1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er twee: Kokoro en Lisa. Maar Lisa zat al in de volleyball game

3. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    damn,zeker een vette trailer:D...thanx

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    trailer is wel vet ja ik kan niet wachte op deel 4 in ultimate heb ik zo'n beetje alles wel bereikt zodra ik 100 000 punte heb ga k denk k weer doa3 spele omdat die meer op 4 lijkt

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    kunnen in dit deel eigenlijk Ryu en Hayate hun zwaard gebruiken? O-)

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk het niet. Volgens mij is er in DOA 4, net als de andere delen, alleen hand-to-hand combat.

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    okee :)
    heb het net nog even gespeelt (deel 3 dan :+) ik vind dat vechten gewoon zo lekker gaan bij dat spel :)
    doa4 kan alleen maar goeds worden :D

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Hitomi gebruikt een mes en Christie een pistool.

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik bedoelde t serieus...

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hier wat nieuws voor de n00bs:

blijkt dat in DoA4 een fotoshoot mode zit waarin je foto's kan maken tijdens gevechten, bij deze foto's wordt er ook gebruik gemaakt van blurr:

en hier nog wat andere normale HD screenies:

Elliot

Kokoro

Lisa

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nog wat info voor jullie uit interview:

- er zijn minimaal 20 characters in DoA4
    - itagaki zei dat er waarschijnlijk ongeveer 10 costumes per character komen (misschien ook minder, omdat de costumes tegenwoordig veel lastiger zijn om te maken vanwege al die clothing realism etc)
    - Itagaki zei ook dat hij waarschijnlijk ook gebruik zou maken van de Content download functie van de xbox360 om extra costumes downloadbaar te maken
    - Itagaki zei dat hij het hold systeem zou veranderen zodat alles meer past bij de personages.
    toevoeging van mezelf:
    veel mensen zeiden dat alle doa poppetjes beetje hetzelfde waren en niet veel verschillen onderling qua vechten, blijkbaar gaat dit dus veranderen als Itagaki (zoals hij zegt) inderdaad veel gaat klooien met de bestaande moves voor de characters. Ik zelf heb dat een beetje gezien in de filmpjes maar echt veel verschil zie ik nog niet, daarvoor zal ik denk ik moeten wachten tot het spel uitkomt (tegelijk met release xbox360 in Jappenland)
    - Het nieuwe hold systeem gaat volgens itagaki meer lijken op dat van DoA ++ (volgens mij is dat de DoA1 voor de PS1, ik weet niet of doa++ veel verschilt van de DOA1 die wij hebben (denk aan DoAU)) waarom het veranderd wordt naar DoA++ heeft als reden dat Itagaki die game nog steeds het beste vindt van alle DoA's.
    - Itagaki zei dat ze hard bezig waren met haarphysics en klerenphysics, dit blijkt ook wel beetje uit het filmpje waar je vooral de kleuren perfect ziet gedragen (dit zie je vooral goed in het stukje van Kokoro of hoe ze ook mag heten). Maar de haren reageren nog niet perfect (lijkt me eerlijk gezegd nogal onmogelijk majah...)

d'r was nog meer nieuws maar ben het ff vergeten, 't komt wel in me op ;)

nog wat scans van Famitsu magazine:

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    das geen nieuws meer :)

14. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat slow-shutter effect lijkt me echt enorm cool, alleen ben ik bang dat dit misschien hetzelfde gaat doen wat Bullet-time deed, dat we bij elke game weer zien en dat het niet meer origineel is. :mad:

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik hoorde dAT MR itagaki NIET ECHT TEVREDEN WAS OVER DE XBOX 360 (sorry voor hoofletters

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
  17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Subtiel verschil: Hij is nooit tevreden en wil altijd meer. Niet specifiek ontevreden over een platform.

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25

enjoy :9

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, DOA 4 zal waarschijnlijk niet veel verschil hebben met DOAU en DOA3. Het gaat mij toch alleen om het online gedeelte, dus vind ik het cool dat je in deel 4 meer characters kan kiezen (Kokoro en Lisa lijken me vet, Elliot iets minder). Iets betere graphics en een paar meer moves maken mij niet uit. Het lijkt mij dat Tengu niet meer in deel 4 zit, dat is natuurlijk een zaligheid. Ik haat van die noobs online die Tengu kiezen. Die is vet overpowered.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is al het publiek! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina