1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Antwoord van Tecmo op bovenstaand probleem :
    Wel eerst je profile volledig laten laden/inloggen op live voordat men het spel opstart...anders krijgt men dit probleem.

    Zelfde kan ook voorkomen bij CoD2 als men te haastig het spel opstart voordat men eerst rustig je profile laad.

    Van Gamespot :

    So what can DOA4 players do in the meantime to ensure their hard-fought DOA4 victories don't vanish into thin air? Tecmo technical support says to do the following: (1) With your copy of DOA4 already inserted, turn on your 360 by pressing the "open tray" button. (2) Wait until all the information from your Gamer Profile is fully displayed on your Gamer Card, including achievements and other awards. (:cool: Close the tray again with DOA4 still inserted. If problems still occur, call Tecmo technical support at (310) 944-5005 (8 a.m.-6 p.m. PST) or e-mail them at help@tecmoinc.com.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon je default account op automatisch inloggen zetten ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar die is nog niet ingelogd als je snel alle menu's doordrukt. Zou hier dan echt de fout liggen? Ik ben nog wel eens gehaast en zit dan al in de menustructuur zonder dat ik ben ingelogd.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je dat is de fout .. gewoon ff afwachten :)
     
  5. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wat meer geduld leren te tonen en even een 30 sec. wachten totdat alles is geladen van je profile in het hoofdmenu.. ;)

    En ja...daar zou het dus aan kunnen liggen.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ja doe, dat is toch de gein van een console, power aan en spelen! :9
    Ik zal er in het vervolg op letten, maar het klopt niet helemaal. Want de eerste keer dat het 'fout ging', was gewoon na het uitspelen van een level.
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het gewoon op deze manier doen totdat de patch er is. Weet je tenminste zeker dat je niets kwijt kunt raken.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hallo jonges, een X360 newbie hier! _0/

    Hoe werkt dat eigenlijk met die patches? Moet je hem zelf downloaden of gebeurd dat automatisch als je box online is en je het spel opstart?

    Groetz van Zifnap

    EDIT: Trouwens, ik hoor net dat ie alweer uitgesteld is, deze keer tot de 26e of 27e?
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    als iemand wil laten weten of hij al in de winkels ligt, heel graag, ga ik hem vanmiddag gelijk halen
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, volgens de site van de distributeur is ie van 20-1 naar 27-1 gegaan.. Een weekje langer wachten dus helaas..
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En met die patches, is dat auto-download tijdens opstart?
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee.. ik weet het niet omdat ik zelf nog steeds op mijn 360 zit te wachten.. |:- Maar ik neem aan dat je wel weer een melding krijgt ofzo als je het spel opstart.. Misschien dat iemand anders het hier weet die al wel een 360 heeft..
     
  13. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Raaahhhhh...neeeeee.......:mad:

    Kunnen we godver&%^^%$%$#%^& weer een week langer wachten.

    Wat is toch de reden dat dit nog langer voor ons moet duren.
    Er word meestal weinig tot geen vertaalslag gemaakt voor dit spel naar mijn weten.
    En het coderen van 60 naar 50 Hz is ook niet de eerste keer dat ze dit doen.

    I am confused ....8)
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze in de Europese versie een aantal bugs eruit halen, zodat in europa de pacth niet meer nodig is. Bespaart hun een hoop werk denk ik.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat denk ik niet ... de DVD's zijn al gold .. dus er zijn wat distributie problemen ... ik heb net media markt gebelt en zijn verwachten hem ook pas eind deze maand
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar gedoe allemaal. Hij is in totaal nu al 3 weken uitgesteld :mad:
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, van dit nieuws hier wordt ik niet bepaald vrolijk. Eerst al die bugs en nu alweer uitgesteld. Daar wordt ik echt moe van. Ik heb helemaal geen zin meer in Perfect Dark Zero, ik wil DOA 4 spelen!!!!!!!!! Juist in die week had ik lekker kunnen gamen omdat ik maar 1 tentamen heb dan, de rest van de week vrij. Maar jah, we wachten maar weer geduldig af ;)

    En lekker bugvrij een spel op de markt zetten zeg. Kan je niet eens gewoon je 360 aandrukken. Nee hoor, eerst helemaal je profiel laden en dan pas het spel erin. Slordig werk. Het eerste 360 spel dat niet afgerusht is moet volgens mij nog komen :eek:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oh ... je mag wel je sopel er in zetten hoor ... je moet allen wachten tot je signed in bent ... voor je begint te spelen
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouder er goed aan doen om de patch af te hebben voordat ze het in Europa uitbrengen.
     
  20. lovexbox360

    lovexbox360 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hi allemaal

    waarom kopen jullie de us versie niet ik heb hem zaterdag bij c-square in breda gekocht en werkt perfect hij kost 79 euro maar dan heb je wel eerder,ik tilburg bij foregames verkopen ze hem ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina