1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0

Als het zo is blijft er duz nog 1 nieuwe onbekende vechter over.

Ik denk niet dat het skelet erin komt..tenminste..ik zou het best een gare character vinden..liever een echte vechter.

De eindbaas is Alpha-152 volgens een interview en die zat achter gesloten deuren bij DOATEC (zie je ook in de trailer).

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    was het geen vrouwelijke hale figuur?

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat skelet is niet de eindbaas
    eindbaas was een kloon van iemand

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wie is dat skelet dan?

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    donno, is gewoon een filmpje van zack.
    niet teveel over nadenken, prolly not important anyways

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Deze game heb ik vandaag ook gezien(grondig). En ik vind het persoonlijk heel zwak van de makers van doa. Ze maken een game als ninja gaiden en doa3 op xbox zoooooo mooi, en terwijl ziet in mijn ogen doa4 er niet veel beter uit dan doa3, ik snap het niet, het ging wel allemaal vloeiender, er was meer interactie,maar daar bleef het bij, spijtig...:'-(

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je toch een bril nodig...

8. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@zephyrus
    hij heeft wel gelijk hoor het is niets minder dan een grafische update want er zit echt weinig vernieuwing in. Lees anders de previews op de gamesites maar dan zie je wel wat ik bedoel

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey dude,sorry hoor, maar wat is dit voor een reactie, ik heb de game gespeeld, verschillende levels(omgevingen). Ik vind de personages er niet zo veel mooier uitzien, je ziet niet veel rimpels, spieren lijken niet te bewegen(of dat heb ik niet gezien), je ziet geen zweetdruppels, wat is hier dan zoooo next gen aan, ook als je iemand door een muur gooit, dan gaat het automatisch verder via de camera, je personage springt er achter na, altijd hetzelfde, ik verwacht meer van next gen, sorry dat ik een gevoelige snaar geraakt heb bij jou, ik bedoelde er helemaal niets mee, ik zei gewoon mijn mening wat ik er van vond, het speelde daarentegen wel heeel soepel...

10. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel had ik toen ik DOA3 speelde, ik had DOA2 op de Dreamcast helemaal grijs gespeeld. Maar ja, toen der tijd was het hele vechtsysteem sowieso nieuw en vernieuwend.

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vandaag gespeeld, maar er zit naar mijn mening zeker genoeg vernieuwing in. Speelt zeker iets anders dan Ultimate. Ik had zeker het idee een nieuw deel te spelen. Als je de characters op de grond slaat, stuiteren ze een beetje omhoog, zodat je verder kan met de combo. Ook zijn er meer mogelijkheden om tegenstanders op de grond te raken. Ik heb veel nieuwe moves gezien. De nieuwe maps zijn nog interactiever. Ook de graphics waren fantastisch. Kokoro vond ik niet zo lekker spelen (beetje zoals Lei Fang), maar Lisa daarentegen speelde erg lekker. Misschien zelfs nog lekkerder dan Hitomi, mijn favo character. Ik ben in ieder geval zeer enthousiast. Als ik 1 spel mag kiezen voor de 360, wordt het zeker deze.

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Waar spelen jullie em dan?

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Power Unlimited Gameplay vandaag

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    boss, misschien dat jij iets meer verwacht van de next gen, maar ga niet de graphics van DoA afkraken, want serieus als er een ding is bij DoA dat ALTIJD goed is, dan zijn het de graphics wel. Als je de gameplay niet leuk vind, okay daar kan ik mee inkomen maar als je de graphics er niet vind uitzien dan heb ik zoiets van... je hebt echt een bril nodig want als je niet ziet hoe mooi dit is, hoe groot het niveau van detail is...

dat er geen zweetdruppels inzitten, jezus wa is dat nouweer voor iets raars, DoA probeert een soort van half animé half realistische look te creëeren en je moet het ook zo zien, als je het niet als half animé ziet is het allemaal nep.

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch gewoon dat de graphics niet veel verbeterd zijn...hij kraakt ze niet af.

16. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk dat het grotendeels komt door de stijl van graphics van DOA. Maar voor DOA zagen de characters er altijd al goed genoeg uit.

Het gaat bij DOA niet erom dat alles er realistisch uitziet maar heel surealistisch ,daarom is deze serie ook leuker dan andere.Het ziet er idd uit als 3d anime. Er is meer getweaked aan gameplay elementen : veel manieren om limbo stun te krijgen, ground bounce (voor gekkere combos), animatie wanneer je niet techrolled en meer balans voor de characters ten opzichte van elkaar in het algemeen.

Je ziet heus wel verschil tussen de chars van DOA4 en die v DOAU/3 maar dat zit hem meer in de detail van outfits.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet heus wel dat doa half animé half realistische look wil creëeren. Maar dat kan in mijn ogen mooier, maarja, ik wil de game helemaal niet afkraken, want ik zie dat je lastig op mij gaat zijn als ik dat doe. Maar ik zeg gewoon mijn mening, dat is alles, ik vind qua graphics van deze generatie nog altijd doa 3 één van de mooiste vechtgames, maar op de volgende generatie ben ik er zeker van dat, dat niet doa 4 gaat zijn, en begrijp me echt niet verkeerd he, het ziet er niet slecht uit,maar ik heb ninja gaiden en doa3 volledig kapot gespeeld, en ik verwachte meer van doa4, het lijkt me eerlijk gezegd geen waardige opvolger,meer een game tussenin zoals met tekken tag tournament. Maarja, ik ga het hierbij laten, wil hier geen sfeer verknoeien in dit topic, de fans moeten gewoon gaan voor de game...

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    't is raar dat je meer verwachtte van deze game, vooral gezien hij nog niet eens uit is etc.
    wat had jij dan verwacht?

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik had m ook gespeeld, en ik vind wel dat het er beter uitziet...
    natuurlijk is het niet van, wow dat ziet er heel anders uit! maar ik vind wel dat jehet verschilkan zien.
    overigens speelde het heel lekker, en deze schaf ik dus zeker aan bij een xbox 360 :)

20. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    amen:D....hoeveel pakjes kunnen er nou gekozen worden????...hebben ze er maximaal 6 a 7 weer of gaat dat nu meer worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina