Dan mag je mij toch weleens even vertellen bij welke game(serie) er tegenwoordig geen sprake is van uitmelkerij
Zie de talloze vervolgen op reeds bestaande titels, ik ga hier geen voorbeelden noemen want die zijn er veelste veel....maar is er dan bij elke serie sprake van uitmelkerij ? Tussen al die vervolgen zitten namelijk nog maar weinig nieuwe, op zichzelf staande games (en als ze succesvol zijn gebleken, komen ook daar meestal weer vervolgen op)
Doorborduren op een succesvolle formule (dus game) is in mijn ogen niks mis mee, of dat nou een vechtspel, een shooter of wat dan ook is.
Als ze maar gewoon telkens iets nieuws/beters weten toe te voegen aan het succes, dan ist gewoon fijn omdat je dan als gamer weet van "hey dat is een goeie serie, daar komt binnekort een deel zoveel van uit"....het is een stukje herkenning, en een stukje "veiligheid" (niet altijd overigens) dan wanneer je met iets totaal nieuws op de proppen komt.
Tenminste ik heb dat wel, ik vind het niet erg dat ze doorgaan met mijn favoriete gameseries....laat maar komen want die bevallen mij sowieso denk ik dan
Klik om te vergroten...