Aardige tag-trailer, maar had op iets andere trailer gehoopt. Die dubbele Power Blow mogen ze grafisch nog wel wat aanpassen. Het ziet er nogal raar uit, Power Blow start, combo, beeld wordt duister en dan een tag in gevolgd door nog een tweede complete Power Blow. Vreemd, ze had die verduistering er niet in moeten zetten (in tag-stage zit toch niks om op te richten, dus het mag ook stukkie sneller). Had ook gehoopt op echte Tag Power Blows (zoals de tag throws lekker varierend zijn). Anyway, die dubbele Power Blows gaan we toch niet veel zien in het spel (beide charachters. moeten < 50% health hebben).
Ik had wel meer verwacht van de reveal van Jann Lee & Lisa, vooral Jann omdat het mijn Main is
De foto met zijn nieuwe kostuumpie valt me beetje tegen maar ingame lijkt ie vrij veel op Jann Lee van DOA4. Voice is wel veranderd door de nieuwe voice acteur, wat minder vind ik maar ik was er al aan gewend door DOA Dimensions. Zijn 'WATTAAH' is wat minder cool, mist wat Bruce Lee energie, maar als hij spreekt (volzinnen) klinkt het wel okay. Ik zag een tweede kostuum van Jann ('fire dragon broek'), maar nog niet zijn gele bruce lee trainingspak, die moet er wel in zitten he! (zal ook wel, mag van mij ook die van DOA Dim. zijn)
Lisa was qua gezicht niet goed te zien in de trailer maar op foto's zie je dat het wel goed komt. Speel nooit met haar maar online zijn er wel mensen die vrij goed zijn.
Hitomi ziet er trouwens nog steeds niet goed uit, wel jammer.. maar dat is ook de enigste waar ik niet zo blij mee ben. Ze heeft ook wat wijzigingen wbt moves die me niet bevallen (minder bounce/geen follow-up/rare kick etc) dus ik stap mogelijk over op Rig die met zijn Tae Kwon Do interessant e gameplay kan hebben (mix van Hwoarang en Akira?, met een VF style, bevalt me wel voor een DOA-char). Ben benieuwd of die samen met Jann (Jeet Kune Do) leuke tag-gameplay heeft.
Akira + Kokoro als tag-team lijkt me ook wel wat, beide Ba Ji Quan stijl, Kokoro kan dan fijn launchen en Akira kan dan de pijn uitdelen
(ik ken Akira nog niet, maar Kokoro redelijk dus Akira lijkt me leuk om te leren ivm Tag)
Hopelijk krijgen we ook nog een demo, in augustus zou leuk zijn, maar kopen doe ik em zeker. Alleen nog besluiten of ik de DLC zooi belangrijk genoeg vind voor een pre-order of CE versie.
Anyway, ik hoop dat ze bij de volgende trailer wat meer van Jann + Lisa tonen!
Laatst bewerkt: 20 jul 2012