1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij s verzet naar volgende week 27 januari

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ah zo bedankt fardo voor de informatie.

een kelin vraagje is het nu echt zo schitterend op vlak van graphics.
    want ik heb in verschillende magazines en sites gelezen dat de ontwikkelaar zij dat ze 80-90% van de kracht benutten van de xbox360.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Edit^^ Btw nice Arcade Stick maar het is niet echt een Need voor me:+
    heb dus liever een Controller

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  4. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat net ff te kloten met de settings, heb bij time attack "rounds per match" veranderd van 2 naar 1..

ik ff spelen.. toen kreeg ik de "Silver in Time Attack (Single)" achievement..

ik dacht eerst dat je die dingen niet kan halen als je de default settings wijzigt.. want het is wel veel makkelijker zo.. want je hoeft dan maar 8 rounds in dezelfde tijd te doen ipv 16 rounds..

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :| volgende week DOA 4 , jeetje XD zou net vrijdag om die game, maar nu pas volgende week . . (pissed)

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fixen ze die savegame bug nog in de pal versie?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk niet dat ze daar de tijd voor hadden ... :eek: ... dus de fix komt er wel via een reguliere doa live update

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dus volgende week DOA 4?

Ook geen kleine kans dat hij deze vrijdag uitkomt?

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    msh nu zeggen ze de 20 op bepaalde sites dus er zit nog altijd een waterkansje in

10. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
  11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja ik bel de winkel wel waar ik van plan was hem weg te halen om even te vragen wanneer ze hem binnen krijgen.

12. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: wachten op de 27ste is al lang genoeg

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach`ja hopen kunnen we altijd maar de kans is klein.

Ik bel morghe nog even maar denk dat ut toch volgende week word jammer genoeg. ><

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    zojuist op www.teamxbox.com is het nieuws er dat DOA 4 op 27 JAn in europa zal verschijnen :). Beter ooit dan nooit

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja das waar ja maar toch beter 20 jan dan 27 jan of niet?

Nu moet ik het hele weekend huiswerk make ofzo -_-''.

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Of je brengt een paar keer de nacht eerder, en dan is het zoooo 27. 24 januari komt demo van full auto, kan je daar nog even mee spelen

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien om het goed met ons te make....

Vrijdag DOA 4 demo... XD

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook, alhoewel ik geen last van heb van de savegame bug :)
    Gewoon die procedure volgen die op Gamespot stond (die iemand al eerder postte), en dan is er niks aant handje. Kort gezegd : gewoon je Gamer Profile ff laten inladen voor je DOA4 opstart.

Nou mensen, na enkele dagen DOA4 te hebben gespeeld en met de oude, maar natuurlijk vooral ook de nieuwe characters gespeeld te hebben moet ik toch tot een conclusie komen waar ik eigenlijk al "bang voor was"....namelijk dat Ayane toch qua speelbaarheid de fijnste blijft voor mij. En voor de Ayane-haters hier : ze is nog irritanter qua moves en lijkt nog sneller dan dat ze al was in eerder delen, dus je bent gewaarschuwd :+

Nee maar goed, dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Ik zeg niet dat Ayane met kop en schouders boven de andere characters uitsteekt want dat is niet zo, zoals ik dat in eerdere DOA delen ookal vond zijn ook in dit deel de characters goed uitgebalanceerd en gewaagd aan elkaar. Ik denk echt dat als je een beetje goed oefent, je met iedere character wel goed kunt worden. Zo ben ik wel van plan me op meerdere characters dan alleen Ayane te gaan focussen, want er zitten der nog wel een stel anderen bij waar ik ook wel redelijk mee overweg kan.

Wat Fardo ookal zei, de computer is een stuk moeilijker geworden. Ik zou haast willen zeggen dat deze game op "Normal" even moeilijk is als de voorgaande delen op "Very Hard" :{ Maar een beetje uitdaging kan in de single-player ook geen kwaad, toch ?

Ow ja, ik ben er trouwens over uit welke eindbaas, Tengu of Alpha-152, ik irritanter vind....en het is toch echt Alpha-152 geworden :+
    Ben nu bezig alle pakjes voor alle characters te verzamelen (dan unlock je ook een Achievement als ik me niet vergis), die van de dames heb ik allemaal al want die heb ik natuurlijk als eerste gedaan O-) Maar nu de heren nog ;) Dan wil ik Tengu natuurlijk ook nog even unlocken, niet omdat ik daar mee wil spelen maar gewoon om het feest compleet te maken }:]

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de Spartan al unlocked :eek:

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Thanx, daar heb je wat aan! Hoewel...geen koop denk ik. Wacht nog even tot er meer games zijn met ondersteuning.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina