1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat is mooi om te horen. Dan ga ik hem gewoon bij GCShop bestellen. Ik denk dat hij 13 januari gaat komen aangezien heel veel verkopers melden dat ze hem 13 januari kunnen leveren.

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een filmpje gezien van DOA 4 gezien en ik moet eerlijk zeggen dat het filmpje me overtuigd heeft om DOA 4 t ekopen.

Ik weet niet of het een oude filmpje is maar hier is het filmpje voor al de mensne die het nog niet gezien hebben. http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=200

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Brandts
    ik bestel er ook regelmatig alleen meestal krijg je de game een dag later of soms 2 dagen ;)

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dat is minder om te horen. Ik ben namelijk op 13 januari klaar met mn stage en dan heb ik 3 weken vakantie. Het zou dan goed uitkomen als ik dan gelijk het spel zou hebben :9

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven is ook een vak. Ik heb daar het afgelopen jaar 7 spellen besteld voor de Xbox. 6 keer kreeg ik het spel op de dag van release. Alleen met Unreal Championship 2 kreeg ik hem 1 dag later. Ik heb dus wel goede ervaringen met gcshop. Anders moet je hem in de winkel halen, Brandts. Maar dan betaal je wel 10 euro meer.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had uhm nog niet gezien :D Heel vet dat je de Halo 2 soundstrack in de Halo level hoort _O_ Maar ik vind alleen nog steeds dat die Spartan niet in DOA thuis hoort O-) Trouwens ik vind die meide stem ook helemaal niet passen bij het Spartan Armor. Had dan als gastrol gewoon de REAL! Master Chief gedaan. :9

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een VIG card van de PU. Daarmee kan ik 7,50 korting krijgen. Dan betaal ik nog maar 2,50 meer. Dan moet ik maar een pilsje minder drinken op stap, daar kan ik wel mee leven ;) Maar ik denk toch dat ik voor GCShop ga, gewoon om eens te proberen. Als ik hem wat later krijg is dat dan jammer, kan ik ook wel mee leven :)

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  8. Tecnomic

Tecnomic Guest

@perfect mark
    ik koop anders ook vaak bij hun en het is me best vaak overkomen dat ik de game 1 of zelfs twee dagen later kreeg dus dat is verschillend(de een krijgt hem meteen op de releasedag en de ander dus niet) dus ga dan niet zeuren want het is gewoon zo. Verder heeft de winkel top service hoor

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 dagen later zal moelijk gaan. Dat is op een zondag en het lijkt me niet dat ze dan ook bezorgen. Past de game wel door de brievenbus of moet iemand thuis zijn om een pakketje te ontvangen?

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Brandts
    ik heb het in dit geval niet over Doa 4 als ik hem bestel maar over het algemeen. En de game past gewoon door de brievenbus tenzij je er meer haalt he :)

11. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze filmpjes zijn nieuw op gametrailers. Ik weet niet of ze hier al bekend zijn.

Ik moet deze game hebben... :D

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik. Jij kunt ook niet weten wanneer DoA 4 geleverd wordt :) En aangezien ik dan maar 1 game bestel is het wel handig aangezien waarschijnlijk niemand thuis is. Bedankt voor het helpen.

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, misschien ligt het eraan waar je woont. Misschien heb jij wel gewoon een hele luie postbode ;)

Twee spellen kan ook door de brievenbus, maar bij 3 wordt het volgens mij pakketpost. Dan moet er wel iemand opendoen. Dan weet je het alvast voor de toekomst

Jah, had ze al gezien. Erg vet natuurlijk, net als alle andere DOA 4 trailers

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die 3 had ik nog niet gezien :) inderdaad heel vet. Nu ff dat interview bekijken.

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
  16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben net ff op zoek gegaan naar een duidelijk plaatje van ALPHA-152.
    En ik heb er 1 gevonden.

17. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er vet uit,beter alpha-152 als eindbaas dan tengu:9

18. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    te minste nu niet 1 met van die irri aanvallen.

19. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me een goeie Fight game , wanneer komt ie uit en hoe dope woord ie ??

20. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    op elke pagina staat zowat de release datum,maar nog 1 keer dan:D....13 of 20 januari komt ie uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina