1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen wat de vernieuwingen in deze DOA zijn ten opzichte van de voorgaande delen (buiten graphische update en uitgebreidere Live opties)

2. parotech

parotech Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de blur effect:D

3. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat geen graphische update dan? geen vernieuwende modes of iets?

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft een fighter. Voor dit genre zitten er al heel veel modes in Dead or Alive. Vind je het niet zat?? Enkel vechten via Xbox Live schijnt anders te wezen dan in Ultimate

5. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, onder andere dit:

Environmental play

-Rising attacks from the wall slump Stun
    -Doa3 wall crumple
    -Holding from the wall crumple
    -Doa2U slopes
    -Doa2U No dying from a stage break
    -Doa2U Ceilings + ceiling attacks
    -Partisions that can be jumped over...with or without an attack

Wake Up Game

-No more invincibility frames(or a lot less of it)
    -grounded opponent can be hit with any attack that looks like it should hit a grounded opponent, Doa1/Tk style.
    -Doa1 style on the bounce stun + Low juggle attacks
    -Vf slam attack Techrolling.
    -New struggle animation when knocked on the ground (when techrolling is not used).

Stuns/staggers

-A new Shacky screen effect indicates a stun/stagger
    -Limbo stuns have a new escape (demonstrated by lisa)
    -Attepting to throw a Stunned opponent now breaks them out of the stun

Everything else

-Counter holds hit detection have been reduced, and is something like 0/12/18
    -Doa3 counter hold damage
    -More counter holds
    -Parrys have a different animation from Counter holds
    -DoaU style counter Holds(directional input)
    -New Moves for all the characters
    -Removal of moves from all of the characters
    -Alot more Frame advantage (on block) and guard Breaks/ Guard crushs
    -23 characters
    -New blue flash for counter blows
    -New Redish flash for high counter blows
    -New ura Techniques(demonstrated by Hayabusa's sliding trip kick)
    -Doa3.1/3.2 Free step system (can use it as an evasive tool)
    -New Characters(3 already made known)

6. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

ja wel allemaal leuk hoor maar deze game had ook makkelijk op de xbox gekunt hoor

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen: |:-

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    een Spartan die met z'n handen vecht:{:p

9. parotech

parotech Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan was de xbox gecrashed na 2 minuten spelen,dan had ie echt niet aangekund8)

10. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het helemaal niets, dit spel... Ik bedoel wat moet die masterchief in dit spel, snappen ze nou echt niet dat dat karakter niet in het spel past:confused:

Ook zijn de vernieuwen heel erg klein, en zal het alleen beperkt worden tot een grafische update ben ik bang, want de gameplay vernieuwingen hadden ook op de xbox gekunt. Verder vind ik die grafische update van wat ik er tot nu toe van heb gezien heel erg tegenvallen, want al vergelijk je de klapper die doa3 maakte toen de xbox uitkwam kan je dat lang niet vergelijken....

En verder vind ik dit gewoon geen leuk spel genre, en vind ik in de doa serie de speelsnelheid iets te laag liggen en daarom saai, als ik dan toch zon spel moet spelen zou ik ook altijd gaan voor tekken38) :D :9

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij heeft wel gelijk. Innovatief is het zeker niet te noemen. Een grafische update en het nieuwe lobbysysteem..Tecmo moet wat minder uitmelken. DOA Ultimate (trilogie in een nieuw jasje), Ninja Gaiden Black en nu ook nog dit.

Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    wees jullie nu maar blij dat tecmo exclusieve shit maken voor de xbox, en dadelijk de 360. want een doa word nooit een boutgame!.

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een extraatje. Waar zeur je over :confused: In deel 2 hoort ook geen Tengu, die is veel te overpowered. Daar kan je voor de rest wel over zeuren, maar je hoeft deze Spartan natuurlijk niet te unlocken. Je hoeft zelfs het spel niet eens te kopen. Heb je er ook geen last van. Doen Team Ninja en Bungie zoveel moeite voor een leuk extraatje, zijn er weer van die kinderachtige mensen die het afzeiken. Wie weet heeft deze vrouwelijke Spartan wel verschrikkelijk vette moves

Voor een fighter zijn er genoeg vernieuwingen zoals Krye al aangaf. En de gameplay vernieuwingen hadden ook op de Xbox gekunt. Tsjah duh, het is een fighter. Aan welke gameplay vernieuwingen zat je te denken, virtual reality??

Dead or Alive Ultimate is in principe net uit en niet eens een jaar later legt het volgende deel alweer in de winkel. Dan kan je geen grafische revolutie verwachten. Tussen DOA 2 en DOA 3 zat wat meer tijd. Maar voor een eerste generatie Xbox 360 spel ziet het er gewoon strak uit. De huidige Xbox kan niet eens in de buurt komen van de DOA 4 beelden.

Vandaar dat je het spel afzeikt. Lekker objectief hoor.....

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sinds wanneer zijn 2 delen van iets een trilogie?

15. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie een site met de game kasumi-den ik zoek al uren maar heb niks gevonden google vind ook niks

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al was het maar een remake van DOA2 en 3, dan nog was er niet zoveel verschil tussen nr1 en nr2. Boeiend. Iedereen kan zien dat er buiten de graphics weinig verschillen zijn tussen de verschillende delen..
    IMO boeien vechtspellen echt niet online. Het is wel eens leuk om tagteam te spelen of om 1vs1 te doen. Koop dan gewoon tekken 5.

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw probleem. Ik heb al 3500 potjes online gespeeld met Ultimate. Ik vind het echt tof online :)

18. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies. De Live optie maakt DOA juist. Als ik em speel is dat dan ook alleen op Live.

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0

ik speel doa online bijna elke dag het blijft boeien.
    en als er een spel niet goed in elkaar zit is het tekken 5 wel

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm dude, je gaat lopen klagen dat de speelsnelheid van DOA te laag ligt en vervolgens zeg je dat je daarom liever Tekken 3 speelt ? :confused:

Nou dan wil ik toch weleens weten welke Super Turbo versie jij van Tekken 3 in huis hebt, want bij alle Tekkens (ook deel 5 jah) is het net alsof je in SLOWMOTION zit te spelen vergeleken met DOA _0/

Als je dan toch een fighter wilt noemen die op zijn minst vergelijkbaar is op het gebied van speelsnelheid, noem dan Soul Calibur ofzo....maar Tekken is bij lange na niet sneller dan DOA ;)

Laatst bewerkt: 23 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina