1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    heeft ie ook

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn preorder is de deur uit. Wie gaan er nog meer het spel bij de launch halen?? Dan kan ik alvast een paar friends request sturen. Shooters speel ik meestal nooit met friends, maar met DOA juist wel.

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn preorder ook. Zeker na alle info die er op IGN staat...
    Denk ook dat het mij never gaat lukken om alle achievements te bereiken.
    Las iets van 100 overwinningen op Live (achter elkaar of zoiets?)
    Maar heb er wel zin in. Zeker nu er weer filmpjes zijn te verdienen. :9
    Maar ik ben er niet zo goed in. Dit is een spel dat ik meer voor de lol koop (in tegenstelling tot racespellen...)
    Maar met dat lobbysysteem lijkt me dit leuk om online te spelen...

4. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive is juist het enige spel waarbij ik wel een beetje goed ben. Met shooters en racespellen haal ik een betreurend niveau. Maar met Ultimate was ik een SS. Maar ik vind wel dat je te snel een SS wordt. Die lat moeten ze met deel 4 een stuk hoger leggen. Bij Ultimate ben je al bij 40.500 punten een SS. Denk dat 100.000 punten beter is. Had al iemand in mn friendslist die al bijna 400.000 punten had.

5. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Punten zeggen niets: de meeste mensen die zo'n hoog puntenaantal hebben, spelen vrijwel alleen maar tegen mensen waarvan ze gewoon makkelijk kunnen winnen. Als je tegen mensen speelt die op jouw niveau zitten (of daarboven) verdien je veel minder punten omdat je je winning streak niet zo lang vast kan houden (en daar dus minder bonus punten voor krijgt). Ik zeg nu niet dat mensen met veel punten slecht zijn, maar over het algemeen geeft het puntenaantal niet aan hoe goed iemand werkelijk is (net als het winning percentage).
    Ik hoop dat ze een beter puntensysteem voor DOA 4 hebben, want dit lijkt nergens op. De ranks moeten dan natuurlijk ook aangepast worden. Ook leek het mij wel leuk als er een icoontjessysteem a la Warcraft III wordt toegepast; als je een bepaald aantal wins met een ras haalde, kreeg je een icoontje van dat ras achter je naam, bij hogere aantallen wins kreeg je ook steeds mooiere icoontjes. Ik zou het wel tof vinden om een Bayman icoontje achter m'n naam te hebben staan :cool:.

En ik ga het spel ook bij de launch halen (hoe kan het ook anders), samen met m'n 360. Heb er zeker zin in ^^.

6. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ultimate gehad,maar kan me het niet herinneren dat ein in storymode speelbaar was8) ...mijn fout dan:+

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Aan het einde van de storymode van Ein zegt ie toch: "Ik herinner het me weer. Ik ben Hayate" ofzo en dan vliegt ie weg.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pre-order was de deur al uit toen het spel werd aangekondigd :cool:

Goed, anyways ik ga het spel dus zeker bij de launch halen. Maar mij hoef je geen request te sturen want ik sta er al in bij je ;)

9. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game al een tijdje geleden gepreorderd. Ga het denk ik erg vaak spelen op xbox live. Iedereen is welkom om me toe te voegen!! Deze game gaat echt heel gaaf worden.

10. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    word zeker gaaf,alleen moeten we nog 3 weken wachten tot ie uitkomt:mad:

11. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    het spel is weer uitgestelt (ze willen het spel pas uitbrengen waneer er 0% fout in zit dus geen bug etc)

12. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang is ie nu weer uitgesteld:mad:

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
  15. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    WEER uitgesteld,er staat gewoon 20 januari hoor,en dat was al bekend.

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

@biggie
    niet echt een betrouwbare bron, als ik er betrouwbare bronnen erbij haal zoals IGN en Gamespot komt ie gewoon bij ons 12/20 januari uit en wat jij zei dat de game pas gereleased wordt als er geen bugs etc inzitten , is allang gezegt dus dat weten we al en dat zal tot dusver geen invloed hebben op de releasedatum van Europa

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatste weken meer en meer screens gezien van doa4, en ik moet toch toegeven, dat de game er op korte tijd een heeeeel stuk mooier uitziet(voor mij persoonlijk dan), echt de muren,...zien er waanzinnig uit! Ook het blureffect staat me feller aan. Een tijdje terug had ik een demo gespeeld, en de game stond me niet meer aan toen(ik vond het een update van doa:cool:,maar nu begin ik terug veel vertrouwen in de game te krijgen:).

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    het is al een schande dat je er toen geen vertrouwen in had! :+

shame on you! :cool:

19. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. :9 Ik heb hem op de HCC Gamexpo echt heel veel gespeeld en vond hem geweldig toen. Heb toen achteraf nog een preview geschreven maar ik weet niet of ik de link daarnaar hier mag posten. ^^ Bovendien zullen die van bijvoorbeeld IGN waarschijnlijk veel interessanter zijn. :9 Maar dan heb je ongeveer een impressie wat ik ervan vind.

20. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Hele rare screen van doa4

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina