1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het bericht dat DOA4 WEER uitgesteld is naar eind januari, heb ik besloten de game te laten importeren....ik heb um nu binnen een halve week :)

Kan ik vast wat gaan oefenen en pakjes unlocken, voor ik het straks online tegen jullie opneem :cool: Waarna mijn aars toch nog wel een aantal keer goed gekickt zal worden, daar nie van O-) :+

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja zoals ik al zei is de US versie van DOA4 op sommige plaatsen in Nederland al te koop, anders is er dus een mogelijkheid om hem online te bestellen zoals ik heb gedaan :)

Nu is mijn vraag : zijn er hier mensen van het forum die de game al hebben ? Hoe bevalt ie, en dan heb ik het met name over de online functie ? Enlighten me baby :+

3. Gamertag

Hej,
    Mij gamertag is : Godz Chosen
    Ik speel nog Call of duty maar morgen heb ik dead or alive :p
    Dus schrijf mij maar oor het toernooi in doe zeker mee;)

LAter

4. Ehm..
    Weet iemand van jullie waar je op internet alle chartacters kan zien van DOA4 ?

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2006
  5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op http://www.doacentral.com :)
    Je gamertag staat erbij trouwens.

EDIT : Vanaf morgen kan ik waarschijnlijk ook eindelijk aan de slag met DOA4. Ik zal zo snel mogelijk mijn eerste indruk en bevindingen posten wat betreft het Live gedeelte van de game :cool:

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    13/01/2006 Dead or Alive 4 Betaald; in behandeling GCShop,
    Mja ik hoop dan maar dat ik het spel gelijk ook krijg waneer het uitkomt want vorige keer moest ik een dag later wachten op me PGR3 :+

8. Godz Chosen

Godz Chosen Guest

Nou als er hulp nodig is met toernooi wil ik wel helpen":)

9. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    zet mijn tag er ook maar erbij als je wilt :)

10. Godz Chosen

Godz Chosen Guest

bij mij is dead or alive er nog niet ze zeggen pas 27 januari:confused:|:- |:- |:-

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan kloppen want dat is de Europese releasedatum voor zover bekend....

@ UltraTiger : Your wish is my command :cool:

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hem zeker halen dus zet me er maar bij
    gamertag: Bloody Apron

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem net binnen gekregen ... je mag me toevoegen :)

14. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al tag gedaan via Live?? Dan kan je toch ook eem team vormen met iemand anders via Xbox Live?? Is dat cool?? Lijkt mij wel....en kan iemand de kleine veranderingen ten opzichte van Ultimate aangeven in de Live opties. Met zn 16-en in een lobby zal je toch wel meer Team Battle doen, denk ik.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen matches gespeeld via Live, dus of je ook met iemand anders kunt samenspelen in de Tag Battle durf ik niet met zekerheid te zeggen....

Wel heb ik ff een kijkje genomen in het lobby-systeem en de verschillende spelmodi/opties, en die zagen er gewoon hetzelfde uit als bij Ultimate voor zover ik kon zien.

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet :eek: als ik het spel heb, ga ik 30 minuten oefenen en dan gelijk Live op. Ben je niet benieuwd dan naar je eigen skills tegen ander menselijk bloed??

17. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Tis bijna 27ste kan niet wachten op deze game!
    zet mij ook maar in de lijst :)
    FrsDvl

18. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een site te gaan maken, waar je Tournaments kan beginnen, Uitslagen bekijken etc, Dat je bijvoorbeeld een tournament hebt, en je dan een soort formulier invult, en dat er dan een ladder word gemaakt voor het tournament, en dat de uitslag enzo dan op de site komen te staan, Zijn er meer mensen die dit wel leuk lijkt om te maken, en die er een beetje verstand van hebben ( Site's Bouwen ) Stuur me dan ff een pm ofzo

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik opzich wel benieuwd naar, maar pas als ik er uit ben met welke characters ik wil gaan proberen te ownen :+ Sowieso met Ayane, maar daarnaast wil ik nog een paar vaste characters hebben waar ik redelijk goed mee overweg kan :)

Als ik nu op Live zou gaan, speel ik enkel en alleen met Ayane....en omdat ik geen zin heb in gezeik van andere mensen ga ik pas serieus op Live spelen als ik wat meer characters onder de knie denk te hebben dan alleen haar ;)

Wat mijn skills nu betreft, ik denk niet dat ik al klaar ben om op Live een beetje m'n gang te kunnen gaan. Jah zoals ik al zei alleen met Ayane, daar kan ik altijd wel goed mee overweg. Bovendien heb ik nog geen mensen in mijn lijst staan waarmee ik DOA4 kan spelen, en ik ga niet met de eerste de beste Amerikaan op Live zitten....

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een mooi initiatief :) Ik zou je best willen helpen, maar heb helaas 0.0 verstand van sites bouwen....misschien iemand anders hier die iets ziet in je idee en je wel kan helpen ?

Deel Deze Pagina