Dead or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 7 jan 2005.

1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic]

Oftewel, Kasumi zat in dezelfde clan als Hayate & Ayane, afgaande op de vechtstijl. Zij is er toen uitgegaan vanwege één of andere vage reden. In Ninja Gaiden zit Ayane ook. Dus misschien dat in NG 2 ook Kasumi & Hayate voorkomen? :9

[/off-topic]

Ik zou graag zien dat in DOA4 de verhalen wat beter uitgewerkt worden, want in bijv. het geval van Kasumi & Ayana snap ik het verhaal niet helemaal. |:-

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    't is eenvoudig:

Kasumi heeft de Mugen Tenshin clan verlaten (Hayate kreeg hersenschudding ofzo, en werd Ein (en in DoA2 kreeg hij z'n geheugen terug en werd weer Hayate: leider van Mugen Tenshin clan)). Omdat Kasumi de clan verlaten heeft gaat Ayane haar achteraan, in DoA3 wordt haar 'vader' (niet haar vader, maar soort van mentor) Genra gebruikt door DoAtec en wordt Project Omega.
    Ze negeert het bevel van haar Clan (hayate) en gaat Genra achterna, Hayate keurt dit niet goed vandaar het gevecht in DoA3 (Ayane wint, en volgens mij wordt ze dus net als Kasumi uit de clan gestoten, voor negeren van direct bevel van meerdere).
    Hoe dan ook, Kasumi en Ayane haten elkaar (te merken in DoAX, ze accepteren nooit je cadeau's :p) en Kasumi deed mee aan DoA3 om Hayate te zien, want dat is haar broer 'ani-san=meneer broer 8)'

beetje duidelijk?

3. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, volkomen duidelijk _O_

Had ik nog 1 vraagje:

Ik heb DOA2 nooit gespeeld, maar op de site van DOA:U staat dat Kasumi ook gecloned is? Is daar wat meer informatie over? In DOA3 zie je namelijk niets van die kloon meer terug. Maar in 1 van de levels van DOA:U zie je wel 2 glazen buizen met 2 Kasumi's?
    [/vraag]

Kortom:
    Ze zou uit de Clan gegaan zijn om haar broer te zoeken, nadat die vermoord is door een assasin? Maar hij bleek dus niet dood te zijn, en is veranderd in Ein. En die vond zijn geheugen weer terug en werd dus weer Hayate?

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0

uhm:
    ik weet bijna niets over Kasumi X (de cloon) heeft iets te maken met DoATEC...

nee, kweenie waarom ze is weggegaan, heeft iets te maken met Hayate (die verwond was door Raidou en gebruikt was door DoATEC - > Ein -> vind geheugen -> Hayate)

5. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor de informatie.

En btw, ik heb geen DOAX gespeeld. Geen idee of het de moeite waard is. :{ Kasumi in bikini rond zien huppelen is wel leuk, maar om daar nou 30 euro voor over te hebben?

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In DOA3 kan je die buizen met Kasumi klonen ook zien. In het level van het DOATEC hoofdkantoor/kwartier. Aan de ene kant kan je door het glas naar beneden op de straat vallen, aan de andere kant kan je door het glas naar binnen het gebouw vallen naar de ruimte met de Kasumi klonen.

7. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic]

OMG, er zijn zelfs 2 Kasumi klonen! De ene keer dat je daar speelt, zie je 3 buizen, en in de buitenste 2 zie je 2 Kasumi's. Daarna deed ik dat level nog een keer en zat er in de middelste buis een Kasumi, en in de buitenste 2 niet.

[/off-topic]

Ik kan niet wachten tot DOA4 komt en het verhaal wat duidelijker wordt :9

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    DOAX is wel leuk, ik heb al 25 uur op de teller staan (en dat is meer tijd dan ik besteed heb aan Top Spin of Fable 8)) hoe dan ook:
    ik vind het vooral leuk om de characters van bekende reeks iets anders te zien doen *en het spel zelf is ook best leuk*, sommige mensen zijn er snel op uitgekeken, maar ik niet, telkens als het verveelt pak ik een ander character en dan moet ik anders volleyballen en krijg ik andere dingen om te kopen (ik vind het zelf *schaamte* leuk om die dingen aan te kleden en te kijken wat er past bij hun, e.g.: bruin, wit, pet, zonnebril).

najah ik zou het eik alleen aanraden als je 'fan' bent van Dead or Alive Characters (de vrouwelijke dan ;)).

Deel Deze Pagina