1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG, _O_. Wel jammer dat je daar geen punten voor krijgt :p

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je geen punten krijgt als aanmoediging ofzow ;)
    Maar die achievement zal ik geheid halen. Zo'n kunst is dat niet om 5 keer op rij te verliezen online. Vooral niet als je in een lobby zit met SS-ers.

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij je tegen iemand speelt die ook 5 keer wil verliezen :9

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen:
    1. Zijn er moves die bijna altijd gebruikt zullen worden of zijn de moves sterk afhangende van wat je tegenstander doet?
    2. Zitten er van die lame dingen in zoals iemand blijven trappen die van de grond af wil komen?
    3. Is de online mode erg vernieuwend of is het gewoon 1v1 vechten?
    4. Is het een realistisch spel?
    5. Zal dit waarschijnlijk de beste fighting game op de 360 zijn?
    6. Achievements zien er goed uit maar zit er ook een goed competief systeem in zoals bij bijvoorbeeld PGR3?

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  5. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bron is?

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.xbox.com ;)
    Ik heb een gamertag van iemand gevonden die het spel gespeeld heeft. Daar kon je ze bij compare achievements zien. Ik weet ff niet meer welke maar als je het echt wil weten zal ik er dadelijk nog eens eentje proberen te vinden.

7. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    LOL nu zie ik het ook.

EDIT: DSEZ heeft DOA 4 al

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je niet kunt zien hoe je die secret achievements kun halen, maarja, dan zijn ze ook niet meer secret :9

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Kelovitz

1. Zijn er moves die bijna altijd gebruikt zullen worden of zijn de moves sterk afhangende van wat je tegenstander doet?
    Ik hang mijn tactiek af van de tegenstander. Als je ziet dat ze weinig varieren kan je veel counteren. Ook hangt het af van het character die je tegenstander kiest. Zo heb je natuurlijk langzame characters zoals Bass en Bayman of snelle zoals Kasumi en Ayane. Ook zijn er weer characters die goed kunnen grabben zoals Tina. Zo vind ik het bijv. nooit prettig om met Tina tegen Lei Fang te spelen. Als iemand dus Lei Fang kiest, kies ik liever een ander, wat sneller, character. Voor de rest zijn er zoveel moves, je kan echt je eigen vechtstijl ontwikkelen. Daarom is het ook zo leuk om online te spelen. Het blijft fris, nooit voorspelbaar zoals tegen de computer.

2. Zitten er van die lame dingen in zoals iemand blijven trappen die van de grond af wil komen?
    Je kan wel iemand trappen die op de grond legt, maar je kan gemakkelijk opstaan. Vaak proberen mensen je te counteren als je op de grond legt. Ik kan op dit punt alleen maar spreken over mijn ervaring met Ultimate. Deel 4 schijnt op dit vlak veel uitgebreider te worden. Maar lame dingen zitten er niet in. Het heeft echt met je eigen skills te maken.

3. Is de online mode erg vernieuwend of is het gewoon 1v1 vechten?
    Er zijn heel veel opties, maar vaak komt het neer met 1 tegen 1 gevechten. Maar met deel 4 kan je ook tag doen met zn 4-en. Dus dan kan je al samenwerken met iemand anders via Xbox Live. Je kan team battle doen, dat lijkt me vooral handig als je in een clan zit. Voor de rest kan je Winner Stays, Loser Stays en Kumite kiezen. Kumite is dat de host altijd blijft spelen, maakt niet uit of die verliest of wint. Handig voor mensen die net beginnen met het spel. Kan je goed oefenen tegen echte tegenstanders. Ik zal geheid nog wat opties vergeten zijn. Ik kan je alleen zeggen dat ik me een jaar lang enorm heb vermaakt met Ultimate. Ik weet zeker dat ik die plezier ook zal hebben met deel 4.

4. Is het een realistisch spel?
    Gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet. Er komt geen magie aan te pas zoals met Mortal Kombat. Niemand die vuurballen ofzow schiet. Het is echt hand-to-hand combat. Maar je hebt natuurlijk wel moeilijke moves die onrealistisch ogen zoals de Izuma drop van Hayabusa. Er is ook geen bloed ofzow als je dat bedoelt. Je kan geen armen breken. Een gedeelte van de moves zijn realistisch. Dan bedoel ik dat "echte" mensen het ze na kunnen doen. Je moet maar gewoon denken dat de dames en heren van DOA meesters zijn in hun sport. Maar jah, check zelf de trailers op bijv. gametrailers.com. Dan zal je zien dat er weinig gekkigheid in zit.

5. Zal dit waarschijnlijk de beste fighting game op de 360 zijn?
    Het is de enige, dus sowieso de beste. Maar ik denk dat het moeilijk wordt om DOA van de troon te stoten in de toekomst. Het is een waanzinnig goede fighter. Persoonlijk blijft DOA voor mij altijd nummer 1. Er gaat wel het gerucht dat Soul Caliber 3 ook voor de 360 gaat komen. Er zijn mensen die Soul Caliber beter vinden dan DOA. Ikzelf vind van niet. En DOA is voorlopig de enige fighter die online kan. Een serie zoals Tekken blijft denk altijd verbonden aan Sony. Hetzelfde dat DOA alleen op de Xbox komt. Misschien komt de nieuwe Virtua Fighter op de 360. Dat zou ook een interessante titel kunnen zijn als er een online optie inzit. Maar check de reviews. Gemiddeld staat Dead or Alive 4 op een 9,0. Zeker niet slecht *)

6. Achievements zien er goed uit maar zit er ook een goed competief systeem in zoals bij bijvoorbeeld PGR3?
    Jazeker, iedereen heeft zijn eigen ranking. Iedereen begint als C. De slechte spelers dalen naar C-, D+, D, D-, E+ etc. tot F. En de goede stijgen naar bijv A, A+, S. Hoger dan een SS kan je niet halen. Maar het loont wel om dat soort mensen te verslaan. Je krijgt veel meer punten als je van een SS wint dan van een D. Hetzelfde geldt andersom. Je verliest meer punten als je van een D verliest dan als je van een SS verliest. Maar dat hangt natuurlijk af van je eigen ranking. Er zit genoeg competitie in. Als je een lobby opent, kan je ook je eigen toernooitje maken.

Bedankt voor het interview :+

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat verdient dat nu? zo'n interview :)

ontopic: bedankt voor het beantwoorden van Kelovitz. Zo weet ik al heel wat meer over het spel. Goed bezig!

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Doe ik allemaal gratis, omdat ik zo'n aardige gozer ben

12. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, hartstikke bedankt voor je tijd. Ik weet wat ik wil weten. Ik doe zelf Tae-Kwon Do en ik vroeg me af hoe deze fighting game in elkaar zit en of het een beetje aansluit, het lijkt me wel wat. je hebt me overgehaald! :D

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouwwww....iemand zei dat bepaalde mensen Ayane voor noobs vinden :'-(

Nu is mijn hartje gebroken hoor :+ :9

14. maartenoud

maartenoud Most wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Damn vandaag dit spel besteld bij bol.com.

Kan echt niet wachten om het te spelen, op ign.com krijgt het een 9 :p

Lijkt me echt 1 van de toptitels waar ik een 360 voor heb aangeschaft.

15. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Z3R0-P4R4DOX

Wie zei dat? 8) Ayane is mijn favoriete character. En ik wordt niet graag noob genoemd. :+ Andere favorieten zijn Ryu en Jann Lee. :D

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het de toptitel waar ik in eerste instantie een X360 voor aangeschaft heb ;)

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet precies wie het zei :9

Maar wat kan mij het ook schelen eigenlijk, Ayane is gewoon da bomb :+
    Maar DOA heeft over het algemeen gewoon coole characters vind ik :)

Ik ben gauw geneigd om me vooral alleen op 1 character te focussen bij een fightinggame (in het geval van DOA is dat dus altijd Ayane geweest), maar deze keer wil ik mijn horizon wel wat gaan verbreden wat betreft skills aanleren :)

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch geen spellen bestellen bij bol. com??
    Dan betaal je 64,99 + 1,95 verzendkosten = 66,94
    Bij gcshop.nl betaal je 52,50 + 2,00 verzendkosten = 54,50

Dat scheelt 12,44!! Dan kan je bijna een nieuw spel kopen man ;)

19. maartenoud

maartenoud Most wanted

Leuk Bevonden:
    0
    :D kijk ook uit naar Fight Night Round 3.

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik heb nix tege Ayane, maar ik snap wel dat andere mensen er op een moment iets van krijgen als ze het vaak tegen Ayane moeten opnemen. Komt door die combo's die 3 uur duren :+

dont get me wrong..ik heb er nix tegen. Maar doe mij dan toch maar Kasumi :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina