Haha, ik zat gisteren die post van mij nog eens na te lezen en ik bedacht me "Zal ie het nou wel of niet te persoonlijk opvatten ?", zodoende wou ik um nog editten alleen dat heb ik dus niet gedaan
Mja bij deze dan, ik bedoelde niks persoonlijks tegen jou. Ik bedoelde meer die irritante mannetjes die altijd ff moeten laten weten hoe goed ze wel niet zijn, en hoe dik ze ownen enzo. Niet dat ik niet tegen m'n verlies kan, integendeel, alleen ik hou niet zo van dat overdreven gedoe.....heb ik bij Halo 2 ook altijd een hekel aan gehad.
Maar goed, misschien heb jij ook wel iets meer rede tot arrogantie dan ik wat betreft DOA. Je hoeft niet gek veel Live ervaring te hebben met DOA:U om al meer ervaring te hebben als mij, dus jah :{ Hopen dat DOA4 in die zin een heel andere feeling heeft, zodat ook de wat meer doorgewinterde DOA:U online fanaten ff moeten wennen aan het nieuwe systeem En anders gewoon jammer dan voor mij, pech gehad. Laat ik dan maar hopen dat die 3 potjes die je toen won geen stilte voor de storm zijn....
Laatst bewerkt: 23 jan 2006