1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het pak zelf vind ik niet zo mooi, maar de link met Bruce Lee is wel cool.
    En mensen die Ayane perfect in de vingers hebben zijn bijna niet te verslaan. Ikzelf speel zo'n beetje met iedereen, daarom ben ik met niemand echt goed. Ik pak mn overwinningen wel, maar die SS ben ik zeker niet waard. Ik had iets van 6000 punten gehad van DaKillMastar (zijn serieuze account is DaBalMastar, die gast is echt goed). Hij liet mij winnen zodat hij weer in ranking zou zakken zodat hij weer veel punten kan afpakken van andere SS-ers.

2. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij is niet goed (DaBal). Hij speelt alleen maar tag tegen noobjes om zijn punten omhoog te krijgen. Vroeger toen hij nog in KnightS zat, had hij een killer gen fu, moeilijk te verslaan en leuk om tegen te spelen. Laatste keer dat ik tegen hem speelde kon ie er niks meer mee en wilde die alleen maar tag spelen omdat ie daar wel goed in was. Vervolgens versloegen we hem weer met gemak en dat terwijl we nooit tag spelen. Toen wilde hij nooit meer tegen ons spelen -_-, daarom hebben we hem eruit getrapt.

3. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op xboxarena staan wat scans op de mainpage. Volgens deze scans is een SPARTAN de Halo character in DOA 4 :)

Ik vind het op zich wel lache, echter past hij er niet echt tussen :{

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha dope 8). Maar zoals firstblitzer ook al zei: hij past er niet tussen. Maar dat maakt het wel weer lachen :p

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Zag die scan net ook al op een andere site, heb hem maar ff gepost voor het gemak. Ik vind het eigenlijk niet zo geweldig. Een spartan past gewoon niet in het DOA universum.

7. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

nee idd

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het er eigelijk wel vet uitzien...:)

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omg hahaha. Pretty lame indeed.

Een genetisch gemanipuleerde supersoldaat + outfit tegen DOA characters? Logisch...

Tekken \o/ :+

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is géén Master Chief, maar wel een vrouwelijke (typisch, typisch...) Spartan wiens armor precies hetzelfde uitziet. 8) Maak er dan toch gewoon de Master Chief van zou ik zeggen.

11. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje lame idd, eerst zeggen dat het vooral niet de Master Chief is, komen ze met een andere Spartan-II aan... wat je dus niet ziet...

12. FabianNL

FabianNL Guest

had Cortana echt veel en veel leuker gevonden ook, de MC (ja... hij is vrouwlijk, maar toch) hadden ze er van mij best uit mogen halen hoor, ook al is het een "secret" character. Ik zal er iig nooit mee gaan spelen...

//edit: filmpje van xboxyde door iedereen al bewonderd?
    http://www.xboxyde.com/news_2141_en.html

Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2005
  13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind DOA juist leuk doordat je met menselijke characters vecht en niet met vage beesten ofzow zoals in Tekken. Ik zal er denk ook niet mee spelen, kies liever een "echt" DOA character. Tis een leuk extraatje, meer niet. Had toch eigenlijk liever op Cortana gehoopt

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er niet uit man WTF! Het is geen MC, maar "zij" ziet er wel uit als hem. Waarom dan niet meteen MC? Cortana moest et worden :'-( En wat is nou een Spartan??

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    lijkt me wel grappig, maar ik hecht er niet zo veel waarde aan om met de MC (MissChief :+) te spelen

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals velen hier hadden ze ook mij blijer gemaakt met Cortana, dat was nog een beetje leuk geweest....het is dus toch een soort MasterChief geworden en dat vind ik echt jammer :mad:

Om redenen die net al genoemd zijn, hij/zij past er gewoon niet tussen....het zijn allemaal lekkere chicks of stoere gozers en dan staat er zo'n figuur tussen met een space-armor :confused:

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de MasterChief (of een Spartan) cool in Halo...daar is hij een stoer personage. Maar in DOA hoort ie gewoon niet thuis, klaar. Als je um moet unlocken om ermee te spelen dan ga ik zelfs die moeite niet eens nemen _0/

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar wie weet kan je die armor...van die vrouwelijke spartan afdoen...:9
    Dat zou wel alles veranderen he...?

18. Gold Elite

Gold Elite Guest

En dan komt er natuurlijk een mooie vrouw uit die perfect is en waarmee je de rest van je leven mee delen wil. Dream on. _0/

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar dat zou ook nergens op slaan. Dan heb je gewoon weer een andere 'girl fighter'.

Ik vind het maar een rare zet.

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en dat ze haar een soort gameplay meegeven zoals Maximo voor de PS2 (afkomstig van de oude Ghost n Ghouls ofzow). Dus hoe minder leven, hoe minder kleding. Ze begint dus als een Spartan warrior en bij iedere hit verliest ze een kledingstuk. Uiteindelijk staat ze in haar bikini. Dat is niet zo vreemd bij DOA :p

Onzin natuurlijk hierboven. Ik kan dit extraatje heus wel waarderen. Ik zal ook de moeite nog wel nemen om deze misses Chief te unlocken. Maar ik denk niet dat ik er vaak zal mee spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina