1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    *Ziet favo character Christie

Tziet er wel tof uit maar tis helemaal geen vernieuwing. Zo tezien een paar nieuwe characters en wat nieuwe levels en de grafics zijn nog wat opgepoetst. Uitgemolken game...maarja wat moet je anders van een vechtgame verwachten.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is ook niet echt mijn game, maar volgens de vwcht freaks is het de 'shit' :9

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die shit is vet _O_ De kwaliteit van de filmpjes is niet zo goed, maar ik kan duidelijk zien dat het grafisch veel beter is dan Ultimate. Ook zag ik tussen het gevecht tussen Ayane en Hitomi wat nieuwe moves. Ik kan bijna niet wachten op dit spel, echt te vet voor woorden :) alleen hierom wil ik al een 360

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die characterlijst is flink gegroeid zie ik. :cool: Met gelukkig veel unlockable characters.
    De screens waren altijd wel aardig, maar nu zie je pas de kwaliteit van de belichting e.d. Verbluffend, dat belooft veel voor wat nog gaat komen van Team Ninja! Hier kijk ik erg naar uit, ook al zal een vechtgame nooit veel veranderen. :)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    IK heb filmpjes gezien van de game, en ik vind het persoonlijk één van de zwakste launchgames(maarja, kan misschien nog veranderen), omdat het verschil tussen de vorige doa en deze gewoon veeeeeeeel te klein is... Maarja, dat is mijn mening natuurlijk...(en ik heb nog maar e paar filmpjes gezien, dus kan ik fout zijn)

8. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is verschrikkelijk groot, zéker als je het met DOA:U vergelijkt.

De verandering (van de veranderingen die ik gezien heb) waar ik het meest blij mee ben is toch wel het feit dat het spel niet meer stilvalt als je tegenstander op de grond ligt, maar dat je nu met low attacks door kunt aanvallen. Dat betekent dus een vloeiender gevecht.
    Ook is de tijdsduur van hoelang je counter blijft staan bijna 2 keer zo klein geworden (je moet dus veel beter je counters timen), waarbij de damage nagenoeg gelijk is aan de counters in DOA 3, ook erg prettig, want in DOA:U was het zo dat je met lucky counters in no-time een match gewonnen kon hebben door de veel te hoge damage.

Dan heb je nog nieuwe stuns, nieuwe moves, nieuwe characters, nieuwe stages etc.

Ik kan niet wachten, DOA:U is niet diep genoeg om me nog echt te boeien en DOA 3 kan niet online, DOA 4 is diep genoeg én kan online, dus bijna perfect ^^

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook helemaal fan van. De mooi japanse grafix, de soepele moves. Kan voor mij niet beter _O_

10. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje vind ik niet echt duidelijk, maar ik vond het spel wel vloeiender lopen dan voorgaande delen.

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is idd niet een filmpje dat een duidelijk beeld geeft van het spel. Zeker omdat het zo te zien door iemand wordt bestuurd die niet veel ervaring met de doa reeks heeft. Zo kan je helemaal niet zien of het echt vloeiend is en er nieuwe combo's zijn.
    Maarja, daar kom ik in december wel achter :+

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doa is geen launchtitel hoor, enkel in Japan. Dus wij europeanen moeten weer een paar maanden extra wachten, net zoals met Dead or Alive: Ultimate

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag je mij toch weleens even vertellen bij welke game(serie) er tegenwoordig geen sprake is van uitmelkerij :confused:

Zie de talloze vervolgen op reeds bestaande titels, ik ga hier geen voorbeelden noemen want die zijn er veelste veel....maar is er dan bij elke serie sprake van uitmelkerij ? Tussen al die vervolgen zitten namelijk nog maar weinig nieuwe, op zichzelf staande games (en als ze succesvol zijn gebleken, komen ook daar meestal weer vervolgen op)

Doorborduren op een succesvolle formule (dus game) is in mijn ogen niks mis mee, of dat nou een vechtspel, een shooter of wat dan ook is.
    Als ze maar gewoon telkens iets nieuws/beters weten toe te voegen aan het succes, dan ist gewoon fijn omdat je dan als gamer weet van "hey dat is een goeie serie, daar komt binnekort een deel zoveel van uit"....het is een stukje herkenning, en een stukje "veiligheid" (niet altijd overigens) dan wanneer je met iets totaal nieuws op de proppen komt.

Tenminste ik heb dat wel, ik vind het niet erg dat ze doorgaan met mijn favoriete gameseries....laat maar komen want die bevallen mij sowieso denk ik dan :9
    Bij iets compleet nieuws (zie Nintendo's Revolution) ben ik toch altijd wat kritischer en ook voorzichtiger (het is nieuw, het is niet herkenbaar....dit is menselijk)

Mja lang verhaal eromheen ;) Ik vind dat DOA4 genoeg nieuws biedt om mij als DOA fan geboeid te houden, dit is echt een van de X360 titels waar ik het meeste op zit te wachten ! :D

14. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben grote doa fan:) kijk er naar uit:)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen je hebt gelijk :). Maar ik kijk niet zo uit op deze game, kheb doa3 en khad doa ulitmate maar ik zit niet meer tewachten op een vervolg.

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    DOA4 controller voor de Xbox 360:

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dat meen je toch niet !
    Heeft de xbox een sexy draadloos controler en dan denken ze dat dit een aanvulling is :confused: ??
    Dit is hooguit iets voor een arcade hal !

Maar wat maak ik me ook druk, hij komt toch vast hier niet uit....

18. Victor

Victor Guest

Mooie aanpassing-van-de-controller. Casemod ook wel. :cool:

DOA 4, een van de titels die erg weinig aandacht krijgt, en dan komt de vraag: verdiend hij het ook?

19. FabianNL

FabianNL Guest

Haha, neem aan dat die contoller niet serieus is hoor ;)

Al is die controller verder wel vet _O_

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In Japan zijn er een hoop mensen die fightinggames met zo'n controller willen spelen. Er zijn zo veel controllers uitgebracht voor andere vechtspellen, zoals Soul Calibur en Tekken. Persoonlijk snap ik ook niet waarom mensen zo'n stick verkiezen boven een d-pad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina