[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde ook de tijd dat Ultimate uit was. Alleen KnightS Quest kwam in het begin wel eens in lobby's om te vragen of mensen zin hadden om mee te doen. Maar online ben jij de enige.

2. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach dat komt wel goed, ik weet inmiddels al wat mensen die wel helpen promoten en als het een beetje gaat lopen dan begint de mond-op-mond reclame vanzelf wel (hopelijk) en als dat niet gebeurt...tsja, dan niet :).

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach dat promoten komt wel, je hebt een site etc etc. Dus het komt wel goed ik en nog een paar mensen die in deze topic praaten hebbe er dus als van gehoord. Maar DOA 4 is nog niet eens uit. Dus geef het wat tijd, en ja je gamed voor de fun je wil er toch geen sport van maken ;).

4. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Sport is overdreven, maar gewoon een redelijk grote groep mensen die het spel goed kunnen spelen zou wel tof zijn, dat vergroot de fun namelijk alleen maar. Maar like I said, als het allemaal niet begint te lopen, dan gaat het feest maar niet door :p.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    @Z3R0-P4R4DOX,

Jij speelt volgens mij al een ''tijdje'' DOA 4 online maar in DOA:U had ik wel eens last van lag is dat in dit deel minder of gwoon helemaal niet?

@Kryalis,

Met of zonder clan, met een standaart groep mensen kun je altijd wel battle.

6. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit gezegd dat iedereen in de clan moet...
    Maar gewoon een grote groep serieuze spelers is al moeilijk genoeg, je zegt zelf al: na een week ga ik weer minder spelen. Dat hebben genoeg mensen dus, wij willen dus proberen om mensen geinteresseerd genoeg te laten worden om het spel wat langer te spelen.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds niet op Live gespeeld met DOA4, ja ik weet het, ik zou me moeten schamen :{ Maar het is er gewoon nog niet echt van gekomen, ik was nog bezig met pakjes unlocken voor de bonus characters (die van de characters die een Story Mode hebben, heb ik allemaal al)....en van het weekend heb ik er ook niet echt de tijd voor genomen.

Komt wel zodra ik meer mensen DOA4 zie spelen in m'n lijst, tot nu toe ben ik zelf de enige. Althans ik heb nog geen andere mensen DOA4 zien spelen op een tijdstip dat ik ook online was....

@ Kryalis : Ow langer dan een week gaat makkelijk lukken hiero, voorlopig komen er geen X360 titels meer uit die mijn aandacht hebben....so all the attention goes to DOA4 :cool:

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Schaam je man, maar dus wel veel costume`s etc.

Maar als je wilt voeg me dan even toe op xbox live. Kan ik direct even een potje online tegen jouw ;).

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik add je vanavond wel even, en als dat er niet van komt dan morgen ofzo. Ben nu meer als 26 uur wakker, dus ik weet niet tot hoe laat ik het ga redden vanaaf :+

Anders add mij maar, als je eerder op Live verwacht te zijn :)

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja zeg ff wat je dan van de live experience vind, :p want daar gaat dze hele topic om.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeg ik nou net, ik heb nog geen matches gespeeld op Live ;)

Ik heb alleen ff naar dat lobby systeem gekeken, en dat zag er wel grappig uit. Verder gewoon dezelfde opzet qua speelmodi als in DOA:U :)

Maar ik kan nog niks zeggen over lag of wat dan ook....

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zet mij trouwens ook maar in de lijst. Heb 'm al weer een poos geleden gepreorderd. Het wachten is bijna voorbij...

13. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de PAL versie binnen gekregen vet spel ! aleen online is het echt moeilijk ( Teminste als je zo slecht ben als mij :p) maar wel erg vet spel

14. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens even waar jij die vandaan hebt dan :)

15. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem via marktplaats.nl daar stond een advertentie van Doa 4 pal gesealed voor 59,95 heb hem via daar gekocht :)

16. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, jammer...maar ja toch fijn voor jou, weet je zeker dat het geen NTSC versie is (niet dat het uitmaakt..)?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat er op het hoesje bij de leeftijdsvermelding, een cijfer (16+) of een letter (M) ?
    Cijfer betekent dat je een PAL versie hebt, letter is een Amerikaanse :)

Niet dat het idd uitmaakt, Amerikaanse versie werkt ook perfect.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :p pal versie owns gewoon meer, waarom? (weet ik veel)

Maar vandaag even besteld via gcshop ^^ vrijdag binnen (hoop ik -_-'')

@Z3RO-P4R4DOX

Al online gespeeld -_-''? XD

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog steeds niet online gespeeld, ben op het moment even bezig met wat andere games....bovendien heb ik nog wat andere dingen aan m'n hoofd.

Online zal ik pas echt gaan doen als ik wat meer mensen (Nederlanders) in mijn lijst DOA4 zie spelen, ik mag dan wel een Amerikaanse versie van het spel hebben....maar dat wil niet zeggen dat ik ook goed op kan schieten met de gemiddelde Amerikaan. Niet dus :+

20. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    STaat een cijfer 16+ ja :) en er staat PAL op hoesje en op DVD dus lijkt me pal he :)

Deel Deze Pagina