1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 7 jan 2005.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    de psp en de DS komen ook nog.
    ik vind het wel jammer dat microsoft geen handheld heeft.

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    In een interview van ing.com zeiden ze dat ze bezig waren met een nieuwe dead or alive. Ze waren niet van plan om voorlopig nog een vervolg van Ninja Gaiden te maken, maar die zal er zeker wel komen. Ik weet niet of het een launchtitel zal worden.
    Wat wixx al zei ze gaan voor de console die de meeste kracht heeft.

linkje xtra info over Ninja Gaiden 2, Doa: Code Cronus.
    http://xbox.ign.com/articles/519/519444p1.html

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    doau

laten we het bij doau houden.

Heb je al die costumes gezien iedereen van die meiden hebbe minstens 10 costumes. :cool:
    Terwijl die gasten niet meer dan 6 hebbe.

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Kasumi:
    Kasumi en Ayane hebben beide 20 (!!!) costumes :p
    lei Fang iets van 15 en Ryu Hayabusa maar 8 :confused:
    Discriminatie!!!!

hoe dan ook:
    Ik vind zack niet echt leuk omdat hij niet echt iets bijdraagt aan het spel, hij heeft een coole vechtstijl en heeft stijle moves, maar z'n character is gewoon kut, ik vind dat zo debiel dattie van die dingen zegt als:'it's bitchin'' klinkt gewoon zo nep, een soort van debiel is hij...

en die costumes... ik bedoel wie wil er nou met een zack spelen in een zilverkleurig teletubby outfit? :confused::confused:

BTW:
    het is ZEKER dat DOA4 komt en wel op de volgende generatie consoles (welke weet ik niet, ik denk persoonlijk Xbox2, Nintendo revolution of PS3 is niet uitgesloten)

nog iets:
    volgorde van Team Ninja's games:

DoAU
    DoA4 (hopelijk als launchtitel van nieuwe console)
    DoA Code Chronus
    DoAX2 (niet zeker, Itagaki is dit spel wel aan het plannen in zichzelf, van wat hij ermee gaat doen enzo, maar ze zijn nu niet echt bezig met dit spel, in tegenstelling tot DoA4)
    Ninja Gaiden (wil Itagaki zeker doen maar heeft er niet echt tijd voor sinds doa 4 en Code Chronus zoveel tijd in beslag nemen)

nog iets:
    Hij heeft ook gezegd dat hij dit 'ultimate' gedoe niet snel zal herhalen, ik kan het niet garanderen maar ik denk dus dat er niet snel een DoAu volume 2 zal komen.

5. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    haha zack is een koning ik kan alleen niet goed met hem vechten :p christie is idd irritant maaarja maar idd meer caracters nu zijn het er een beetje weinig en dan niet zoals bij tekken dat je met beren enz gaat vechten dat is weer overdreven maar er mogen er wel iets meer in komen!

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het zien.
    Misschien komt DOA 4 voor de pc 8)
    Of hij verschijnt in 2d 8)

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    retro....

8. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat DOA op de nieuwe Nintendo console komt. Na al die jaren ben ik helemaal misselijk geworden van die Mario. Ik koop de Xbox 2 of PS3. Ik denk de nieuwe Xbox omdat zij dat online gebeuren gewoon goed onder de knie hebben. Sony zit nu ook maar aan te kloten met hun PS2. Maar eerst lekker DOA: Ultimate. Over DOA4 heb ik nog geen mening hoor. Dat duurt nog zolang. Zolang Hitomi en Kasumi er maar in zitten, vind ik alles goed.

9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    als ik met zack speel dan heb ik altijd die teletubby outfit met het lampie aan _O_ .

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol jij bent gek! 8) 8) 8)
    majah, wel origineel !

11. Gold Elite

Gold Elite Guest

Volledig gestoord.8)8)8)8)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    ik ook, die is echt té stom voor woorden, zo stom dat hij automatisch leuk is. 8)

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jann Lee rules! Anyway, kheb DOA: U nog nooit gespeeld en over DOA4 zeg k nog ff niks. K hoop dat er in totaal iets van 30 characters komen en een iets uitgebreider vechtsysteem, waarbij overigens de combo's wel iets makkelijker uit zijn te voeren. Verder zal natuurlijk in grafisch opzicht de game weer vooruitgaan. Nu alleen nog hopen dat de controller meewerkt :)

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    combo's nog makkelijker? |:- |:-
    ze zijn al makkelijk zat!!

15. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, is DOA: U al uit dan? |:- Ik dacht eind februari 8)

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep de knoppen van de Moves moeten ze houden, in het begin is het ff kl*ten maar als je het eenmaal onder de knie hebt maak je de meest vette combo's, sommige combo zal je nooit leren...zoals de combo van Ryu hayabusa die had een hele lange rij knoppen die je op de juiste moment moest invoeren (het was eerst omhoog werpen en dan als de tegenstander op de terug reis komt moet je omhoog springen zodat je hem pakt en dan een paar keer gaat rond draaien in de lucht, een beetje vaag hoe ik het uitleg maar de meeste mensen van deel 3 zullen deze vette combo wel kennen. De Moves zijn geweldig...

Mijn Favo character waren toch wel Christie (met dat mooie filmpje onder de douch :p) en Jann Lee, allebei lekkere snelle spelers en niet van die slome zoals Bass Armstrong.

Vette game en ik ga deze zeker ophalen ook al heb ik geen Live...

Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    @ Metal Mark:
    Je bedoelt Izuna Drop... jah die kannik een beetje, lukt niet altijd maar ik kan de grab iig makkelijk doen.
    het is gewoon oefenen, de combo's van DoA3 zijn echt simpel hoor, is enkel oefenen en onthouden. en met button mashen krijg je ook al veel combo's
    de tag combo's hebbik me nog niet in verdiept omdat ik bijna nooit tag mode doe (vind de 'tag arena's' niet erg vet).

@Grote Smurf:
    nee doau komt idd eind feb ;)
    maar wij kijken vast na wat er ná DoAU komt :)

18. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop in ieder geval op meer verschillende vechtstijlen. :9 Er zaten 4 Ninjutsu vechters in DOA 3 ( Hayate, Hayabusa, Kasumi en Ayane als ik het goed heb ) en dat was wel een beetje te. Ik hoop in ieder geval Taekwondo ( snel en veel verschillende schoppen ) en Capoeira ( mix van dans, acrobatiek en vechten ) terug te zien. *)

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Fighting styles

Kasumi: Mugen Tenshin Style Ninjutsu Tenjin Mon
    Ryu Hayabusa: Hayabusa Style Ninjutsu
    Hitomi: Karate
    Zack: Thai Style Boxing
    Gen Fu: Xynyi Luihe Quan
    Brad Wong: Zui Ba Xian Quan
    Tine Armstrong: Pro Wrestling
    Bass Armstrong: Pro Wrestling
    Leon: Russian Martial Arts
    Bayman: Russian Martial Arts
    Jann Lee: Jeet Kune Do
    Leifang: T'ai Chi Quan
    Christie: She Quan
    Helena: Pi Qua Quan
    Hayate: Mugen Tenshin Style Ninjutsu Tenjin Mon
    Ayane: Mugen Tenshin Style Ninjutsu Tenjin Mon

Dit zijn alle Vechtstylen van alle Characters van DOA 3 (ff snel over getypt) wat betekent Quan eigenlijk want dat hebben veel Characters..betekent dat ze die style zelf hebben aangepast aan hun eigen Style?

20. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Quan hoort gewoon bij de naam van die stijl. Weet de vertaling er niet van, maar het zijn Chinese vechtstijlen.

Deel Deze Pagina