Nee, story modus is nog steeds kort (6 a 7 gevechten) wat ik gehoord heb. Maar daar gaat het bij DoA ook niet om. Ik heb DoA3 zolang gespeeld door de TAG-team modus en dat is nog steeds de allervetste optie van alle vechtspellen die ik ken. Ik bedoel maar, waar kun je met twee vechters (jij en je vriend) een ander ventje (of dat nu de AI of een andere vriend is) bij zijn nek grijpen en hem dan *letterlijk* tegen een muur smijten?! Prachtig toch gewoon. Of zoals Zack en Leon (of was het Bayman) die iemand verticaal op en neer waaien alsof het een stuk kleed is en hem dan de grond in lanceren.... echt stoer! Mensen die het Taggen niet spelen in DoA missen volgens mij echt een van DE features.
En nou komt ook mijn vraag over het Taggen, want het volgende is mij nog niet duidelijk. Hoe zit dat met het online gebeuren, is het dan mogelijk om met 1 X360 met 2 personen online te komen om te Taggen tegen anderen? Ik ben namelijk de enige met een X360 in mijn vriendenkring (op dit moment in ieder geval) en ik wil dan graag een vriend laten langskomen om samen online te gaan gamen(dezelfde vriend waar ik ook altijd DoA3 offline mee speelde). Maar ik neem aan dat je dan wel twee profiles tegelijkertijd moet kunnen activeren? Weet iemand of dit mogelijk is want ik wil veel liever met hem online tegen anderen Taggen dan offline tegen de AI.
Groetz van Zifnap
Laatst bewerkt: 16 jan 2006