1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat geldt dus alleen voor reserveringen, spellen die al uit zijn kun je alleen in de winkel halen volgens mij....
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die kaart krijg je ook als je in de winkel koopt. Je kan volgens mij niet alle games bestellen via internet.. niet zoals je kan bij dixons ofzo. Maar zoals Z3R0-P4R4DOX als zei, je kan wel reserveren en laten bezorgen als je dat wilt.

    /edit

    @Z3R0-P4R4DOX ahh weet te laat :D;)
     
  3. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0


    Ja klopt, maar er staat niet expliciet dat het NIET voor alle games geldt...
     
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ff een domme vraag, maar hoe zie je welke spellen ze hebben, en wat ze (eventueel :)) kosten?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat toch onder het tabje "Reserveringen" of niet ?

    Maar ja, ik wil niet de mod uit gaan hangen ofzo....maar zullen we weer verder gaan over DOA4 ? O-)
     
  6. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar staan toch geen spellen die ze hebben, en al helemaal niet wat ze kosten. Maar zal me maar weer koest houden, ik weet wel dat je me aan wilt geven bij de mods 8)
    Hopend DOA4 snel in me 360 te spele O-) O-)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Wie zou dit trouwens zijn?
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt die staan er niet, omdat een reservering vaak een spel betreft wat nog uit moet komen....waarvan op zijn beurt vaak ook nog niet bekend is wat het gaat kosten O-)

    Haha en wees niet bang hoor, ik geef nooit iemand aan.....tenzij ze me persoonlijk pijn doen :+
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Das toch de nieuwe eindbaas.
     
  10. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee das een gek dingetje uit zack's eindfilmpje dacht ik.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, das gewoon een of ander vaag skelet uit een filmpje. De nieuwe eindbaas was toch iets van een kloon ofzo ?
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jah ALPHA-152 [​IMG]
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah die bedoel ik :)
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    hou je grote mond eens man, Bayman schopt aars :+
    nee even serieus, ik vind bayman echt een fijn character. oke, niet al te snel, maar zeker ook niet langzaam.
    zéker goede 'vastpakmoves' (zo noem ik t maar even, kan zo snel geen andere benaming vinden) waarmee je alles in iemands lijf kan breken, heerlijk als je met zn 4en doa doet in een huiskamer :cool:
    als je hem goed 'gebruikt' kan je met bayman gewoon een mensje aan dat goed is met Ayane. (maar dat geld eigenlijk voor elk character:9 )
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel een coole uitstraling en opzich wel brute moves jah, alleen ik kan er gewoon niet mee vechten. Sorry :+

    En idd, als je goed bent met een character kun je in principe elk ander character aan :)
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Bayman/Gayman zuigt naar mijn mening goedkope ruk vent net een gorrila
     
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    in tegenstelling tot bayman vind ik wel dat je gelijk hebt als je t over Bass hebt hoor ;)
    kan ik wel kont mee schoppen, maar ver onder het niveau zoals bij Bayman, Jann Lee, Hayabusa en Kasumi :cool:

    ik vind t alleen wel zo lachen als je met een counter dan iemand zo even door de lucht heen slingerd, geweldig :D
    of die ene move zovan 'links - rechts - links - X + Y + B' (of ipv l-r-l 2 maal naar beneden doen) dan gaat ie zo op de grond staan stampen enzo.
    doa is eigenlijk best grof, maar ik kan er soms zo hard om lachen :cool:

    edit:
    jongeman, mag ik u erop attenderen dat u zojuist uw doodsvonnis getekend hebt? :+
    koop doa + 360 + live, doe ik ook, en dan zal ik je eens kont schoppen met Bayman :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Kasumi werd toch gekloond?? Die verhaallijnen boeien me niet zo, vandaar dat ik het niet precies weet. Maar had wel gelezen dat deze Alpha-152 dezelfde vechtstijl heeft als Kasumi. Ook schijnt deze eindbaas niet zo overpowered te zijn zoals Tengu. Maar tis wel jammer dat je Alpha-152 niet kan unlocken als speelbaar character.
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan dit spel te bestellen bij GCShop. Als ik vandaag bestel en betaal, wanneer heb ik hem dan binnen (ervanuit gaan dat hij 13 januari komt). Krijg ik hem dan gelijk de 13e. Of komt er een dag verzendtijd bij, of 2 dagen? Weet iemand hoe dit zit want ik heb nog nooit een spel bij hun besteld.
     
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken gewoon op de releasedag, volgens gcshop dus de 13e. Maar ik hoor toch te vaak 20 januari. Pas 1 keer bij mij gebeurd dat ik het spel een dag na de release kreeg
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina