1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 5

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 14 sep 2011.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dacht dat bij de release naast die pre-order onzin je standaard 6 costumes per character hebt. Is overigens nergens officieel bevestigd. Sowieso is het ongebruikelijk nu om meer dan 2 costumes te hebben.
     
  2. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    2 costumes is tegenwoordig gebruikelijk? ik heb de meest recente fighting games nog niet gespeeld dus ik geloof je wel maar dat is toch wel heel erg weinig. Echt spijtig. Tja dat gebeurt natuurlijk als iedereen DLC zooi koopt. Niet te veel weggeven want anders koopt men niet extra content erbij. Maar ik denk dat wij bij DOA5 toch zeker 4 costumes zullen krijgen (bij de vrouwen).


    Ik heb deze week nog de Fight Pad besteld (30euro @castlegames):
    [​IMG]
    Eens kijken of het wat is, anders haal ik alsnog een arcade stick.

    Ook maar meteen Blaz Blue CS, SF x Tekken en Marvel vs Capcom goedkoop opgeraapt.. Voor het geval die pad niet goed werkt met DOA ;)


    LockUM: bedankt voor de opheldering van die YT tags (en posten). Ik vergeet telkens dat je niet de hele URL erin moet plakken.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  3. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Je heb natuurlijk ook nog de trailer dat christie tegen Rig vecht in haar nacht costume :9
    Dus dat is al 4 costumes voor 1 personage

     
  4. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweetal bunny trailers:





    :+

    Boxart:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die boxart vind ik erg mooi moet ik zeggen.

    De bunny outfits vind ik persoonlijk niks. Maar goed, het is toch dlc en dat haal ik toch niet.

    Ik hoop wel dat je in de full game kan kiezen tussen de Engelse en de Japanse stemmen. De Engelse stemmen zijn in alle Team Ninja spellen verschrikkelijk. De Japanse vind ik veel beter en die ben ik ondertussen al jaren gewend.
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Cover is inderdaad erg vet. Ik ben zoals altijd een sucker voor costumes dus zal ik het wel aanschaffen.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    In ieder geval als de costumes iets toevoegen, voldoende varierend zijn t.o.v. de al bestaande snit.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]fNh1w-6izmQ&[/yt]

     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet niet hoe jullie het zien, maar volgens mij wordt dit een fantastische entry in de serie. Er hangt een goede vibe rond DoA5, in tegenstelling tot o.a. de laatste SC een aantal maanden geleden.
     
  10. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begrijp precies wat je bedoel, maar dat komt denk ik ook (bij mij wel een beetje) dat team ninja Ninja Gaiden 3 hebben verneukt. TN moet weer even laten zien wat ze kunnen.

    Ps. Ik hoop dat er nog een trailertje komt met Gen Fu, Helena en Brad Wong.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Denk niet dat het NG3 team heeft meegewerkt aan de development van DOA5, en het zijn ook totaal 2 verschillende genres. Maar kan wel begrijpen hoe mensen nu tegen TN aankijken :+

    Mensen speculeren nu al dat DOA5 misschien wel de beste uit de serie kan worden, en van wat ik heb gelezen lijkt TN erg veel goede dingen te doen met DOA5.

    Verhaal...zal nogsteeds troep blijven maar who cares.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als die CE volgende week nog altijd nergens is te krijgen in NL dan haal ik hem ook maar uit Engeland, erg apart dat shops hem nog steeds niet aanbieden hier, dan maar wat langer wachten.

    Heb wel echt weer zin in dit spel, heeft veel te lang geduurd allemaal, van mij mogen ze NG wel skippen voortaan, boeit toch niemand wat :+
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Boeit niemand wat als het steeds zo'n vernaggelde game wordt, terwijl de eerste game in de nieuwe serie op Xbox zo geweldig begon.

    Over het verhaal: allemaal super cliché, maar daar dat vind ik zo leuk aan deze serie. Juist omdat het allemaal totaal nergens op slaat en zo lekker pretentieloos is.

     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat dan iedereen in die trein gaat applaudisseren. Niemand die zich om die man bekommerd. Rare jappen :+
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me trouwens leuk om een kleine XBW competitie te houden als de game uit is.
    Of met alle Doa fans hier in een lobby.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Oh jee. Nee, lijkt me wel gezellig maar onthou dat ik waarschijnlijk best wel suck:p
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op de site van futurezone staat die wel voor 80 euro.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat zeg je op voorhand al.
    Lekkere motivatie :D
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag toch maar de gewone versie gepreorderd. Keek eerst wel uit naar een CE. Maar vond deze CE niet bijzonder genoeg en ook nog eens behoorlijk duur geprijsd. Heb wel zin in de game.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Mwah ben gewoon realistisch meer niet. Er zitten hier hele goeie spelers op het forum. Met Soul Calibur 5 ging het me dan wel weer goed af. Ik speel de games trouwens ook gewoon voor de fun en dan lig je wat vaker K.O.

    We zien het wel op het einde van September;)
     

Deel Deze Pagina