[Dead or Alive 4]The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Zeroine 83, 2 jan 2006.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, nou`ja ikga wel online spele , als als ik hem vrijdag heb. Maar ik heb geen zin om beloftes te maken want dan kom ik ze weer niet na etc etc. ;)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me idd een overduidelijk geval van een PAL versie :cool:
    Gefeliciteerd met je aankoop in ieder geval, en veel plezier met de game :)

Online valt idd tegen als je nog niet zo bekend bent met het spel, maar gewoon blijven oefenen dan komt het wel goed. Zoek ook wat symphatieke mensen op om mee te spelen, die niet te beroerd zijn je uitleg te geven over iets of die het niet erg vinden met je te delen hoe ze een bepaalde move/combo doen. Dat maakt het spel en de ervaring in mijn ogen alleen maar leuker :)

3. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0

Ja die mensen vind je ook wel |:- al die kereltjes praten japans daaro online

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is prima hoor :) Je staat al in m'n Friends list als het goed is (net als zo'n beetje de rest van de gamertags van de openingspost), dus ik zie vanzelf wel een keer mensen die DOA4 aan het spelen zijn. Geeft me nog ff de tijd alle pakjes te unlocken :cool:

5. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou story mode bijna uitgespeeld, heb ik dan ook alle pakjes? of moet ik ook nog andere modes spelen daar voor?

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil ook alle pakjes eerst unlocke dus geef me even laten we zege... paar weekjes ;)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja onder de Japanners is dit nu eenmaal een populair spel. Je zult met DOA4 eerder Japanners tegen komen dan met bijvoorbeeld Halo 2, deal with it ;)

Niet dat je verplicht bent om met Japanners te spelen dat niet, maar als je het wel doet....het communiceert zo lastig he :+

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar WEEKJES om alle pakjes te unlocken ? :{ O-)

9. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga eerst ff weer DoAen :p

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Schatting misschien kan ik er een paar weekjes naast zitten ;)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt iedere keer als je de Story Mode uitspeeld een nieuw pakje voor het character waarmee je dat gedaan hebt, zo moet je ze dus allemaal afgaan. Door met bepaalde characters de Story Mode te beaten krijg je weer bonus characters, zij hebben geen Story Mode maar wel extra pakjes....die moet je op z'n beurt weer unlocken door met die characters de Time Attack mode te doen. Als je alle pakjes (dus voor iedereen) hebt, heb je weer een Achievement unlocked :cool:

@ Nightbringer : Lol :9

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er ook van die ''secret'' pakjes die je bv, unlock door ehm alle moves in sparring te doen ^^?

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet, wel kun je de System Voice (de stem die "Get Ready" en "Fight" zegt) unlocken van alle characters waarmee je alle moves in de Turorial goed doet. En als je zin hebt kun je dat doen met alle characters behalve Ein, om zo de System Voice van Alpha-152 te unlocken O-)

14. PFV Triton

PFV Triton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft die spartan een stem van een meid das wel barrel. En kan je ook niet meer iemand op de grond vastpakken? Das ook barrel.

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Ultimate had ik pas na een half jaar spelen alle pakjes. Vind het belangrijker om alle characters te unlocken. Ga meestal ff pakjes unlocken als ik geen zin had om online te spelen. Maar jah, met Ultimate was het ook een hels karwei (bijv. al 20 pakjes voor Ayane, Lei Fang, Kasumi). Maar je kreeg mog wel een leuk xtraatje als je alle pakjes had unlockt (een korte making off en een heleboel plaatjes van de dames). Verwacht wel dat ik nu sneller de pakjes haal, omdat er gewoonweg veel minder te unlocken zijn.

16. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu ook met de Zack-points (die je verdient als je online wint) pakjes unlocken :)

17. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay cool, dan heb ik tenminste nog wat aan mn overwinningen (naast de eer dan ;) )

18. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de story mode bijna uitgespeeld nog 2 popetjes dan ben k bij helena en dan ff de spartan unlocken :)

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had ze binnen een week, ;)

@Z3R0-P4R4DOX

Vecht die alpha-152 een beetje ''normaal''? (beetje goed ?)

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  20. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0

Die Alpha-152 is best goed ja teminste vind ik, met sommige manetjes heb ik hem zo met sommige ben ik ff bezig, ze teleport de heletijd dat is kut aan haar,

Weet iemand misschien ook hoe dat lied heet van het laatste filmpje van de story mode?!

Deel Deze Pagina