Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk van wel, als je tenminste doa3 niet hebt gespeeld. Want dan heb je echt veel nieuwe characters (in doa3 zijn al 4 nieuwe en dan komen er bij doa4 nog een stuk of 3/4 bij).

2. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 3 ook gespeeld ja, ik was niet onder de indruk. Deel 2 vond ik revolutionair, deel 3 was slechts een update vond ik. Maar bij deel 4 kun je worden overreden toch enzo?

3. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    overreden en heb je dan in een keer verloren of zow,kun je dan in auto's stappen ??

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah je kan in auto's stappen en dan kun je ook uit ramen schieten enzo.
    met bazooka's en al
    je kan ook taxichauffeur worden of politieagent, ligt eraan welke auto je gejat hebt ;)

jezus wat is dat voorn domme vraag :confused:

ik denk dat deel 4 een grotere/betere game wordt dan deel 3, maar dat weten we niet zeker tot de Xbox360 launch,
    Geduld dus

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Gaaf en kun je ook brandweerman worden. Dat lijkt me pas echt cool en dan met de brandslang als specialmove. :)

Ben wel benieuwd of ze echts iets venieuwend kunnen maken.

Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah man, weetje hoe vet het is om raamschoonmaker te zijn, iedereen kapot meppen met je ladder. muhahaha

iets echt vernieuwends verwacht/hoef ik niet. Gewoon nieuwe characters/arena's/moves is genoeg voor mij.

7. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens:D,that's all we need

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Toch wil ik wel graag brandweerman zijn... :mad: want raamschoonmaker is ook niet alles.

Ach dit spel is leuk voor multi-player, maar deel 3 heb ik nou ook niet echt super veel gedaan. Niet echt mijn soort spellen geef mij maar het al oude Mortal Kombat (deel1&2 ja toen het nog 'vet' was ja), maar dit ziet er wel 'aardig' uit.

9. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nie dat maar 5 % van xbw op deze het meest zit te wachten.

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    makkelijk te verklaren:

90% van Xbw is gewoon dik mainstream en weten niet wat kwaliteit is

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind DoA toch aardig mainstream hoor. Kijk naar de verkopen van DoA 3 die zeggen genoeg.

Ik zelf denk dat hier al teveel spellen van zijn. Het hele 2 in een arena vechten hebben 'we' (de meeste onder ons blijkbaar) nu wel gezien. Tijd voor wat nieuws, want zeg nou zelf na Virtua Fighter, Soul Calibur, DoA en Tekken (om er maar even een paar te noemen) is er toch weinig opzienbarends veranderd. Niet dat dat hoeft maar er zou in mijn ogen wel weer eens wat verfrissends (vernieuwends) mogen komen in het fighting genre. Maar goed dat vind ik dan, er zijn vast heel vele andere die daar anders over denken. Toch hoop ik dat aankomende generatie weer een paar verrassende games uit gaan komen, mischien ook wel in het fighting genre.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop ook dat ze iets nieuws gaan brengen, schade aan het lichaam zou ik bom vinden, bijvoorbeeld iemand zijn arm breken, en dan moet je je arm terugplooien ofzo(toetsencombinatie) en dan kan je met die arm niet meer zo veel schade aanbrengen. Wat ook cool zou zijn is, echt realistische blauw plekken, maar niet overdreven dan he,... Maar het moet natuurlijk nog een fijn fightgame zijn ,maar toch, ze kunnen veel dingen doen als ze er werk van maken.

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Blauwe pleken ontstaan niet gelijk nadat je een klap hebt gehad, dat duurt wel een uurtje. En het terugplooien van een gebroken arm lijkt mij ronduit ranzig.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, van die blauw plekken dacht ik ook wel, maar als je naar fight club ofzo op eurosport kijkt, zie je soms(waar de nier ligt) dat het wel temenis blauw is zulle. Maarja, in ieder geval, ze moet iets nieuws brengen. Arm breken enzo leek me nogtans vet, of als je op iemand zijn knie hard genoeg slaagt, dat die er door heen zakt, of elk deel van uw lichaam(borst, 2 armen, 2 benen,...) een bijkomend metertje,... ik weet niet hoor, zeg maar wat...

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is er al een trailer van deze game?
    Zo ja, post dan de link ff.

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    In een fightgame, Tao Feng fist of the lotus oid. was het al enigzins te zien. (Het blauwe plekken en gebroken arm enz. concept, daar was het wel grappig)

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond van niet...
    Van mij hoeven er geen revolutionaire veranderingen, het is prima zoals het is.

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat was overigens ook het enige grappige aan het hele spel...

20. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    DOA is bekender geworden hoor, maar onder de diehard gamers is het toch goed gewaardeerd.
    Je hebt gelijk, Virtua Fighter was de vader van 3D vechtspellen. Soul Calibur (eigenlijk bij Soul Blade, het 1e deel van de serie) werd gebruik gemaakt van wapens in 3D. Nou ja, je had Samurai Shodown 64 en nog wat mislukte versies ervan maar goed, die waren niet bekend genoeg, ik heb de SS nooit in 3D gespeelt, lekker old school 2D :D
    DOA2 had een hele aparte vechtstijl, door ruiten schoppen, counteren op 3 hoogstes.
    Tekken is gewoon de concurrent van VF, meer niet.
    Verrassend? Verwacht er niet zo veel van, hou het bij old school 2D vechtspellen zoals ik _O_
    Denk aan de god der 2D vechtspellen>SNK (Tegenwoordig SNK Playmore)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina