1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben ze volgens mij ook een video review, altijd leuk om naar te kijken
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @perfect mark
    bij IGN zal die heel binnenkort ook zeker komen hoor ;)
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi laat ik de review maar is ff lezen dan :9

    Ow en over de release... Replay in Nijmegen heeft nog steeds de release datum op de 13e staan... dus.. dat wordt de 13e weer kontschoppen }:]
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Halo
    officieel is er nog geen datum geprikt maar de geruchten zijn 13/20 januari
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm dat vind ik dan wel raar, het spel zou dus over 2,5 week in de winkel moeten liggen.. ik verwacht wel dat de winkels weten waneer ze uhm in de winkels kunnen leggen. Laat ik maar hopen op de 13e bij replay.. en bij Bart Smit staat nog steeds 1/1/06 maar dat lijkt me sterk |:-
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jammer is dat vaak die site`s zoals gamespot enzo alles behalve critich zijn.

    Want PDZ kreeg een 9 , nog wat op gamespot en xbm gaf hem een 7.

    Dus ik denk dat je er een beetje tussen moet gaan hangen.

    Maar ook XBM is veel later.

    Ach`ja ik koop hem toch gewoon :)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar PDZ is ook heel goed :D Ik vind het een goed cijfer voor PDZ.. ik snap juist niet dat XBM juist zon laag cijfer gaf :{

    Maar ik koop uhm ook zeker :p
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 9 voor PDZ is veel te hoog. De singleplayer is triest...multiplayer oke ,maar een 9? Ik sta altijd volledig achter gamespot, maar dit is een farce :mad:
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 9 voor Perfect Dark is zeker terecht voor de multiplayer, de singleplayer is een tikkie minder. Die zou ik objectief een 7 geven. Gemiddeld dus een 8. Ik heb zo'n vermoeden dat de 9 voor DOA ook wel terecht is. De singleplayer blijft lang leuk door de achievements en het unlocken van nieuwe characters en kleding. De multiplayer is verbeterd ten opzichte van Ultimate. En die is al uitstekend. Lijkt mij wel leuk om als een vosje door de wereld (de lobby dus) te lopen :)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, wie weet hebben ze geld gekregen van Rare}:] , in ieder geval, in mijn ogen suckt perfect dark, echt ik kan er niet aan doen,maar ik ben diep ontgoocheld in dat spel!
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Owke zullen we weer terug gaan naar DOA4?

    Ik heb net die review afgelezen en ik verwacht er veel van :) Leuk dat ze zo'n screenshot mode erin hebben gestopt.. en dat je battles op kan nemen. Ik heb er niet in gelezen of je ze ook op live kunt zetten :{ dan zal het er denk ik niet inzitten en dat is wel jammer. En wat ik nog niet helemaal begreep, of die stuff die je unlocked voor iedereen gebruikt kan worden. (masker,hoed) Lijkt me vet om SPARTAN-458 een hoed te geven :9
     
  12. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de review van ign ook net gelezen......kan nu niet meer wachten op het spel,alleen wel weer jammer dat ik geen live heb,word eens tijd om zo'n setje te kopen en eindelijk eens live te gaan:9
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    die robot look alike, wie is dat? bayman of leon ofzo?
    ziet er wazig uit :+

    en die christie ziet er heerlijk uit :cool:
    binnenkort weer eens doa3 spelen, want het is al weer een tijdje geleden dat ik met christie de wereld onveilig heb gemaakt (vind t nog steeds jammer dat ze christie niet in doaU hebben gedaan...)
     
  15. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    wat is dit voor apart doosje?????....special edition ofzo,of zie ik het verkeerd8)
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    mischien is het gewoon net zoiest als bij doaU, maar dan met 1 dvd erin dus wat dunner ;)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier staan trouwens heel veel screenshots die ik zelf persoonlijk nog nergens anders heb gezien :D (goede kwaliteit) en mooie Hitomi pics _O_

    http://www.multiplayer.it/show.php?id=6254&img=117

    Vanaf 117 omhoog gaan.. de rest terug staat namenlijk al op Gamespot en IGN enzo..
     
  18. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een LE ofzo?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2005
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is dat geen LE. Tenminste ik hoop van niet. Ik heb nog een plaatje wat op de achterkant van het doosje staat :D

    [​IMG]
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Prachtige screenshots, maar waarom staan Ayane en Kasumi nou weer zo over-aanwezig op die hoesjes? Het draaide toch om Helena dit keer? :confused: Persoonlijk denk ik toch dat het een LE is, ik heb tot nu toe overal die andere cover gezien.
    Deze:
    [​IMG]

    Ik ga denk ik de gratis maand live uit de premiumset gebruiken als ik deze game haal. Zonder live denk ik dat deze game mij niet lang gaat boeien. :eek:

    edit:
    DOAX kreeg van IGN een 9,2. Dus aan deze 9 hecht ik niet zo veel waarde. IGN vind ik geen goede site als je een betrouwbare cijfergeving zoekt, het artikel is altijd interessanter.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina