1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook niet iemand die altijd perse wil winnen (ik bedoel, dat gebeurd ook nog lang niet O-) ), maar ik moet wel zeggen dat als ik alleen maar verlies gedurende een flink aantal potjes achter elkaar of teveel in een toernooi zou verliezen zou ik het wel een beetje irritant gaan vinden ;)

Maar ik voel vanzelf wel wanneer ik klaar ben voor een toernooi ja of nee :)

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe gewoon een keertje mee, als ik ge-pwnd wordt ga ik wat oefenen totdat ik echt het gevoel heb dat ik ook weerstand kan bieden :9 Word ik niet ge-pwnd, dan speel ik rustig verder :9

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Kom op zeg... iedereen heeft het hier de hele tijd erover dat i waarschijnlijk geownd gaat worden. Je hoeft niet meteen aan grote tournaments mee te doen. Maar wat wel leuk is dat er gewoon als er een paar zijn een lobby opengezet kan worden waar je gewoon kan komen en gaan waneer je wilt. Desnoods ga je ff kijken hoe de andere hier op het forum tegen elkaar doen en wil je zelf spelen dan zeg je dat ff. Dit is ook de 1e keer voor mij met een Doa online te gaan. En mij kan het bij een vecht game niks schelen. Ik weet dat ik daar al niet mega goed in ben maarja dat is omdat ik dat heel zelde doe. Daar wil ik hier wel verandering in laten komen. En als we allemaal zeggen dat we Doa waarschijnlijk niet kunnen dan zijn we met zn alle slecht en zorgen dat we het met ze alle leuk houden :9

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon met de mensen spelen uit je friendslist. Als ik een lobby open stuur ik altijd een aantal invites. En je mag aan mij altijd vragen hoe ik een bepaalde move doe. Kijk, ik ben ook niet beregoed. Maar ik ga je niet keihard ownen als je net begint. Dan doe ik gewoon rustig aan zodat het voor de ander ook leuk blijft. Mensen hier doen net alsof die tournaments zo serieus zijn. Als ik er 1 organiseer, is dat gewoon puur voor de fun.

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de meeste mensen het zo zien. Daarom vind ik ik doa ook zo leuk. De de bouncing boobs, de onderbroekenlol, dat ze Japans praten, er manga uit zien en straks de nieuwe lobbysysteem met de dieren :+, dragen allemaal bij aan de hoge fungehalte van het spel.

Nog gefeliciflapstaart trouwens :)

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik zeker met je eens en bedankt!! :)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *kickt de thread omhoog in de hoop dat meer mensen hun gamertag gaan aanmelden* O-)

Of doe ik nou iets wat niet mag ? :+

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga hem zeker halen :)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool :cool:

Wil je dat ik je gamertag erbij zet in de openingspost ? :)

10. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Daar sluit ik mij helemaal bij aan :) - Nog evve iets over de online lobby, kan je daar nou met een zelf gecreéert wezentje rondlopen? - Mon Gamertag est serious siem . Kijk maar of ie bij de begin post mag, of niet

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten waarom niet :)

Hij staat erbij :cool:

12. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Thanks, Ik heb namelijk ook xboxlive vrienden nodig die daadwerkelijk DOA 4 gaan spelen. Ik zal deze maand m'n xbox360 krijgen en een mooi begin met Dood of levend 4 maken :)

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga 'm ook halen, al is 't alleen al voor Hitomi 8) :9
    Dat zijn dan al 4 spellen in die korte periode en dan komen er dadelijk nóg meer :eek:

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag erbij zetten in de openingspost ? :)

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yeah Hitomi ROCKS!!! _O_ :D

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik kan wel gaan reageren maar dan ben ik bang dat ik hier een gigantische "Wie is het leukste DOA meisje ?"-flamewar opstart O-)

En daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn :+

Ach ja, jullie weten mijn voorkeur toch al ;)
    En eigenlijk hebben alle DOA meisjes wel iets 8)

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja is goed :)

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil waarschijnlijk ook wel mee doen,

Mijn GT Duo Maxwell NL

19. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Als het aan mij ligt vind ik Tina de leukste babe :) [​IMG] Het spijt me alvast als dit ook al geédit moet worden, Maar tis gewoon Tina :)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een screenshot uit DOAX, daar hoef je wat mij betreft niks aan te editten want het komt gewoon rechtstreeks uit een game ;)

Wel wil ik je vragen dit soort dingen in de algemene Dead or Alive 4 thread te plaatsen, dit heeft namelijk weinig met de Live Experience van DOA4 te maken :)

Deel Deze Pagina