1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in je eentje offline oefent wordt je nauwelijks beter, daar is de computer veel te...tsja...'computerig' voor. Als je tegen menselijke tegenstanders op live (of nog beter, gewoon naast je op de bank) speelt, zul je merken dat je veel sneller beter wordt (en nog belangrijker, meer lol hebt).

Als mensen zeuren dat je maar met 1 character speelt is dat hun probleem, 1 character goed masteren is tenslotte al moeilijk genoeg, ook zijn over het algemeen de mensen die over dat soort dingen zeuren zelf niet zo goed en zoeken ze alleen maar een excuus voor hun verlies.

Er zijn al genoeg Nederlanders die het spel hebben en op live spelen, dus als je gewoon even een room zoekt met een Nederlandse vlag (of er zelf eentje maakt) komen ze waarschijnlijk snel genoeg binnen.

Kortom, waag de sprong! Zelfs als je de eerste zoveel wedstrijden verliest maakt dat toch niks uit, je wordt er vanzelf beter door (en je krijgt wat van die achievements :p)!

Oja, mijn gamertag moet ff aangepast:

Hij is nu 'Evil Ninja Duck' ipv 'Mazz Drekk' en zodra DOA 4 uitkomt wordt ie 'Krye' :)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je hebt ook wel een beetje gelijk natuurlijk :)
    Helaas ken ik geen mensen in mijn naaste omgeving die DOA4 ook (al) hebben (ben gisteren wel naar een maat van mij geweest om het spel ff te laten zien daar, gelijk ff wat mensen overtuigd om het spel ook te halen waaronder die maat van me dus O-) ), dus samen op de bank spelen is er nog niet echt van gekomen.

Alhoewel de computer wel een stuk moeilijker is geworden dan in voorgaande delen, is en blijft het natuurlijk de computer dat ben ik met je eens. Zodra de game hier uit is en meer mensen hier van het forum de game ook hebben zal ik wel wat meer actief worden op Live. Ik speel liever met mensen die min of meer "bekend" zijn bij me dan met de eerste de beste Amerikaan (lees : "vreemde") op Live :)

Wat dat spelen met 1 character betreft heb je ook gelijk in, ik ben altijd een Ayane speler geweest en heb gemerkt dat ook in dit deel mijn voorkeur toch weer voornamelijk naar haar uit zal gaan....ondanks de toevoeging van nieuwe moves bij andere oude characters, en de nieuwe characters natuurlijk. Toch wil ik met wat meer characters beter worden dan alleen met Ayane, het wordt nu eenmaal niet echt op prijs gesteld als je steeds hetzelfde character kiest op Live, en vooral niet als het Ayane betreft....tenminste das mijn ervaring. Opzich zou ik er schijt aan kunnen hebben, maar aan de andere kant zou ik het zelf ook wel leuker vinden als ik met wat meer characters redelijk overweg kan denk ik :)

En in die "zoekfase" zit ik nu een beetje zegmaar, ik ben ff aant ontdekken welke characters eventueel als "invaller" kunnen dienen mocht het meisje met de lila kleur haartjes even geen zin hebben om te vechten O-) :+

Ik verander je gamertag trouwens wel alvast in Krye, lijkt me wel zo makkelijk toch ?

3. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ayane schijnt een stuk minder 'goedkoop' te zijn geworden, dus ik heb het gevoel dat mensen het een stuk minder erg zullen vinden als je met Ayane speelt (sowieso waren de mensen die klaagden over het algemeen weer mensen die niets tegen Ayane konden beginnen, hoewel ik dan weer moet bekennen dat ik ook over Ayane heb geklaagd, al was het dan over het feit dat ze zo makkelijk speelbaar is).
    Als je zelf met andere characters erbij wilt spelen, ik hou je echt niet tegen :), laat dat je alleen niet tegenhouden om toch op live te gaan want dat zou zonde zijn.

En tegen Amerikanen moet je sowieso niet spelen, erg laggy over het algemeen (los van het feit dat meesten gewoon arrogante klootzakjes zijn O-) )

En ja, verander het maar gewoon meteen naar Krye, wel zo makkelijk :).

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over een paar dagen mag je met mij spelen :D dus dan kan je nog ff flink trainen totdat ik kom. Met Ultimate had ik 3 potjes tegen je gespeeld en alledrie gewonnen, dus die lijn probeer ik voort te zetten ;) Als je vrijdag online bent, zal je me waarschijnlijk wel ownen omdat ik dan nog moet wennen aan de nieuwe gameplay en controls. Had een paar dagen geleden deel 3 in mn 360 gegooid. Probeer iedere keer op de witte knop te drukken, maar die zit natuurlijk nu ergens anders. Dat is nu de linkerschouderknop, niet echt lekker vind ik. Had liever de rechterschouderknop gehad. Is dit te veranderen?? Gaandeweg probeer ik het spel te leren, heb niet zoveel trek om teveel te gaan oefenen. Heb met Ultimate alsmaar met mn kladblok voor de tv gezeten om de beste moves en combo's op te schrijven. Maar tijdens de wedstrijden sta je meestal zo onder druk dat mn moves niet echt willen lukken.

Ik heb nog 1 vraagje: Hoe speelt Helena?? In deel 3 vind ik haar lekkerder spelen dan in Ultimate. Zit hem wel in de details hoor. Heeft zij veel nieuwe moves gekregen? In deel 3 doet ze bijvoorbeeld een goede trap met de rechtertrigger die in Ultimate niet zit.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vooral ja, das echt nie normaal af en toe :{

Maar je hebt ook wel gelijk, ik moet me niet tegen laten houden door mensen die er niet tegen kunnen dat ik vaak en veel met Ayane zal spelen :) Ik blijf haar, ook in DOA4, gewoon echt het fijnste vinden....kan er niks aan doen :9

Heb je gamertag vast aangepast trouwens :)

6. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij ook maar toe, Ik ga dit spel zeker vaak spelen op xbox live. Moet alleen zeker nog wel gaan oefenen denk ik. Heb het al zo lang niet meer gespeeld. Kan bijna niet wachten. C ya on Xbox-live!!!

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat vetgedrukte betreft : in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :+ Bovendien is arrogantie, in welke vorm dan ook, een eigenschap die ik niet echt kan waarderen....ook niet op Live ;) Mensen die alleen maar kunnen roepen hoe goed ze wel niet zijn en hoe vet en dik ze me zullen ownen (neem als voorbeeld de gemiddelde Amerikaan) laat ik al gauw links liggen. Das overigens niet persoonlijk tegen jou bedoeld hoor, maar meer een algemene boodschap voor iedereen die mij tegen komt op Live.

Wat Helena betreft : ik zou je vraag niet kunnen beantwoorden. Ik heb nooit met Helena om kunnen gaan, niet in 2, niet in 3, niet in Ultimate en ook niet in dit deel. Voor zover ik heb kunnen merken hebben alle oude characters er wel een setje nieuwe moves bijgekregen, dus ik neem aan dat dit voor Helena ook geldt :)

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  8. GAARA79

GAARA79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sweet!

Nog maar drie dagen wachten..

Oke ik speel een btj vals, want ik tell vandaag niet mee en vrijdag ook niet, want op die dag koop ik de game.. dus is het nog maar drie daagjes wachten:9

Ik ga dit spel vet veel op live spelen, heb zelfs al bedacht om iedere week een week lang het grootste deel van alle games online met dezelfte character te spelen, en dan de volgende week met een ander.. Ik wil niet alleen goed worden met een character.

En mn gametag is PrimeFiveByFive:)

9. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een beetje meezit heb ik de game morgen kan niet wachten :D

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wie kan voor mij een date regelen met een van de dames?

*hopeloost*

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat echt zou kunnen, dan dacht je toch niet dat ik die voor jou ging regelen he 8) Dan zou ik eerst voor mezelf een date regelen, is misschien egoistisch....maar eigen belang gaat dan ff voor dude :+ :cool:

12. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0

hitomi woont naast me ik regel wel wat |:-

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Voeg mij ook maar aan die list toe ^_^.

Maare is de online gameplay net zoals DOA:U.

Want (bijna) alle matches die ik zag wat blocke blocke ey val nou eens aan -_-''.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus ? :) Heb je dan toevallig ook het adres en/of telefoonnummer van Ayane ? O-) :+

Whaha, sorry hoor voor off-topic geblaat 8) Maar een geintje moet kunnen :cool:

@ Nightbringer : Online is van dezelfde opzet als in DOA:U (qua speelmodi etc.), tenminste voor zover ik heb kunnen zien :)

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    XD ik heb het telefoonnummer van kasumi misschien kan die van ayane wel regelen.

Maare is die tussen louge (ofzo) werkt dat wat met zo`n gek poppetje rond lopen en de game bekijken.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, alleen ben ik dan bang dat je dat nummer niet van Kasumi zelf gaat krijgen....Kasumi en Ayane mogen elkaar nou eenmaal niet zo, dat betekend dat een trio er ook nooit in zal zitten ben ik bang :+

Hahahaha excuseer jongens....ik ga te ver, en dat nog wel in m'n eigen threadje O-) Jah ik heb vannacht niet geslapen dus dan wordt ik soms wat gek in m'n hoofd, beetje melig enzo, tzal niet meer gebeuren ;)

Uhm je bedoeld denk ik de lobby, daar zit iedere speler met zijn of haar gekozen avatar in en kan idd een beetje rondlopen en kletsen tussen de matches door. Verder geheel nutteloos, maar het is wel leuk gedaan. Typisch Japans he :)

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt leuk maar ook nutteloos, ik zie het wel als ik de game zelf heb.

:p maar droome kunnen we altijd of niet ;) (of laat ze vechten om jouw dat is ook een leuk gezicht ;))

18. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in de lobby gewoon rond lopen met je charater?

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Met een char zoals een ''mini-ninja'' of een boom etc, van dat typische japanse chars, en daaruit kun je dan gevechten checke. En in die room kun je dan ''chille'' met je vrienden als zo`n gekke char.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet met het character waar je mee wil gaan vechten, wel met je gekozen avatar....en die kun je zelf weer aanpassen bij opties enzo :)

Deel Deze Pagina