1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive 5

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 14 sep 2011.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Over 2012 gesproken, het schijnt dat ze richten op een september release, dit is uit een Team Ninja tweet voortgekomen, is Japans.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik was sowieso al enthousiast over deze titel, omdat DOA de enige fighter is die ik echt leuk vind. De rest leg ik na een week weg, maar DOA speel ik maanden en jaren. Alles klopt aan die serie vind ik. En deze nieuwe trailer is weer grandioos. Ik had er van tevoren minder vertrouwen in omdat Itagaki weg is, maar Team Ninja lijkt afgaande op de beelden nog genoeg talent in huis te hebben. Voor mij is dit echt een mooi gamesjaar waar al mijn favoriete series met een nieuw deel komen: Final Fantasy XIII-2 en SSX zijn nu uit, nu is het wachten op Tomb Raider en Dead Or Alive 5.

Binnenkort zullen er ook wel meer beelden komen, want volgens mij zit er een demo bij Ninja Gaiden 3. Jammer dat ik niks met Ninja Gaiden heb, want die demo wil ik graag spelen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De demo van NG3 ga ik zeker proberen, maar ik vermoed dat het spel mij gaat teleurstellen.

Over bovenstaande trailer: op en top Dead or Alive. Het valt mij op hoe veel de serie is veranderd, maar toch dicht bij zijn roots blijft. Het is altijd een fighter geweest met gevoel voor slicke actie en hollywood over-the-top situaties. Love it. Moves zien er nog steeds erg vet uit. Ik heb ervoor gekozen om SC3 over te slaan, omdat ik niet zo'n goed gevoel bij die titel had, maar bij deze DoA word ik steeds blij als ik de gameplay zie. Ik hou de release zeker in de gaten.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij zit de demo alleen bij de CE van Ninja Gaiden 3.

Ik kon zo snel even niks vinden over de demo bij de standaard versie van NG3.

5. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  6. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben het ontwerp van de characters echt goed onder handen genomen, tussen Kasumi en Ayane zie je duidelijk verschil in de voorgaande games hadden ze beetje zelfde gezicht.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, het ziet er mooi uit zeg. Dead or Alive is voor mij sowieso een speciale gameserie. Was de reden dat ik de eerste xbox moest hebben. Als ik de beelden zie heb ik gelijk weer zin om te spelen. Hopelijk komt er ook een leuke LE of CE versie van het spel.

8. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het ook dat doen ze bij Ninja Gaiden 3 wel in ieder geval!

9. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1

01:32 wel beetje erg overdreven :emo:
    Maar voor de rest ziet het er super strak uit

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, moet je ervan huilen dat de omgevingen dynamisch zijn. Dat is juist de kracht van Dead or Alive. Als je in een saaie ring wilt knokken, moet je Virtua Fighter of Soul Calibur kopen. Met Dead or Alive 4 had je ook rondrijdende auto's en dino's.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, duidelijk een nieuwe DoA, in theme met de voorgaande delen. Hoop wel dat, juist door de toegenomen interactiviteit, er nog steeds voldoende arena's zijn om in te vechten.

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Denk dat we wel een goede variatie krijgen en hoeveelheid aan stages aangezien het toch een echt groot onderdeel van de game(franchise) is. Hoop ook dat alle characters terug keren van de vorige delen..behalve de boss en guest characters :p

Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
  13. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoef je mij niet te vertellen hoor knul.
    Alleen een auto die uit de lucht komt vallen is anders dan autos die langsrijden of een dinosaurus die langsrent. Ik denk dat als je zo een combo uitvoer waarbij je je tegenstander op die manier in de lucht schop/gooi. Dat er dan een auto uit de lucht komt vallen, en dat het niets temaken heb met dynamische omgevingen.

Denk ik dan;)

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Geen standaard combo in ieder geval.
    Dan meer in de trend van een Super zoals in Street Fighter.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]6jpZ3UFUgB0[/yt]

[yt]lDh0mMyWeH0[/yt]

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gerucht, hele cast van DOA5 ondekt in de demo code.
    Dit was ook gebeurd met de demo van MK9.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Geen nieuwe DOA characters dan, eigenlijk wel jammer.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als ik de lijst bekijk, zijn Mila en Rig nieuw.
    Het is wel wat weinig, maar DOA 4 had volgens mij maar ook 3 nieuwe (Kokoro, Eliot en Lisa).

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    DOA 4 had natuurlijk ook de spartan ;).

Nu zijn er in totaal 3 ''nieuwe'' Mila, Rig & Alpha152.

De Virtua Fighters zijn ook soort van nieuw.

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Het aantal mogelijke stages in Tag battles was anders maar karig.
    Bij DOA4 waren dat maar 3 stages geloof ik.

Deel Deze Pagina