1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets wat me opgevallen is : Het motto van je Gamertag verschijnt in sommige stages in zo'n balk waar teksten op voorbij komen....wel grappig die kleine details :cool:

Oh jongens, ik weet zeker dat de echte DOA fans hier deze game net als ik helemaal geweldig gaan vinden _O_ _O_

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Toch ééntje om te halen misschien, ben aan het twijfelen...:)

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klinkt allemaal erg goed Z3R0. 'k Laat nog wat van me weten als ik hem ook heb en een tijdje heb kunnen oefenen. Dan kunnen we een potje rammen / Taggen co-op of tegen elkaar. :9

Ik kan sowieso nog wat meer NL vrienden op X360 gebruiken. Heb er nu nog maar eentje.... :mad:

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check deze thread voor de gamertags van mensen van het forum die allemaal DOA4 gaan spelen op Live. Daar zullen we ook elkaars ervaringen over het Live gedeelte kunnen gaan lezen zodra meer mensen de game hebben, evenals toernooien gaan oraniseren voor XBW members :)

5. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    @ZERO PARADOX, echt cool dat jij al die masterlijke informatie geeft voor de gene die nog met smart wachten. Ik ga steeds meer inzien hoe gaaf deze game is. Nog evve wachten, evve wachten evve wachten...>>>>!>>!!! waar blijft m'n 360 !

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem hoor :cool: Het moge jullie duidelijk zijn dat ik razend enthousiast ben over DOA4, en in mijn enthousiasme ben ik gauw geneigd dingen te vertellen/verklappen die anderen misschien liever nog niet weten om het verrassingselement intact te houden....

Met andere woorden, ik denk dat ik een aardige eerste indruk heb gewekt, but the rest you will find out soon enough :) De kritische gamer zal deze game misschien nog aanschouwen als een twijfelgeval, de echte DOA fan gaat plat voor deze game :+

EDIT : Ik heb nu trouwens alle characters unlocked behalve Tengu. Voor Tengu moet je de Time Attack mode uitgespeeld hebben met iedere character, ook de bonus characters dus....en daar heb ik even niet zoveel zin in. Die SPARTAN-458 is trouwens qua moves vergelijkbaar met de wat "zwaardere" characters zoals Leon en Bayman. Sommige moves zijn zelfs identiek of bijna identiek. Maar ik blijf van mening dat een Halo character niet thuishoort in het DOA universum....

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zoals ik het zeg :) Dat is mijn persoonlijke verwachting, ik denk dat de gemiddelde gamer misschien overgehaald moet worden of in dit deel niet de klapper ziet waar ie op gehoopt had. Dan krijg je het verhaal van de hype weer, namelijk dat dit spel ook bestwel aangeprezen wordt en daardoor de verwachtingen van sommige mensen te hoog zouden kunnen liggen.

De echte DOA fan echter, zal zeker tevreden kunnen zijn met dit nieuwe deel. Ik vind de vernieuwingen in ieder geval zeer goed gedaan :cool:

9. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal vrijdag effe checken of ie al ergens PAL te koop is:D

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ga er bijna vanuit dat dat volgende week vrijdag zal zijn. Ben PGR3 eigenlijk al een beetje beu (speel het alleen nog verder omdat ik van mezelf vind dat ik het "moet" uitspelen, dus dat is totaal de verkeerde instelling). Hoop echt dat DoA4 geweldig is, maar gezien hoe leuk ik deel 3 vond (maar niet die nieuwere) twijfel ik niet daaraan.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Sorry, maar dit zei ik:
    • Iemand heeft heel PGR3 uitgespeeld op Platinum
    • Je doet de Memory Card in de Xbox 360 van de Gast die hem helemaal uitgespeeld heeft op Platinum
    • Je doet de Save van PGR3 op je Memory Unit
    • Je doet nu de Memory Unit in jou Xbox 360
    • Je gooit nu de Save op je Hardeschijf
    • Nou Start je PGR3...
    • je Start de Save op die jij hebt opgeslagen
    • Nou zie je dat je hem niet gehaald hebt de Archievement maar dat hoort ook niet
    • Nou ga je een Race op Platinum halen en als je klaar bent krijg je Archievement Unlocked van Platinum Unlocked

en dit kan zowel bij elke spel behalve bij King Kong omdat het maar 1 hele Verhaal is..
    en dit vind ik wel jammer hebben ze daar geen fix voor? :+

Begrijp nu?

het is wel erg jammer dat het kan

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  12. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

ik zie het verband met DOA4 niet :p

13. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Hori DoA4 Arcade Stick reviewtje....:

Wel...heb gisteren dus de Hori DoA4 arcade stick opgepikt bij Foregames in Tilburg, en moet zeggen dat ik aardig verrast was met de kwaliteit ervan.

Stick met doos :

Normaal kost de stick daar 89 Euri (ja je leest het goed :eek: ), en ook al zou ik hem importeren ben ik helaas nog hetzelfde bedrag kwijt.
    Omdat ik nog een oude Soul Calibur 2 stick (ook van Hori) had liggen waarmee ik niets deed kan ik deze erop inwisselen waardoor de prijs nog maar 40 Euro voor de stick was.....oftewel....goed te doen... ;)

Vooraanzicht van de stick wat ook een beetje zicht geeft op de hoogte en design ervan :

De stick zelf steekt ongeveer zo'n 6 cm. uit de behuizing, heeft een balhoofd (ipv. van de langwerpige concaaf sticks die men in de US gebruikt) en voelt stevig aan.
    Geeft in alle vier de windrichtingen een duidelijke klik weer...en er zitten kleine inkepingen in de diagonalen waar de stick zich in kan zetten (denk aan de GameCube stick die een octagonaal vorm heeft waar de stick zich in zet).
    De stick geeft niet teveel weerstand en kan duidelijk en makkelijk in alle richtingen bewogen worden, dus...cirkelvormige bewegingen moeten een makkie zijn.
    Daarbij is naar mijn gevoel de kwaliteit en het gevoel van de stick precies hetzelfde gehouden als mijn (ex) Soul Calibur 2 (SC2) stick.

De knoppen zijn groot, niet te ver en niet te dichtbij bij elkaar geplaatst zodat de vingers er natuurlijk op kunnen rusten.

Plaatsing van de knoppen :
    (B) (X) (Y)
    (A) (L) (R)

De manier waarop je je vingers erop laat "rusten" is een vrij natuurlijke positie welke ieder voor zich weer laat bepalen....maar ik gebruik het als volgt : Duim op de (A, Free)...wijsvinger op de (B, Punch)...middelvinger op de (X, Kick) en de ringvinger op de (Y, Throw).
    De (L) en (R) knoppen zullen als combo gebruikt worden (Punch + Kick of Free + Punch).

De knoppen laten zich makkelijk indrukken en veren duidelijk weer terug.
    Er is geen klik hoorbaar wanneer men deze indrukt (was soms bij oude speelkasten het geval) en van de andere kant is dit wel zo fijn...anders word je gek van het geklik.

Ik vind de knoppen beter geworden als toen ik de SC2 stick had.
    De randen zijn namelijk wat meer afgerond waardoor men niet zo een scherpe rand met je vingers voelt wanneer je erop rust e.d.
    De groote van de knoppen daarentegen zijn dezelfde grootte gehouden (zo'n 2 cm. doorsnee).

Gewoon mooi :p :

De behuizing is wat kleiner geworden vergeleken met de SC2 stick, maar dit is gelukkig niet storend...men heeft nog steeds genoeg "rustruimte" voor je handpalmen wat wel van belang is voor het langere speelwerk.
    Ook is de "face-art" erg mooi geworden waarop het nieuwe karakter Kokoro valt te zien.

Als laatste vind men ook nog wat "extra" knoppen op de behuizing welke van links naar rechts boven op de behuzing zich bevinden :
    LB, Back, XBox Guide, Start, RB.
    Weet nog niet wat ik moet vinden van de positionering van de LB, en RB knoppen....maar de tijd zal dit nog bewijzen....daarbij zal ik ook niet per ongeluk de "Start" of andere knoppen per ongeluk gaan drukken zoals soms voor kan komen met de gewone controller.

Voor op de stick vind men ook nog een aansluiting voor de 360 headset welke moor erin is verwerkt....past er dus ook perfect in.
    Vraag mezelf alleen nog af dat als je fanatiek bezig bent ofdat de stick dan niet richting kruis gaat bewegen als je hem op je schoot laat rusten, zodat de plug van de headset hierin gaat drukken.....ouch...
    Daarnaast kan men dus nog steeds gewoon vloeken tegen je tegenstanders...O-)

Oww...voordat ik het vergeet....de USB kabel waarmee men de stick op de 360 aansluit is nog verrassend lang....zo'n 2 meter.
    Ik ben dus niet genoodzaakt een USB verlengkabel te gaan gebruiken vanuit mijn luie stoel... :)

Al met al :
    Constructie - 9.5
    Stick - 8.5
    Knoppen - 9.5
    Aankleding - 9.5
    Prijs - 5
    Totaal score (niet gemiddeld) - 9.0

Ik vind het een geweldige stick (als je hiervan houd en een echt speelhal gevoel erop wilt nahouden) welke zeer fijn aanvoelt en speelt.
    Kan me voorstellen dat ie naast DoA4 ook nog voor andere games zoals XBox Live Arcade gebruikt kan worden (denk aan de aankomende Streetfighter)...dus ben ik niet alleen aan dit spel beperkt.

Voor velen zal het een gewenning zijn om met zo een stick te gaan spelen maar het uiteindelijk resultaat mag er wezen...je speelt er na een tijdje veel handiger als met een controller mee (mijn mening)...en je zult moves kunnen uithalen die aardig moeilijk gemaakt kunnen worden als men met de 360 controller dit probeert.

Enige minpunt is de prijs voor velen om zo een stick aan te schaffen...of het nu import is of in een winkel...de gemiddelde prijs ligt rond de 89 Euro...en dat is geen instappertje... ;)

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik begrijp sowieso niks van jouw post (gebruik eens wat meer leestekens). Daarnaast zie ik het verband met DoA4 en mijn post niet.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: hij is moeilijk ... ben net al een paar keer verslagen op normal mode ... Ik ga nu eerst maar ff het boekje lezen

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En dat voor een diehard als jij ;)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nou dat valt vies tegen .. ik heb geen verstand van xbox games 8)

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    he fardo is het de pal versie dat je hebt

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope de NTSC versie (donderdag besteld ... vandaag in huis :))

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ah zo want kwam die normaal niet de 20januarie uit.

want ging ik vandaag naar de gamemania in belgie, en ze zeiden dat hij maar de 21februarie zou uitkomen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina