1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als jij DOAU hebt gespeeld dan zie je dat sommige characters al over de 20 pakjes hebben, Kasumi...:)

2. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ohja stom,had alleen aan doa3 gedacht:D....maar idd klopt sommige hadden er zelfs al 20 in ultimate,foutje..bedankt

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met deel 4 zijn het er minder, de dames hebben er een stuk of 10. Kleding is wat moeilijker te programmeren ofzow, daarom wat minder pakjes

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had totale vernieuwing verwacht,allé, in grote lijnen hetzelfde, maar dat je dan echt een wooooow gevoel had(zoals met :cool:, dat heb ik totaal niet bij de game,maarja, het was maar een betaversie dat ik gespeeld had...

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dat wow gevoel dat je bij 3 hebt gehad, is ook geheel misplaatst. Jij hebt waarschijnlijk DoA2 hardcore niet gespeeld op de Dreamcast/PS2 dus jij kan ook niet weten dat DoA3 eigenlijk niet zo baanbrekend was (alleen qua graphics).
    maar wat ik tegenwoordig steeds meer heb, is dat graphics zogenaamd steeds 'mooier en mooier' worden terwijl ze eigenlijk helemaal niet zo'n grote sprongen vooruit maken, en dat is bij elk genre en elke game. Ik denk dat daar die teleurstelling voornamelijk vandaan komt, de teleurstelling in de 360, dat de nieuwe generatie graphics produceert die toch niet helemaal zijn wat we gehoopt hadden.

Toch zie ik hier en daar zeker vooruitgang, bijvoorbeeld PGR3, dat ziet gewoon adembenemend uit. Niet zozeer qua detail maar vooral qua lichtval. Het is stijl die bij mij meestal het meeste indruk maakt en niet het detail niveau (bijvoorbeeld bij Call of Duty 2)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt het zelf, pgr3 ziet er fantastisch uit. Dan vind ik games als Kameo, perfect dark, noem maar op wel supermooi,omdat het zo grote werelden zijn,... Fightgames daarentegen zijn veel kleiner,maar staan graphisch toch altijd heel hoog, doa4 is hierentegen voor mij een beetje minder graphisch, allé, je ziet totaal geen kartels ofzo,maar het had van mijn veeel gedetaileerder gemogen, nog meer interactie, noem maar op,maarja, dat is mijn mening. Maar ik zeg deze mening vanuit een beta-versie he, het uiteindelijke spel heb ik natuurlijk nog niet gespeeld...

7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de vooruitgang anders wel erg goed hoor. De interactiviteit met de omgeving is groter geworden, het ziet er veel gedetailleerder uit, het counter-systeem heeft een goede update gekregen en er zijn nieuwe soorten moves bijgekomen waar je ook gebruik maakt van de omgeving. Meer verbeteringen zie je bij andere fighting games ook niet, hoogstens een paar nieuwe modes, maar dat hoeft van mij ook niet.
    Qua graphics vind ik de verbetering ook al goed genoeg. De omgevingen zien er echt heel erg gedetailleerd uit, evenals de characters. Toen ik in het straat-level met Hitomi in een plas water stapte schrok ik er gewoon van hoe realistisch dat er uitzag. Games van Team Ninja zitten qua graphics gewoon altijd aan de top en ik denk dat dat bij de uiteindelijke versie van DOA 4 ook zo zal zijn.

Buiten dat zijn er nu 23 personages, terwijl er in Dead or Alive 3 maar 17 waren. De nieuwe zijn Elliot, Kokoro, de vrouwelijke worstelaar (ik heb zo'n gevoel dat het Lisa is, of is dit al bekend?), een vrouwelijke Spartan en nog 2 onbekende, waarnaar ik erg benieuwd ben.

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  8. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    check de voorgaande paginas van deze thread voor de characters :)

9. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
  10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
  11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    lol..die vage screens ertussen, wel droog :D
    verder zijn de doa4 screens natuurlijk nog altijd erg mooi :)

12. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Met die krokodillen bedoel je? Grappig, wist ik nog niet..

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan kan je gewoon rondlopen en mensen uitdagen voor een potje. Lijkt mij wel een erg goed en leuk systeem

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je dan een krokodil of skelet ofzo? Ziet er wel grappig uit :+

Ik had je trouwens een paar dagen terug gechopt, geloof ik met Zack. Je had je headset niet op. Meteen 1000 punten van je geript :9 Volgende keer wel een rematch heh ;)

Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    http://www.gameinformer.com/Templates/News/ScreenShotsViewer.aspx?CS_pid={C0038731-530A-4A81-86B3-AEBC8EC164C0}&mediaId=8

Bij die screen.. Is dat niet een nieuw ding voor halo3 ? een nieuw voertuig??

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...een defecte ghost.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aww... =(

Khad gehoopt op een gelekt nieuw voertuig voor Halo 3..

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, was jij dat. Ik heb deze week 31 potjes gespeeld online en heb er 30 gewonnen. Maar tegen jouw ging ik er hard vanaf. Volgens mij koos ik Hitomi, volgende keer pak ik je wel met Tina ;)

19. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0

Jij speelt met dezelfde chars als ik.
    #1 Hitomi
    #2 Tina
    Strax ga je me vertellen dat je #3 Kasumi / Helena is @_@

Ik heb laatst doa3 weer gespeeld . Ik was bijna vergeten hoe het was om met Hayate, Christie en Brad Wong te spelen.

Interview over de spartan character
    http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3145772&did=1

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Praktisch wel, maar Helena staat wat meer naar beneden. Vind haar erg leuk, maar niet om mee te spelen.
    #1 Hitomi
    #2 Tina
    #3 Kasumi
    #4 Ayane
    #5 Bayman
    #6 Helena

Dus online kies ik vaak tussen Hitomi en Tina. Helena kies ik alleen als ik van tevoren al weet dat ik ga winnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina