1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ze is gewoon retesnel :cool:
    Maar ik ben ook niet zo iemand die alleen maar constant 1 of 2 verschillende combo's gebruikt....dat vind ik idd niet echt een toonbeeld van skills. Mja ik speel DOA al vanaf deel 2 op de Dreamcast, en van alle delen heb ik Ayane altijd het fijnste gevonden :)

    Er moet een hoop gebeuren als dat in DOA4 voor mij anders gaat zijn :cool:
    Wel wil ik me naast Ayane, op 1 of 2 andere characters gaan focussen wat betreft echt goed worden....voor de afwisseling zegmaar ;)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja mensen ik zit nu echt te twijfelen, wie helpt mij bij het maken van m'n beslissing ? :9

    Ik baal ontzettend van iedere keer die uitstellingen, ik had me eerst ingesteld op halverwege deze maand (en geloof me, dat wachten was al moeilijk want ik heb ECHT zin in DOA4 8))....en nu blijkt het weer eind deze maand te worden voordat de game hier uit is, BELACHELIJK :mad:

    Gelukkig betreft het een regiovrije game, dus jah importeren is een optie. Via Lik-Sang heb ik um dan binnen 24 uur, eventueel met nog wat leuke DOA goodies O-)

    Mja aan de andere kant heb ik een reservering voor DOA4 staan bij een gamesshop waar ik vaste klant ben en normaal gesproken alles op gamesgebied bestel en koop, en geloof het of niet....maar dan vind ik het weer lullig om het daar af te zeggen omdat het personeel daar goeie vrienden van me zijn....ja klinkt misschien stom :confused:
     
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon eff wachten joh. Wat is twee weekies wachten nou ten opzichte van een heel game leven ;)
    De tijd gaat harder dan je denkt. Voor je het weet is DOA4 in de winkels te vinden. Haast en spoed is zelden goed en geduld is een schone zaak :p
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me dat 2 weken VEEL is als je ergens ontzettend veel zin in hebt....dat heb ik de hele maand november al mogen ondervinden toen ik op de release van de X360 zat te wachten ;)

    Nu heb ik een X360, maar nog net niet de game waarvan ik zeg "dat is HET" snap je ? DOA4 is voor mij die game, en als de US versie gewoon goed werkt op een PAL X360 dan denk ik bij mezelf "Jah waarom ook niet importeren ?....
     
  5. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat ze versturen binnen 24 uur? Lijkt me sterk dat je t binnen 24 uur hebt met free shipping.

    Heb zelf overigens de import versie besteld. Geen zin om te wachten op iets om er vervolgens meer voor te betalen
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry, ik bedoelde eigenlijk dat ie verzonden wordt binnen 24 uur....maar dan heb ik um nog gauw zat lijkt me, in ieder geval voor de Europese release :)

    Weet je ik ga het ook gewoon doen ook, de game is regiovrij en daar ga ik eens een keer dankbaar gebruik van maken in m'n leven ;)
    De meeste spellen haal ik toch Europees, dus die gamesshop waar ik het net over had verdient nog genoeg aan mij in de toekomst O-)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt duidelijk je beslissing al gemaakt ;)
    Kan je trouwens eens een linkje geven naar zo'n shop?
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Beslissing genomen en bestelling geplaatst indeed :)
    Ik heb hem besteld op Lik-Sang, verzending door UPS....dat was de snelste methode :cool:

    EDIT : Mocht je daar ook willen bestellen, let er dan op dat je niet per ongeluk de Japanse versie besteld....deze doet het namelijk NIET op een PAL X360 ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  9. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0

    dvdboxoffice.com en videogamesplus.ca zijn allebei goedkoper dan lik-sang. Ik al eerder spellen besteld bij deze sites dus ik kan je vertellen dat ze betrouwbaar zijn.
    dvdboxoffice.com heeft ook nog gratis shipping. Je hebt t meestal binnen 5 tot 14 dagen binnen. Chrono Cross had ik op een dinsdag besteld, zelfde dag werd t nog verstuurd en op zaterdag had ik t binnen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal 5 tot 14 dagen? dus als het langer duurt heb je de europese versie nog sneller :confused:
     
  11. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik t zo zeggen. Ik heb daar zeker een keer of 15 besteld daar. Daarvan had ik 1 keer dat het 14 dagen duurde, de andere 14 keer duurde het max 7 dagen. Je kan natuurlijk ook extra betalen voor express shipping.
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah owkeej. ik denk dat ik gewoon ff wacht. Ik kan nog wel ff vooruit met PDZ dus ik zal wel ff geduldig moeten zijn.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem daar ook besteld .. dus ik wacht rustig af ;)
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zero paradox, mag ik zeggen dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt...
    hoe weetje zeker dat alles het doet bij deze US versie, wie weet kan je niet online, en dan mis je toch wel een groot deel van wat DoA zo goed maakt sinds Ultimate...
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De US versie werkt perfect op een PAL X360, is door meerdere mensen bevestigd op verschillende sites en forums :)

    Ik kan je zo ff geen bron geven omdat ik daar nu even de tijd niet voor heb, bovendien heb ik geen zin om je te overtuigen van iets waarvan ik zelf al zeker ben ;)

    Dus mag ik je zeggen dat je een beetje voorbarig bent met je conclusie dat ik een verkeerde keuze gemaakt heb ?
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch al mensen die hem hebben en ik heb hun nog niets verkeerds horen zeggen erover
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik laat um bezorgen via UPS, kost me wel iets meer maar dan heb ik um zeker binnen 1 tot 3 dagen....goed, laat het een halve week zijn, is ook prima :)

    Ik laat het jullie weten zodra ik um binnen heb, kheb er echt zin in :cool:
     
  18. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel betaal je extra voor UPS bezorging?


    Een aantal Europeanen van doacentral hebben de ntsc versie al en kunnen dr gewoon mee online.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm 20 euro geloof ik, en dat mag je idioot vinden dat ik dat doe of niet....maar ik ben het wachten op DOA4 echt schijtbeu, en toen ik vandaag las dat ie WEER uitgesteld was, was dat voor mij echt de spreekwoordelijke druppel.

    Normaal gesproken haal ik mijn games altijd netjes Europees (omdat je vaak ook nie anders kan), maar deze keer maak ik dankbaar gebruik van het feit dat ie regiovrij is :) Dan maar iets meer kwijt, dat boeit me niet....DOA4 is voorlopig toch de enige game die ik haal.
     
  20. Sandman47

    Sandman47 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je wel hoor. Ik ben niet zon hardcore DOA fan zoals jij (denk ik tenminste) dus daarom kan ik dr wel een weekje op wachten.

    Voor FN3 bijvoorbeeld zou ik zo een euro of 20 bijbetalen om m eerder te hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina