1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wat ik wel vond bij doa ultimate, was dat als je bijvoorbeeld de hele tijd onder en midden trapt/slaat, en dan voor de verandering eens een keer een hoge trap uitdeelt, dat ie die ineens counterd, zonder dat je ook maar een keer hoog hebt getrapt daarvoor...soms denk ik van, joh..dat kan nooit, maarja, aangezien dat je toch wel wint maakte dat niet zoveel uit :cool:

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je hoopte dat gewoon. Nietserieus siem ;)

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gister bij mediamarkt amsterdam arena geweest,GEEN DOA4,maar ga vandaag dan maar effe checken in denhaag,kijke of je gelijk hebt;)

4. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gezien of ze nog een paar 360's overhadden? :)

5. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    alleen 2 core systemen:D

6. mello206cc

Leuk Bevonden:
    0
    klopt niet,ik heb net gebeld en ze hebben hem NIET,ook geen import....dus hoe kom je erbij???

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mensen, eergisteren (vrijdag) was mijn DOA4 exemplaar verzonden en stond bij orderstatus dat het pakketje nog in Hong Kong was (daar komt het vandaan, is blijkbaar het "hoofdkantoor" van Lik-Sang)....gisteren (zaterdag) keek ik bij orderstatus en toen lag ie al in Eindhoven 8)

Vandaag is het zondag, en ik neem aan dat UPS dan niks doet. Dus ik denk dat ik mijn DOA4 exemplaar morgen in mijn bezit heb :cool:

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om iedereen nu een stom gevoel te geven, maar... Ik heb vrjdag DOA4 gehaalt (inport) ik speel hem een tijdje maar ik vind hem nouw niet echt bizonder. Het gebeuren op live vond ik dan weer wel een klein beetje goed, Zo kan je in een lobby als ninja een beetje rond kijken. En kan je ook mee kijken in een gevecht dat bezig is. Toch vond ik het met DAT ENE missen. Dus heb ik hem geruilt voor Kameo, dat is pas geweldig! :)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja dat kan, is persoonlijk natuurlijk. En Kameo is ook zeker een mooi spel :cool:

Maar mij zul je DOA4 niet zien ruilen hoor 8)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je veel nederlandstalige friends hebt die dit spel ook spelen dan wil je hem echt niet zo snel weg doen O-) ! Maar natuurlijk heb je dat soort vrienden niet want het spel is hier nog niet uit :cool: . Volgens mij wordt dit gewoon de nummer 1 live game vanwege de mogenlijkheid om met meerdere mensen in een server te zitten. En natuurlijk ook omdat er nog geen andere goede live games zijn :cool: !

11. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    haha, inderdaad, ik wou jullie evven grappen, ik heb m'n xbox360 nog geen eens :p deze maand hopelijk nog :cool: maar ik ga toch alleen naar de FRS om doa4 te halen, want ik heb nog 60 euro freebees van pa. En I-Karf, wat ben jij een drol, hoe durf je geile wijven in te ruilen voor een gesminkte elf!, Kameo is naar mijn horen gloof ik snel uitgespeeld

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zoals AVHAHA als zegt. Zon online vecht game met zon leuke lobby wordt pas echt leuk als je met een groep nederlanders speelt. En nog leuker als ze hier allemaal van het forum komen. Afspraken maken dat iemand server op zet en iedereen kan komen. Als ik jouw was had ik nog even gewacht. Maarja dan had je natuurlijk kameo niet gehad ;)

13. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat bedoel ik nouw. Het zou dus alleen leuk zijn als je alleen met Nederlandse vrienden dit spel zouden spelen. Maar dat wil ik dus juist niet! Het is natuurlijk wel leuk maar ja ik wil ook tegen andere mensen en dat valt toch een beetje tegen, en dat zou het zelfde zijn als ik tegen Nederlanders zal spelen.

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
  15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is nou de officieele launchdatum van de PAL versie? Had van tevoren niet zoveel verwacht van deze titel maar jullie enhousiasme over het Live gebeuren en de forumtoernooien spreken me erg aan... count me in!

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg je Xbox Live account dan maar op. Als je toch gewoon een lobby opent, kan je toch de mensen uit je friendslist uitnodigen. Andere mensen kunnen dan ook gewoon komen (beter alleen Europeanen, anders krijg je denk snel last van lag). Maar je bent vast niet echt een DOA speler, anders had je nooit het spel geruilt. Ownen via Live is het mooiste dat er is ;) Je had gewoon ff moeten wachten totdat de rest ook het spel heeft als de PAL versie uitkomt. Dan had je denk veel lol kunnen hebben.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie dat het spel vanaf 18 jaar is. Is dit dan zo'n heftig spel? Ik dacht dat het een vrij onschuldig vechtspelletje was?

18. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de andere doa games zo kort in de story mode, 6 poppetjes verslaan en je hebt hem uitgespeeld, elk 1 ronde. is dit verbeterd in doa4?

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, story modus is nog steeds kort (6 a 7 gevechten) wat ik gehoord heb. Maar daar gaat het bij DoA ook niet om. Ik heb DoA3 zolang gespeeld door de TAG-team modus en dat is nog steeds de allervetste optie van alle vechtspellen die ik ken. Ik bedoel maar, waar kun je met twee vechters (jij en je vriend) een ander ventje (of dat nu de AI of een andere vriend is) bij zijn nek grijpen en hem dan *letterlijk* tegen een muur smijten?! Prachtig toch gewoon. Of zoals Zack en Leon (of was het Bayman) die iemand verticaal op en neer waaien alsof het een stuk kleed is en hem dan de grond in lanceren.... echt stoer! Mensen die het Taggen niet spelen in DoA missen volgens mij echt een van DE features.

En nou komt ook mijn vraag over het Taggen, want het volgende is mij nog niet duidelijk. Hoe zit dat met het online gebeuren, is het dan mogelijk om met 1 X360 met 2 personen online te komen om te Taggen tegen anderen? Ik ben namelijk de enige met een X360 in mijn vriendenkring (op dit moment in ieder geval) en ik wil dan graag een vriend laten langskomen om samen online te gaan gamen(dezelfde vriend waar ik ook altijd DoA3 offline mee speelde). Maar ik neem aan dat je dan wel twee profiles tegelijkertijd moet kunnen activeren? Weet iemand of dit mogelijk is want ik wil veel liever met hem online tegen anderen Taggen dan offline tegen de AI.

Groetz van Zifnap

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Weet niet of er een guest mode aanwezig is (met zijn tweeën op één live account), denk het niet. Met 1 xbox twee keer op live kan sowieso niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina