1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    GVD!!! :mad: :mad: Ik bel replay net op zeggen ze van dat die uitgesteld is naar de 20e :mad: :mad: Gister nog geweest en zeiden ze dat het uhm nog steeds was. |:- Weekje wachten dan nog maar. :'-(
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ lovexbox360

    Omdat ik me liever 30 euro bespaar.

    @ HaloTrooper NL

    Er wordt al gezegd dat hij pas de 27e uitkomt.
     
  3. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Ik word hier niet blij van:'-(

    Ik ben de 16de jarig en wilde DOA4 voor mijn verjaardag vragen...
    maar dan wordt de datum eerst verplaatst van de 13de naar de 20ste en nu weer naar de 27ste...

    Nou, dan maar zelf kopen!:9
    En daarna iedereen op xboxlive kapot trappen}:]
    Nee hoor jongens... zou ik nooit doenO-)
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ik wou hem ook voor de verjaardag maar hij is dus verplaatst ben de 15e jarig :+
     
  5. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik hoor dat t spel weer uitgesteld is denk ik maar dat ik ga importeren.
    Dan heb ik t spel eerder voor minder geld.
    Bij dvdboxoffice.com 51 euro inclusief verzending.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je de kans geeneens geven :p
    Ik ben van plan om dit spel flink te masteren. Ga sowieso helemaal voor 1 character (waarschijnlijk Tina) en dan ga ik nog ff flink oefenen met andere characters zodat het ook random leuk blijft. Maar ik denk dat Tina mijn personage wordt waarmee ik ga ownen O-) Heel misschien La Mariposa omdat haar vechtstijl me erg bevalt. Maar daarvoor moet ik eerst ff een speelsessie hebben gehad. Ben echt teleurgesteld (de 27e :'-( )
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik ben een echte Christie fan, dus waarschijnlijk ga ik haar helemaal van top tot teen masteren. *)

    Heeeeerlijk, zo'n bloedmooie assasin. Ik vond haar vechtstijl ook zo ontzettend vet in DoA3. :cool:
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    niet zolang ik in de buurt ben :cool:

    jullie zullen mij vrezen! :+

    edit:

    behoorlijk mee eens, vooral dat afzetten op de tegenstander en dan weer achteruit springen..heerlijk :D
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hitomi rocks! ow.. wacht volgens mij heb ik dat al vaker hier gezegd.. of niet? :+

    Maar uh.. wel stoer dat de meeste hier een andere favourite character hebben of waar ze hun voorkeur voor hebben. Dat is vooral leuk online, want als iedereen hier alleen Ayane of Jann lee kiest zou een beetje saai worden :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hitomi vecht lekker, En die zwaar gewichten Baymann enzo vind ik ook altijd wel relaxt maar Ein of Hayabusa of Hayate = _O_
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    er zijn er zoveel die ik fijn vind, degene waar ik t meest mee speel zijn hayabusa, bayman, jann lee en voor de gein ook zack :cool:

    dus genoeg variatie als ik jullie allemaal kont schop online :)
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouw ik heb nu net even DOA4 gehaalt, en ga hem vandaag en anders morgen spelen. Ben nu namelijk erg druk bezig.
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De US versie toch?
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet anders, want de Europese PAL versie is pas vanaf 27-1 leverbaar..
     
  15. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Een gozer die ik op Live sprak is heel positief over het spel. Hij zegt, dat de game heel anders aanvoelt als doau en hij vond de nieuwe lobby systeem erg leuk gedaan.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmmm, ik kan dus weer totaal niet omgaan met Ayanne. Dat is toch die meid die om haar as heen spint en dan in het rond slaat? Ze is wel snel, maar heeft zo'n korte reach.....

    Enige combat tips voor haar?
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mij zul je in elk geval voornamelijk Ayane zien kiezen jah O-)

    Maar goed om te zien idd dat er hier onder de mensen veel variatie is wat betreft characters ;)

    EDIT : Weer uitgesteld ? Damn, tis toch niet te geloven. Ik overweeg een import versie....
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij aan Ayane zo aanspreekt is idd haar snelheid, maar vooral ook het feit dat als je een beetje goed speelt je tegenstander echt kunt "dollen". Ayane heeft van alle characters de meeste moves die je ook kunt uitvoeren wanneer je met je rug naar iemand toe staat.
    Verder gewoon je moves veel afwisselen, dan kom je ookal een heel eind. Maar dit geldt eigenlijk als algemene tip voor iedere character :)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien een tip voor de Arcade Stick liefhebbers hier :

    Op Lik-Sang kun je de US versie van DOA4 bestellen, met eventueel de officiele Hori Arcade Stick erbij :)

    Ik zie ook posters en keychains voor DOA liefhebbers :cool:
     
  20. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik juist het probleem met Ayane. Je hoeft helemaal niet goed te zijn met haar om je tegenstander te ownen. Als je 1 of 2 combos kent en je timed goed zal je iedereen van de mat slaan en dat vind ik ergerlijk.
    Ik ben zelf een Zack speler en dan erger ik me mateloos, als ik zie hoe veel meer moeite ik moet doen om een Ayane speler de baas te zijn.
    Alle characters zouden eigenlijk gelijkwaardig moeten zijn en het zou moeten liggen aan je skills wie uiteindelijk wint, maar dat is dus niet het geval met Ayane. Ze staat met kop en schouder boven alle andere characters en skills heb je echt niet nodig om met haar je tegenstander te choppen.
    Gelukkig zie je met DOAU weinig mensen meer, die haar kiezen, in tegenstelling tot toen de game pas uit was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina