1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb doa 4 maandag kunnen spelen. Ziet er erg mooi uit, jammer dat er reclame word gemaakt voor de xenon inplaats van de xbox 360 :p
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom op man.. iets meer info mag ook wel :D

    Dan het er goed uit ziet zien we zelf ook wel, waar heb je hem gespeeld? veel nieuwe moves?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kan hem spelen bij de MM. Hier in groningen hebben ze er één dus bij jou in de buurt moet het ook wel zo zijn dat er een Xbox360 pod staat. Kweet jammer genoeg niet of je DOAU kan spelen, volgens mij niet
     
  4. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gespeeld op een bijeenkomst van winkeliers bij microsoft. In het Event Center te Aalsmeer. Was zuper geregeld, eten, drinken en veel demo pods. Alleen geen babes :'-(

    Het spel zelf ziet er erg cool uit, met de moves ben ik niet zo heel erg bekend, ik herkende er wel een paar, maar of er een hoop nieuwe tussen zitten durf ik niet te zeggen.
     
  5. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je bij de MM een standaard demo kan spelen, dat houd in, Call of Duty 2, King Kong en Kameo. Dat waren volgens mij de enige drie speelbare. Dit is trouwens ook standaard voor elke andere winkel, alleen MS heeft alle sleutels nog van die kasten tot 2 december. Daarna zullen er ook andere spellen in de kasten komen.
     
  6. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    in de nieuwe xboxworld magazine staat geen releasedatum in voor doa4,weer uitgesteld?????
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt het spel in januari, maar er is nog niks officieel bekend gemaakt. Maar het is zeker niet weer uitgesteld
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    het klopt Januari idd
     
  9. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    oh gelukkig......dacht al:D
     
  10. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    kan dead or alive 4 op live ?
     
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    8)
     
  12. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    met smilie kom ik niet verder :p
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja je kan ook online met deel 'Ultimate' dus neem aan van wel hè :)

     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  14. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx man dezen game ga ik zeker halen als het online kan wat het kan
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de frontpage wordt gemeld dat Dead or Alive 4 op 12 januari wordt gelanceerd in Europa. Goed nieuws en valt me reuze mee. Misschien moet ik me toch maar ergens inschrijven voor een 360 zodat ik 12 januari wel zo'n ding in huis heb staan
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    FF Doorsparen, Heb bijna 400 euro, Zit nu aan de 350 8) En dan kan ik eindelijk de luxe versie kopen _O_. En dan nog een spel erbij~.. (!) Maar in maart ben ik toch jarig dus.. :cool: , Deze nieuwe Dead Or Alive lijkt me best cool maar heb liever een adventure game, RPG of een shooter.
     
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    lol :+


    in ieder geval,
    als ik mijn 360 koop, en dat is nog niet meteen bij de launch, dan ligt deze titel waarschijnlijk al in de schappen (dat betekend dus dat ik mijn xbox erges in januari waarschijnlijk ga halen :+) en dan komen deze titel, en waarschijnlijk Ghost Recon 3 meteen in het laatje te liggen :)
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vaag dat op bol.com staat 31 januari. Zal wel een tikfoutje zijn, want andere sites meldden wel gewoon 13 januari
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    13 januari is de officiele datum wanneer het spel uitkomt,dus het is een typefout van bol.com
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    In Japan is het spel weer 12 dagen uitgesteld, ik weet niet of dit ook gevolgen heeft voor de Europese datum. Ook al is 12 dagen geen ramp.

    Op insidegamer las ik, een paar dagen geleden al, dat er 22 characters in het spel zitten. En dat je Elena pas na 400 partijen unlockt. Ik ga er maar vanuit dat ze Helena bedoelen. Moet je die 400 partijen offline of online spelen om haar te unlocken. Ik hoop online. Vind die 400 partijen niet zo'n punt. Met Ultimate heb ik al bijna 4000 partijen gespeeld online
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina