1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoef je mij echt niet te vertellen :)
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speelde soms wel is met Bass.. (eigenlijk voor de gein) en die speelde best fijn. Die kon echt zwaar lomp slaan zeg _O_
     
  3. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net ff op een doa forum aan het kijken en daar vond ik toevallig de eindfilmpjes van de alle karakters. Je kan dit dus als een een big-ass spoiler beschouwen.:cool:
    zo niet, hier de link:
    http://s3.invisionfree.com/doaonline/index.php?showtopic=4805
    bovenaan in dit topic staat een link naar een trage chineze site,op de 3e pagina onderaan (van dat topic) staan alle filmpjes op een snellere server
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  4. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt heel verleidelijk om ze te bekijken,maar dat haalt alle fun weg als je het spel zelf hebt vind ik:9
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb die van Hitomi al gezien :mad: Ik vind het zonde om ze te bekijken, het is ze veel leuker om ze te unlocken. O-)
     
  6. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou die van jann-lee zien maar kon me nog net inhouden,maar goed ook.... want ik had er spijt van gekregen,net zoals halotrooper nl zegt...het is ze veel leuker om ze te unlocken:D
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Check hier!

    http://xbox360.gamedaily.com/game/videos/?gameid=2646

    Hier zijn filmpjes neergezet van een aantal wedstrijden die via xbox live zijn gespeeld. De spelers en de capper komen van Doa Central af en hebben ze er neer geplaatst. Ik heb er net 1 gedownload. Lisa VS Hayate, en ik moet zeggen die is spannend tot het einde :9 Zulke wedstrijden lijken me echt dodelijk. Als ik 1 van die vechters was zat ik echt de laatste ronde op het randje van mn stoel _O_ Ik ga zeker de andere ook bekijken.. alleen jammer dat er veel Helena hebben gekozen ;)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hieruit blijkt maar weer dat sommige zaken verschillend beweren ;)

    Zo wist Replay Den Bosch mij gisteren te melden dat de datum van 13 januari inmiddels alweer van de baan is, en het nu de 20e of 23e is....
     
  9. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, DrDogg (degene die vrijwel alle filmpjes heeft gemaakt) is een Helena speler, vandaar.
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het op de 23 zou zijn. Bijna alle releases van games zijn meestal op Vrijdag. Of heel zelde op donderdag.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar op meer sites lees ik nu de 20e dus ik zou dan gewoon uit gaan van de 20e....in ieder geval niet meer van de 13e.

    Trouwens, je moet gewoon helemaal nergens van uit gaan....das nog het beste ;)
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Aaah! De free record shop heeft nu ook al de 20ste staan :mad: GVD ik wil niet nog een week langer wachten, Pdz komt me nu wel de strot uit :+ Mischien morgen dan maar ff DOAU of DOAX aanschaffen tot die tijd :'-(
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Is wel jammer dat we nog steeds bijna een maand langer moeten wachten als de VS. Op de X05 zei MS toch dat alle games wereldwijd gereleased zouden worden. Ok is dan wel geen half jaar maar we moeten nog steeds langer wachten als de VS. Damn wil deze game NU !
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg ziet het ernaar uit dat hij toch de 20e zal komen. Nog 2 weekjes wachten dan maar, dat overleef ik wel :)
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  16. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    dus nu toch de 20ste dat ie uitkomt,jammer.....maar ik moet toch nog steeds kameo uitspelen dus ik kan nog wel 2 weken wachten
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Owke.. dat wordt dus gewoon 13e. De Replay in Nijmegen heeft vandaag de nieuwe lijst gekregen voor de spellen van deze week met de releases.. en DOA4 staat gewoon voor de 13e. _O_ Ik weet niet hoe bij andere winkels gaat maar ik speel DOa4 gewoon de 13e :9
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word een beetje moe van die data 8)
    Ik zie wel wanneer mn pakketje in de bus valt ;)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vind ik het toch vreemd dat Replay Den Bosch zegt dat 13 januari inmiddels alweer van de baan is....

    En ookal koop ik mijn games altijd bij Replay, als andere zaken en websites ook de 20e aangeven ga ik eerder daar vanuit.

    Nja is nog maar twee weekjes, is wel te doen :)
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar hoe weten ze dat daar? De Replay heeft zelf de lijst aan mij laten zijn en hij stond er gewoon op dat hij geleverd zou worden.. lijkt me een beetje raar dat alle andere winkels wel doorhebben gekregen dat het de 20 zou zijn en replay niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina