1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah precies :) Iedereen heeft denk ik wel zo z'n games waar ie graag iets meer geld voor neertelt, in ruil voor het feit dat ie niet langer meer hoeft te wachten ;)
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het jammer dat i hier nu toch weer uitgesteld is :mad: En dat op zon best laat moment. Ik had dinsdag Replay nog gebeld en ze zeiden dat i echt morgen zou uitkomen. Gister weer gebeld en is het veranderd. Maarja ik hoop nu toch op de 20e maar ik verwacht er niet veel van nu de geruchten gaan dan het mischien de 27e wordt :'-( Het is niet eerlijk.
     
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dimensionplus staat hij op 20 januari en Full auto op 10 februari..
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet eerlijk, vandaar ook dat ik um laat importeren....
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar dat soort sites worden vaak niet goed bijgehouden. Op de site van Xbox NL staat bijvoorbeeld weer geen enkele releasedatum, wat de geruchten dat een bepaalde datum nog niet eens zeker is alleen maar weer meer bevestigd....
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. lovexbox360

    lovexbox360 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Z3R0-P4R4DOX ,waarom haal je hem niet gewoon bij een importshop in nl ik heb de mijne in breda gekocht afgelopen zaterdag en bij fore games in tilburg hebben ze hem ook.Verder kan ik bevestigen dat doa 4 perfect werkt, alles is precies het zelfde als de pal versie, er zijn trouwens al een heleboel nederlanders online.
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo

    Normaal komen de games hier toch uit op vrijdag?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dinsdag worden ze meestal gebracht naar de leveranciers .. en dan mogen ze vanaf donderdag/vrijdag verkocht worden
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou DoA 4 pas op 2 februari te verkrijgen zijn :confused:
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn er geen importsshops in Den Bosch, en de gamesshop waar ik altijd mijn games haal doet ook wel aan import, alleen willen ze dat nu voor DOA4 niet meer doen omdat ie dus eind deze maand hier al uitkomt....

    Als ik naar een andere stad zou gaan, ben ik aan treinkosten evenveel kwijt als dat ik nu aan verzendkosten ben dus vandaar dat ik hem online besteld heb :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    vermoedelijk ... maar ja hij staat nog rood dus niet definitief ;)
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je, en op deze lijst staat ie voor 31 januari gepland....wat NOG later is dan de 27e wat ik al eerder las :{

    @ Fardo : Oke vermoedelijk dan :9 Maar ik vermoed dat ie dan idd misschien pas begin februari hier uitkomt....en zo lang ga ik echt niet meer wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de rooie titels nog niet definitief zijn vind ik het een raar lijstje. Spellen zoals Halo 3, Splinter Cell: Double Agent, Tomb Raider: Legend, Saint's Rows, ... enz zijn allemaal spellen die officieel zijn aangekondigd en bij die games staat geen release datum. Toch staan deze games in het rood. Het enige wat dan dus nog niet definitief kan zijn, is of ze wel uitkomen :confused: Ik vind het maar een beetje vreemd
     
  15. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    weer uitgesteld jah,balen....ik ga ook effe naar de us-versie zoeken:D
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol 8)

    Je bent nie de enige die dat heeft gedaan/nog van plan is O-)
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij nog gewoon de 27e uitkomt, anders wacht ik wel wat langer.
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik vind het natuurlijk ook jammer dat het spel alsmaar wordt uitgesteld, maar geduld is een schone zaak. Als het spel bijvoorbeeld tot april wordt uitgesteld, wacht ik tot april. De 27e is al over twee weken, dat overleef ik wel hoor. Ik had hem nu ook liever gehad, maar ik heb genoeg andere spellen. Voor die paar dagen extra wachten vind ik importeren een beetje overdreven. En als ik een shotje DOA :+ nodig heb, doe ik Ultimate wel in mn Xbox.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat nu momenteel DOA3, want DOA:U doet het nog niet op de X360 :'-(
    Maar goed, DOA4 nu binnen een halve week....dus dan is DOA:U ook nie meer nodig :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  20. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouh, deel 3 is toch ook tof? Grafisch is Ultimate beter, maar qua moves vind ik deel 3 beter. In deel 3 kan Tina bijvoorbeeld grondaanvallen zoals Bayman, in Ultimate kan ze dat niet. Ook Helena speelt lekkerder met deel 3 dan met Ultimate. Ik wil voornamelijk DOA 4 omdat ik dan weer met een schone lei start in het online gebeuren. Met Ultimate ben ik SS en dat ben ik een beetje zat. Niemand onderschat je, ze verwachten maar dat ik de meest wrede combo's eruit gooi. En dan gaan sommige weer zeggen dat ik een slechte SS speler ben. Daarom hoop ik ook dat de grens van de SS ranking hoger ligt dan met Ultimate. Dat je het echt moet verdienen zo'n ranking. Met Ultimate ben je zo SS. Ik kan heus wel een lekker potje DOA spelen, maar een meester ben ik niet in het spel. (ook al vind ik een winstpercentage van 64% uit 4000 potjes online niet zo slecht ;) , maar jah, speelde bijna alleen met mensen uit mn friendslist die nog slechter zijn dan ik :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina