1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ben ik ff weg, zit ik nu naar onderbroekjes te kijken. Die stuiterende tieten hebben zn charmes wel, maar als ik dit soort plaatjes wil zien, ga ik wel naar het Babes topic in the Green Mile ;)
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol het gaat er vooral om, om te laten zien dat ze allemaal verschillende broekies hebben gemaakt. Kasumi schijnt overal haar naam op te hebben O-)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat vind ik ook. Ik ben toch wel erg geinteresseerd in deze game, zowel in de singleplayer als in de multiplayer.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ook wel, een tijd terug stond de game me eerlijk gezegd niet aan, ik had hem gespeeld op een beurs, maar op korte tijd is de game precies zooooveeeel beter geworden. het ziet er echt heeeel goed uit, ook de snelheid is gewoon perfect! En heel mooi dat je nu, als iemand op de grond ligt, hem nog kan slagen,... Misschien dat ik hem wel ga halen:).
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon met de eerdere delen ook al hoor :p
     
  6. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met speciale ground attacks, maar nu kan het ook met gewone aanvallen die laag raken.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat bedoel ik:).
     
  8. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, het is nu inderdaad bevestigd op meerdere fora, niet meer aan gedacht om het hier neer te zetten. Goed dat je het nog even meldt :).
    Een vriend van me heeft hem al besteld, ik ga vrijdag naar hem toe, misschien heeft hij het dan al ^^.
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor die paar dagen vind ik dat echt de moeite niet. Kijk, Ultimate kwam in Amerika al in oktober en pas in februari in Europa. Dan is importeren een optie. Misschien ligt die hier de 13e al in de winkel, anders de 20e. Dan heb ik gewoon veel liever de PAL versie
     
  10. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee ik ga hem ook niet importeren voor die paar dagen
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    euhs, dat is best vet :cool:
    ik moet wel toegeven dat het er soms wel wazig uit zag als je bvb met Ryu die ene spagaat-trap deed zeg maar, die komt dus gewoon op dat puppeke dat op de grond ligt en dat deed m nix.
    Wel een goede toevoeging dat het nu wel iest doet :)
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gereserveerd bij de Replay in Nijmegen en ze zeggen nog steeds dat het gewoon op Vrijdag de 13e }:] uitkomt. Als ze uhm donderdag of eerder hebben mag ik uhm op komen halen _O_
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb net even de videoreview op gamespot gekeken en ben eigenlijk niet echt super onder de indruk. Het heeft nog steeds een bepaalde (non)flow in de vechtstijlen die me tegenstaat. Soul Calibur (II) vond ik wat dat betreft veel beter en lekkerder spelen. Komt die game ook nog naar de 360, of ben ik echt verplicht doa aan te schaffen als ik wil vechten?
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    doa 4 komt enkel op de 360 vriend ;)

    als je een doa spel wilt doen op de gewone xbox, dan zul je het moeten doen met Doa 3 of doa Ultimate (deel 1, en een heel vernieuwd deel 2)
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De geruchten gaan dat Soul Caliber 3 op de 360 komt. Maar voorlopig zal je het met Dead or Alive 4 moeten doen. Ook geen straf lijkt me ;)
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    o...ik snapte m niet goed.
    ik dacht dat ie bedoelde of doa4 'ook' naar 360 kwam.

    mijn fout O-)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ehr...ik krijg:

    'We're sorry, you are not eligible to view or download this video.'

    ik ben wel aangemeld, waar ligt dat dan aan?
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ja net gekeken,maar nicole lijkt me nou niet zo'n fijne character om mee te spelen......beetje traag
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is bayman ook, en als ik de 360 heb met doa4 zal ik jullie eens laten zien dat mensen die iets trager zijn ook nog flink aars kunnen kicken :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina