Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    het gaat mij niet alleen om het online gedeelte, ik vind het ook leuk om met vrienden keet te schoppen :D
    natuurlijk ga ik dit dan wel vaak online spelen, maar ook doa3, die speel ik ook gewoon heel vaak en ik heb geen live. dus bij mij draait het om allebei die dingen.
    enne...wie is Tengu? ik heb alleen doa 3 (eind deze week mischien ultimate :D) maar een tengu ken ik niet...

edit:
    nou je het zegt, ik zie ook nix :p
    maar publiek zal ongetwijfeld wel in het spel zitten denk ik :)

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal zou ik zeggen, sinds wanneer zit er publiek in Dead or Alive (in de andere delen zit ook geen publiek). Maar als je die trailer bekijkt zie je toch echt publiek bij het gevecht in de worstelarena tussen Bas en Tina en tussen Lisa en Bas. Maar lekker belangrijk zeg.....

Tengu is de eindbaas van DOA 2, een dikke pinokkio aap met te kleine vleugeltjes.

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook ergens gelezen dat dead or alive exclusief voor de playstation 3 uit gaat komen omdat het waarschijnlijk beter verkocht gaat worden ga maar na bijna alle spellen komen naar die sony doos de exclusief waren voor een andere console bv resident evil 4 en splinter sell

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    nou...ik denk niet dat doa4 exclusief ps3 word hoor ;)

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    roflmao, welke idioot beweert dat? :D

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Resi 4 komt ook op playstation, dus is geen exclusieve titel, net als Splinter Cell overigens. Maar Dead or Alive 4 is 100 % exclusief voor de 360. Wie zegt dat de playstation 3 beter gaat verkopen dan de 360?? Nu heeft Microsoft de voorsprong op Sony vanwege de releasedatum. En Team Ninja kijkt volgens mij eerder naar de krachtigste console dan naar de meest verkochte console. Ook al wordt de ps3 krachtiger, dan heeft Microsoft wel wat geld over om de exclusieve status van Team Ninja te behouden.

Laatst bewerkt: 4 aug 2005
  7. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 fanboys :+

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    grove fout:
    zeg niet tecmo
    tecmo heeft voorkeur voor PS2, Team NInja voor Xbox (360)

9. FabianNL

FabianNL Guest

en weer 2 nieuwe scans, voor de liefhebbers:

bron: Xboxyde.com

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er strak uit, ligt het aan mij of is in die tweede scan een stukje te zien van Hayabusa village ? :|

vet

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het blijkt dat je in dat level met die trap de gehele trap naar beneden of naar boven kan bevechten.. is wel wreed en de scans zien er behoorlijk goed uit.
    Ik vind dat camera trukje wel netjes met dat blurry gedeelte!

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik interessant vind aan deze screens zijn de pakjes van Kasumi en Lisa. Die had ik nog niet gezien. Nieuwe velden moeten er natuurlijk ook zijn, maar dat interesseert me niet. Ik hoop dat de characters veel nieuwe moves erbij krijgen. Anders wordt het meer een grafische update van Ultimate

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nou het wordt meer dan dat, het vechtsysteem wordt aangepast zodat het nu aanvoelt als een andere game dan DoAU/DoA3
    dat hebben ze tot nu toe bij Elke game gedaan, elke doa game voelt anders
    DoAU 2 anders dan doa2HC en doa3 weer heel anders dan doa2hc en doa 1 al helemaaal anders.

Daarnaast hebje nu iets van 3/4 nieuwe characters dus ik vind het vernieuwing genoeg (maarjah, ik ben dan ook fanboy lolol)

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij DoAU tegen vrienden, Zeph?? Want online zie ik je eigenlijk nooit.

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox live account opgezegd, ik deed nix op live. Vond er helemaal nix aan.
    op PC vind ik online games heeel leuk maar op xbox vind ik het dood en dood saai.
    het enige leuke was om doau te spelen met mensen, maar dan moest je maar geluk hebben met het vinden van die leuke mensen. nee geen xbox live meer voor mij...

ik speel doau vooral tegen vrienden jah, zelfde bij bijv Fifa/TopSpin/Halo2

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik alleen niet van DOA snapte was het verhaal gedeelte!
    je vecht beetje wat en daarna vecht tegen een vuur samurai en thats it
    filmpie derbij!

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    het verhaal stelt weinig tot niets voor, je zou je kunnen 'verdiepen' in de historie van Mugen Tenshin blablabla maar uiteindelijk maakt het allemaal nix uit.
    heb eerlijk gezegd geen zin alles uit te leggen, als je het wilt snappen, lees de boekjes die in DoAU zitten en daarna nog eens die van DoA3

18. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet echt over DOA4, maar toch leuk om te weten.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  20. FabianNL

FabianNL Guest

zijn dit officiele plaatjes? :D

maarja... het ziet er opzich wel ja... best leuk uit eigenlijk ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina