1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal mee eens, alleen dat wordt zo lang wachten! ;)

2. driezestig

driezestig 1st dec your mine...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel de U.S versie.. maar wat is nou precies het verschil? zijn er andere characters dan de European version? zou de european version beter draaien op een Pal xbox 360? Ik heb voor de rest geen problemen met de U.S versie. Draait soepel... helemaal geen klachten hiero... en ik speel doa4 nu niet volgende week :) maar als er een grote verschil is tussen de 2 versies, dan wil ik het graag weten, want dan kan ik het gewoon terug brengen binnen 2 weken :p dan neem ik de PAL versie O-)

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Werken NTSC games op een PAL Xbox 360??? :{

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nee
    tenzij de game regio vrij is. Lijkt mij sterk voor game asl DOA4

5. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Yepz...van DoA 4 is bekend dat de US versie regiovrij is.....je moet wel je tv op 60 Hz kunnen draaien (oftewel je PAL 60 moet aan staan).

Kijk maar op Dim+ waar de US versie al te koop staat.

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=446_470 Hier ook: lijstje met alle games die regiovrij zijn :)

7. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie niet dat ie al te koop is op de site hoor,of ben ik nu blind8)

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet

9. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
  10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    WTF... Kijk gister war rond hier bij de MM en zie dara bij de Xbox 360 afdeling 3 hoesjes DOA4 liggen. Ik vraag kan ik deze ook kopen (ja domme vraag maar ja ik heb ze hier in NL nog nooit zien liggen) en ja hoor het kan, ga hem vanavond halen (heb hem namelijk gereseveert voor de zekerheid.

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    :'-( Het is niet eerlijk _O_ Ik zei toch... de 13e release ;) O-)

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien. Ik zet eerlijk gezegd nog mijn vraagtekens :eek:

13. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    En voor die gene die het plaatje nog niet hebben gezien van het spel als je hem hebt gespeelt hij ziet er zo uit. (niet kijken als je het niet wil zien)

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had uhm al gezien op de gamertag van gasten uit de US. Ik vind nog steeds dat ze Hitomi hadden moeten nemen ;) Maar Kasumi was logiser geweest.

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen een van deze splen reeks. maar op de Gameplay 2005 ging ik maar zo game eens proberen (ultimed) ik speel dus tegen een vriend en own hem dik, al die andere postjes ook. Toen ging ik weer tegen iemand anders en ownde ook. dus ik koop dit spel maar. niet alleen om dat het een toffe gameplay heeft maar ook omdat het er gewoon geweldig uit ziet. En niet te vergeten Spartan 483 (ofzo)

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vooral voor Ayane fans!! :9

Check dit filmpje.

http://media.putfile.com/DatBoyScroogeLavenderKunoichiMusicVideoHighQuality

CREDITS
    Music: Papa Roach - Last Resort
    Footage: DOA 3, DOA Ultimate, DOAXBV, DOA4, Ninja Gaiden, and NGB.
    All Work Done By: DatBoyScrooge

Ik vind uhm heel nice gemaakt. Vooral dat stukje vind ik mooi dat je in 1 beweging alle costumes van Doa4 van haar voorbij ziet komen _O_

17. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    Wow vet filmpje man :D

Ergens op internet van een internetwinkel ( duh ) een aanbieding gezien DOA 4 voor 50 euro :D damn dat is niet echt duur dus dat word halen!!!

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dude, you've made my day :cool:

Dit is echt het meest ubervette DOA filmpje wat ik ooit gezien heb (heerlijke achtergrond muziek ook :D), en das niet alleen omdat Ayane in the main picture is....alhoewel, het is wel een factor die meespeelt natuurlijk. Kweet niet, Ayane heeft gewoon iets....der kleur haren, der ogen en het feit dat ze een ninja is :) Oke genoeg daarover, voordat mensen hier gekke dingen gaan denken O-) :+

Wat ik me trouwens altijd afgevraagd heb, ik weet dat Ayane een rol speelt in Ninja Gaiden....alleen in hoeverre deze rol belangrijk is voor het verhaal weet ik niet want ik heb Ninja Gaiden dus nooit uitgespeeld. Wie kan mij meer vertellen ? :)

@ driezestig : Hmm, de US versie....jah ik dacht al zoiets want het leek me sterk dat de Europese versie ineens uit zou zijn. Anyways, ik ga nu geen stad en land meer afzoeken voor een US versie van DOA4 aangezien de Europese versie nu ook zo uit is :)

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net op een aantal amerikaanse forums gelezen dat Doa4 hetzelfde probleem heeft als in onze ''Call of Duty 2 disc brokkelt af!'' thread. Dus dat het doosje verkeerd is :mad: Ik hoop dat wij die andere krijgen |:- (ik zoek ff die stukjes op)

20. driezestig

driezestig 1st dec your mine...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, zelfde systeem als Cod2 doos!

Toen ik het voor het eerst openmaakte, zag ik ook gelijk dezelfde grijpers als in mijn COD2 doos. maar ik vind persoonlijk dat het niet zo strak vasthoudt als in het COD2 doosje ( tis meer losjes )...

maaruh, ik heb ff een belangrijke vraag hiero:

1:
    zijn de US versie en europese versie identiek? ( zelfde characters, zelfde levels, etc. ) of zijn er ook nog verschillen in de 2 versies?

2:
    Zal een Pal versie game, beter uitzien op een Pal xbox 360? want als dat zo is, ga ik mijn US versie inruilen voor een europese als die uitkomt...

kunnen jullie me zo spoedig mogelijk over inlichten? dan weet ik tenminste wat ik moet doen.

alvast bedankt...

driezestig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina