1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ;)

Maar Kasumi is ook cool, dat moet ik je nageven :)

En lekker....oeps, doe ik het weer. *Klabam !* :+ O-)

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Ayane vinden veel mensen dat jah, omdat haar moves te snel en te makkelijk zijn. Met Ultimate had ik soms bijna het gevoel een zonde te begaan als ik Ayane koos. Genoeg mensen die daarover beginnen te zeuren. Toen ben ik ook met andere characters gaan spelen. Ayane is bij mij compleet uit beeld verdwenen. Zal haar denk met deel 4 zelden kiezen. Maar je moet je echt focussen op meerdere characters, dat is gewoon veel leuker. Ik vind het zelf saai om alleen maar met 1 character te spelen. Online is het best cool om random te doen. Dan is het ook leuker om meerdere characters onder de knie te hebben. Lekker een beetje trainen en dan online ownen

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah alleen Ayane zal ik ook niet meer doen met deel 4, daar ben ik al zo goed als zeker over. Random doe ik echter nooit, omdat er ook characters tussen zitten die ik echt niks vind en waarmee ik dus ook totaal niet kan vechten....

Het zijn er niet zo gek veel, maar als ik er dan toch een gekozen krijg dan kan ik net zo goed gelijk opgeven :9

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er bestaat ook de kans dat jij een goede character hebt en je tegenstander een slechte. Doe namelijk alleen random als mn tegenstander dat ook doet. Vooral tegen sommige SS-ers de enige manier om ze te verslaan. Ik word ook niet echt vrolijk als ik Bass heb of opa krijg, maar een volgend potje krijg ik misschien wel Hitomi en daar wordt ik een stuk vrolijker van. Ik kijk altijd vol spanning uit naar welk character je krijgt ;) En zelfs met opa heb ik wel eens een SS-er verslagen. Dus nooit van tevoren al opgeven

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar heb je ook weer gelijk in :)

Maar over het algemeen kan ik niet omgaan met de langzamere characters (Bass, Leon, Bayman), ik ben echt meer iemand voor de speedy characters ;)

6. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    thanx die zocht ik al heel lang_O_ ....wel een coole outfit vind ik van Jann-Lee

7. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heh, Ayane is niet voor noobs, maar noobs die simpel willen winnen gebruiken wel vaak Ayane, omdat je met een 3-move Ayane met goede timing spelers kon verslaan die eigenlijk beter dan jij zijn (omdat deze moves simpelweg zo goed zijn dat de tegenstander niet veel meer kan doen), zelfde geldt voor Jann Lee. Op een bepaald niveau van spelen werkt dit niet meer, maar het grootste deel van de spelers heeft dat niveau niet. Dit was echter alleen in DOA:U (DOA 2) zo. In DOA 4 valt het nog maar te bezien of dit allemaal kan...(hoop het niet :mad:)
    Ik heb het misschien ook wel een keer gezegd..op een gegeven moment werd ik echt totaal gestoord van het feit dat mensen vrijwel alleen maar Ein of Ayane gebruikten, en deze ook alleen maar op de zelfde manier speelden...erg saai. Nog maar even een oproepje dan :p : wees origineel in je spel :) *lult verder ~~*

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ligt hij nou precies in de winkels?

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze maand, maar welke datum precies is mij ook nog onduidelijk....

Sommige websites zeggen 13 januari, anderen geven weer aan pas na de 20e. Ach ja we zien wel :)

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vanmidag bij Mistery Media geweest en hun beweerde (net als Replay) dat ze uhm gewoon de 13e kregen. Ik ga daar maar van uit.

Bart Smit zegt 1 january :9 op de site.
    Dixons zegt ook de 13e.
    Free Record shop zegt ook de 13e

Bij andere winkels niet gekeken.. maar hoe komen jullie erbij dat het de 20ste zou zijn?

11. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    dimensionplus staat 20ste en hier op de xboxsite staat ook 20 januari

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.dimensionplus.nl :)

Ik koop ook altijd mijn spellen bij Replay, maar mijn ervaring is dat ze met releasedata niet altijd even up-to-date zijn....

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm dat heb ik nog nooit gehad bij Replay.. en bij Mistery Media al helemaal niet. En de speelgoedwinkels hebben het trouwens ook heel zelden mis.. Ik zou dus gewoon afgaan op de 13e.. of als je bij de Dimension+ wilt halen dat je dan moet wachten tot de 20e :p

14. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop mijn spellen altijd bij de mediamarkt en ga met een kameraad van me dan ook de 13de ernaar toe,ik hoop dat ie er dan ligt:D

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je het verkeerd begrepen ;)
    Ik koop mijn games eigenlijk altijd bij Replay, tenzij ze iets niet meer op voorraad hebben en ik echt niet kan wachten om die game te halen....dan koop of bestel ik het ergens anders :)

Bovendien ga ik helemaal nergens op af, als het de 13e is is het mooi, als het de 20e wordt wacht ik nog wel een weekje. Ik krijg vanzelf telefoon, tot die tijd nog genoeg games waar ik mee vooruit kan :cool:

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is het probleem :cool: Ik kan geen weekje meer wachten.. ik heb het met PDZ nu wel ff gezien O-) Niet echt een game waar ik lang bleef hangen :9 alles al zon beetje gespeeld in menig andere online shooter. En ik heb nog nooit met een vecht game online gespeeld dus dat wordt leuk en vernieuwend _O_

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe werkt die 'REPLAY' zaak?? zie niet dat je games kan bestellen op die site..:eek:.. ze hebben wel een mooie 2=1 actie:D

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een game reserveren, en dan zelf kiezen om je um bij de release in een van de zaken ophaalt of dat ze um onder rembours naar je versturen :)

Maar of je gewoon zomaar elke willekeurige titel online kan bestellen weet ik niet....durf ik niet te zeggen.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan geen spellen bestellen op de site. Er zijn 7 Replay winkels in Nederland. Replay import ook. (Ridgeracer 6 voor 360 namenlijk al te halen) En ze hebben altijd veel goodies.. vandaar dat ik verwacht dat ze daar die arcade controller zullen krijgen _O_ Maar ik ga niet te veel reclame zitten maken :9 Kijk zelf maar of er 1tje in de buurt zit :)

(srry voor de offtopic)

20. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm...niet totaal waar

Bron: http://www.replay.nl/ (natuurlijk.... :D)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina