1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was gister bij de MediaMarkt op Utrecht Centraal en daar lag GEEN Dead Or Alive 4.
    Mij maakt het niet uit, want wacht gewoon op de PAL versie. Maar voor een US versie moet je denk goed zoeken.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of online bestellen, maar daarvoor heb je vaak weer een credit card nodig en die heeft ook weer niet iedereen....

*Sigh*....wat kan het leven toch ingewikkeld zijn he ? :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hou je het nog een beetje vol? Gezien het aantal posts in de laatste pagina's niet zo heel erg goed meer geloof ik :9

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet half hoe erg het is, haha :+

Nee ik zit al zo'n beetje de hele middag op het forum, en ondertussen ook op andere sites. Beetje mensen helpen met mijn kennis als het kan, of gewoon klagen over het feit dat ik niet meer kan wachten op DOA4. Het wordt een zwaar weekend voor me O-)

Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  5. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt in alphen had geen DoA4,
    Zoetermeer wel maar die beweert dat ze zijn teruggehaald

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Den Haag Media Markt Centrum heeft DOA4!! als je um niet ziet ff vragen ....hij ligt achter dan.

7. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net van de MM in Zoetermeer, er was er nog eentje. Heb em gelijk gekocht :D

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker dan :9 Iedereen zit hier met Doa4 en ik kan nog 2 weken wachten :mad: Wel cool voor jullie hoor ;)

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Niet generaliseren heh ;) 3 man is geen iedereen

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem in bestelling bij gcshop daar issie nog niet verzonden en staat doa nog steeds op de 20ste

11. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij ligt ie al in de FRS . overal in de buurt bij mij

12. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem vanavond gehaald in Zoetermeer bij Futurezone, daar hadden ze nog een exemplaar liggen, bij de MM in Zoetermeer was ie uitverkocht, hier in Rotterdam heb ik hem zelf nog nergens zien liggen maar ik ga gamen, :D

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    hee zeg..dnek een beetje aan je medemens dat hier doa 4 nog niet in bezit heeft oke? 8)

14. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    nou breekt mijn klomp. Kijk ik op dimplus voor doa4 staat er in 1 keer verwacht : 27 januari. Nou word het helemaal mooi, nog een week langer wachten zeker. Die belofte van microsoft om in elke regio tegelijk uit te brengen werkt niet echt. En iedereen die al de importversie speelt, your lucky. Ik heb het spel al een tijd geleden besteld dus kan het niet meer afzeggen en alsnog een import kopen. Hoe vaak gaat dit nog uitgesteld worden?:mad:

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    27-1 was al langer bekend he.. En het is niet de schuld van MS hoor.. Dat het in Europa was uitgesteld komt geloof ik omdat er iets fout was gegaan met het drukken van de PAL-DVD's waardoor het nu ff iets langer duurt..

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil liever dat het spel later uitkomt waardoor er minder bugs in het spel komen dan dat het heel vroeg uitkomt waardoor er veel bugs in het spel zittem.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik moet zeggen dat ik nog geen bugs ben tegengekomen, spel loopt ook erg snel en erg scherp op 60hz. :D

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn, nog twee weken wachten. Eigenlijk ook niet erg, want ik moet nog PGR3 uitspelen en ben er bijna. Wel shit dat mijn X360 steeds vaker blijft hangen, ook tijdens opstart. Hexid doet het al helemaal niet meer. Ik zit te denken om de X360 voor reparatie op te sturen. Heeft iemand enig idee hoe lang het gaat duren voordat ik hem weer terug heb? Dan kan ik met DOA4 weer met een schone lei beginnen. :)

Zifnap

19. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is moeilijk, ik wordt steeds geowned door de cpu.

of ik zuig gewoon natuurlijk |:-

binnen een week volgens mij

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    De computer schijnt wel beter te zijn dan de vorige delen. Maar toen was het tegen de computer ook niet al te moeilijk. Dus ik denk dat je de juiste conclusie getrokken hebt :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina