Zo, op die link van LocKuM heb je inderdaad uren gameplaybeelden. In tegenstelling tot de Alpha build zie ik nu dat Hitomi weer in ere is hersteld. Ze zag er in de Alpha build een beetje vreemd uit, nu ziet ze er weer gewoon uit.
Lees ik dit nu goed en zitten die outfits in iedere game (dus gewone editie en CE)? Dus eigenlijk geen exclusieve DLC voor de CE? [EDIT] Antwoord al gevonden: http://andriasang.com/con1c4/doa5_collectors/
Denk dat ie nooit echt is weggeweest, zijn altijd gekke jappe die het nog steeds spelen. Ik hoop dat de MP beter word dan 4: Spoiler LAGGGGGG
Dat heb je gewoon met het lobbysysteem. Als er iemand met een slechte verbinding komt, dan is er wel eens lag. Maar ik speel het spel al jaren, en ervaar bijna nooit lag hoor. Daarnaast heeft DOA de meest diverse online opties. Dus de MP van 4 was meer dan prima in mijn ogen.
In tegenstelling tot wat jij denkt word DOA helemaal niet zoveel gespeeld in Japan, meer in het westen. Het interactieve lobbysysteem, dus dat je letterlijk een avatar hebt en rondrent in de "rooms" keert overigens niet terug. Reden hiervoor is dat ze het online zo stabiel mogelijk willen houden, betekent niet dat er geen spectator mode inzit.
Okee! 2 weken terug ging ik bij een vriend van me online maar ik zat in een lobby met een stuk of 4 japanse vlagen En van die lag zal wel alleen bij mijn verbinding liggen.
Goed om een compleet nieuwe character te zien, Rig is een Canadees en z'n vechtstijl is Taekwondo. Morgen of aankomend weekend krijgen waarschijnlijk een trailer en/of gameplay van Bass, Sarah en Rig. Heb echt zin om met de VF en nieuwe character(s) aan de gang te gaan. Ander nieuwtje, DOA5 heeft ook een replay mode en een photomode. Je kan ook foto's maken tijdens het gevecht vanuit verschillende hoeken en zoom...juist DOA5 gaat niet aan DLC characters doen, maar je kan denk ik zeker cosmetische DLC verwachten zoals nieuwe outfits etc, maar dit laatste is nergens bevestigd.
No one touches my Christie! Vette shit verder, ook die Rig bevalt me wel. DoA5 is nog één van de weinige fighting games waar ik nog interesse voor heb en waar mijn interesse voor blijft groeien, terwijl de release langzaam dichterbij kruipt. Bij de laatste SC release had ik juist het tegenovergestelde.
Ziek er tof uit Rigs vechtstijl alleen met taekwondo moet je boven een band trappen of slaan toch? En ik zie in de trailer hem wel een paar keer een lowkick geven
En daarnaast is Rig gewoon een klootzak, zoals we onze DoA karakters graag willen zien. Elk excuus wordt aangegrepen om elkaar in elkaar te timmeren. ^^
Naja wat verwacht je dan, dat een Taekwondoka in dit spel geen lage trappen zal uitdelen, omdat de officiele sparringsregels geen trappen/slagen onder de band toelaten? Hoef je iig ook niet laag te blokken/counteren
Zou toch wel kunnen ? Dat high extreem hoog bij hem is en Low in het midden.. Maarja waar heb ik het eigenlijk over het is gewoon een dope character ziet er goed uit. En Bass word ook niet ouder hij lijkt wel elk deel jonger te worden.