Dat lijkt me wel. Dat is met de andere free to play spellen ook zo op de Playstation 4. Volgens mij als je doorzichtig de outfit ziet, dan kan je die spelenderwijs unlocken. Als je zo'n pijl ziet, dan is het volgens mij betaalde DLC. Er staan genoeg outfits op de disc, dus ik zie geen reden om een euro aan DLC uit te geven.
Slotje voor meen ik. Hoeveel outfits horen eigenlijk bij de fulldisc? Sent from my iPhone using Tapatalk
De xbox one (core) versie is echt gaar. 6x geprobeerd om in de online lobbies te komen maar telkens hangt de game dan vast. Ranked werkt ook niet. Open Nat. Throwdowns uitgezet maar xbox/game blijft hangen met een irritante crashtoon. Training mode werkt wel, maar de XB1 dpad/controller valt me tegen, op PS4 gooi ik alle hayabusa moves er meteen uit zonder fouten te maken, op de XB1 krijg ik moves die ik niet wil doen (33 wordt 236 bv) Naja, nog maar eens kijken wanneer ze een patch uit hebben. Blij dat ik de PS4 versie gekocht had en niet andersom (uren online gespeeld met PS4 versie en nog geen probleem gehad). Had mijn PS4 game op releasedag (bol.com), heb alleen mijn preorder costumes niet.. Horen we daar een code van te hebben ofzo? Wat de disc versie betreft en costumes die je wel ziet maar niet kan kiezen (slotje): als je wat met een karakter (online) speelt dan unlock je die vrij snel. Je krijgt die allemaal maar je moet de meeste nog unlocken. Ik heb die van Honoka en Hayabusa vrij gespeeld. Honoka is trouwens best leuk om mee te spelen, soort van Boss karakter ala Shang Tsung (MK) etc, allemaal moves die gejat zijn van anderen, niks van haar zelf geloof ik, maar wel grappig om mee te spelen. Leuk als je tegen een Jann Lee, Zack etc speelt en je kan ze inmaken met hun eigen moves Een paar goede Raidu's heb ik ook al gezien, idioot hoe sommige mensen na 1 dag al critical stun setups incl powerlaunchers eruit gooien.
Vorige maand had ik deze links gepost: Het is zat imo. Wat moet je met 40 outfits voor Kasumi enzo? Als er maar een paar leuke bijzitten en dat is het geval.
Wat vind je eigenlijk van de game? Zie je altijd andere games spelen. Ik krijg dat oude DOA gevoel wel terug hoor. Omdat de fysieke versie vertraagd was, begon ik met Hitomi. Maar sinds ik de fysieke versie heb, blijf ik echter met Hitomi spelen. Ranked wordt er niet veel gespeeld, maar in de lobby's zijn genoeg mensen. Spel is niet foutloos. Game is één keer gecrasht in de Story mode en ik kon niet doordrukken na Tag Arcade. Maar het plezier voert de boventoon en ondanks dat ik niet zo goed ben, vind ik dit de leukste game op de PS4.
Ik kan helaas nooit mensen vinden in mijn eigen regio... tegen mensen buiten mijn regio is geen doen helaas. Verder speelt het spel prima (soms toch wat vastlopers en nare fouten) maar ik baal er toch van dat het geen DOA 4 is, ik mis gewoon moves bij bepaalde karakters (christie bv,) en Bayman ziet er niet uit... Wel is dit by-far de leukste fighter om zo maar even op te pikken. Ik had ook graag gezien dat de costumes die ik niet heb of unlockt heb dat ze die niet tonen... nu heb je 40 costumes waarvan 10 selecteerbaar zijn maar wel verspreid.
Ik kies altijd 'Near' als regio en dan vind ik genoeg Fransen, Belgen en Duitsers waar ik prima tegen kan knokken. Heb in die lobby's geen last van lag. Iets anders kiezen heb ik nog niet gedaan, want tot dusver zijn er genoeg mensen. Misschien dat er minder spelers op de Xbox zijn. Dat van die costumes vind ik ook. Je moet door een hele lange lijst scrollen wat zinloos is omdat je 75 procent van de costumes niet hebt.
Je kan de costumes HIER bekijken. Er staat achter hoe deze costumes te unlocken zijn, sommige zijn alleen te verkrijgen als DLC helaas. Meeste characters hebben zoveel costumes dat je ze toch nooit allemaal gaat gebruiken. Ik vind maar een handvol costumes leuk voor de characters waar ik in geïnteresseerd ben. Vaak missen characters moves bij de volgende iteratie van een franchise, en hebben ze andere moves er juist bij gekregen. Vaak ook de reden hierachter is dat veel moves/strings hetzelfde doel hebben als andere moves en strings. In Tekken hebben characters zoveel onzin moves die gewoon geen nut hebben omdat binnen hun moveset er een move bestaat die precies hetzelfde doet...alleen beter. Kan wel begrijpen wanneer je een character uit DOA4 hebt gebruikt en er opeens iets mist, is inderdaad wel even jammer. Wat is er mis met Bayman, kerel ziet er bruut uit! *EDIT: ah je bedoelde dat je geen makkelijk overzicht hebt van de alle te selecteren costumes, snap nu de frustratie inderdaad. Raar dat TN niet alle te selecteren costumes gewoon bovenaan het rijtje doen.
Weet niet, heb het idee dat ie misvormt is vergeleken met deeltje 4 Hij was altijd m'n main maar nu mis ik iets, geen idee wat. Merk overigens gewoon met m'n combo's dat ik dan een ''linker'' mis, iets wat nogal vervelend is, ik weet inmiddels dat die move er niet meer is maar ik probeer het nog steeds.
@iMark 007 De game bevalt me zeker wel. Heb bijna alle routes in Arcade modus uitgespeeld. Daarnaast tot nu alles online gewonnen. Ok, waren maar vier potjes maar toch Als je wilt kunnen we wel een keer tegen elkaar spelen.
Ik heb nu iets meer dan 100 wins online, mijn winstpercentage ligt tussen de 75 en 80 procent. Heeft niet zo veel met mijn skills te maken, het algehele niveau is niet zo hoog online, vast door de free to play versie. Ik ken het countersysteem, maar echt goede combo's kan ik niet maken. Ben al een paar keer mensen tegen gekomen die wel ervaring hebben, en dan word ik keihard geslacht.
Final Round 18 Toernooi dit weekend. Vandaag is pools voor DOA5:LR Morgen top8 vanaf 17:00. Je kan archives bekijken als je stream hebt gemisten het wil terug zien.
Onspeelbaar als in de crashes en dergelijke? De xbox patches zijn volgens mij al in werking. SOny patches ben ik niet zeker van. Heb gehoord dat SOny Europe ontiegelijk langzaam hiermee is en dat TN al een tijd geleden hun patches hebben gegeven aan Sony ter goedkeuring en dat ze nog niet online zijn gegaan op PSN. *Althans het bovengenoemde was eerst het probleem, het kan nu al verholpen zijn...
Ik krijg zeker in ranked regelmatig crashes maar ook vaak onspeelbare games door de lag, dus een beetje van beide.
Ik heb de game verkocht omdat ik geld wilde hebben om Dragon Age Inquisition te kunnen kopen. Daarom ben ik nu overgestapt op de free to play versie. Eigenlijk wel leuk zo, want dan word ik meer gedreven om wat andere characters te proberen. Iedere 2 weken zijn er 2 andere characters beschikbaar. Het grappige is wel dat ik met die characters wel gewoon alle outfits kan kiezen van de disc versie. Bijvoorbeeld met Kasumi, Ayane en Rachel (nu speelbaar voor 2 weken) heb ik costumes gebruikt die eigenlijk niet beschikbaar zijn voor de free to play versie. Ik kies online altijd lobbies met een maximale connectie en ik heb echt nooit lag online.
Is het verhaal in deze game een beetje oke? Of net weer zo'n slap kort los gebonden geheel als deel 4?