Ik heb em vandaag ook even gehaald, kon toch echt niet meer wachten tot vrijdag!
Uit de box gehaald en meteen online gegaan. Ik wou eerst weten hoe DOA online speelbaar is.. Er was meteen een hele lijst games te vinden, allemaal US/CAN/JPN.. Dus zelf maar een lobby gemaakt in de hoop dat er wat nederlanders/europeanen aan het zoeken waren. Tag lobby, 3 wins (in DOA4 is dat max 2). Paar minuutjes gewacht en challenger appears! Game opgezet (Jann Lee, Hayabusa) vs (Rig, Tina). Game was speelbaar, iets van lag. Match verloren maar ik had de knoppen ook niet goed staan (DOA5 heeft niet DOA4 als default staan). In die match wel uitkunnen zoeken waar mijn Tag wissel/Taunt en de rest zit (HPK, PK, HK)..
Volgende match al iemand anders.. en die was LAG FREE! Gewonnen en daarna doorgespeeld, 10 matches (9 wins) en BLIJ met de online! Dikke smile
Bij mij werkt DOA4 ook wel goed online, dus het ligt ook aan je internet verbinding (ik heb Ziggo, het middelste abonnement). Ga ook niet wireless online want geen elke fighter trekt dat goed, dan vraag je om lag. Ik heb daarna eens gekeken waar de mensen vandaan komen, bijna allemaal amerikanen, een canadees en 1tje uit Frankrijk.
Online gaat het tot nu toe beter dan met DOA4.. Er is hier en daar wat lag merkbaar maar zeer zeker speelbaar (maar veelal minder dan met DOA4). En dat met Amerikanen! Mensen uit NL/DE/UK/BE moet zo goed als lag-free zijn. Mensen uit Frankrijk heb ik vaak niet zo'n goeie verbinding, spanjaarden is vaag gewoon slecht.
Als iemand wat wilt weten hoor ik het wel, ik zal zo nog wat toevoegen van kleine dingetjes die me opvielen... Oh en Rig is badass! De hele game is badass!
Klik om te vergroten...