Ik snap echt niet wat je zegt. Je zegt dat Soul Calber slecht is omdat hij multiconsole is? De titel is prachtig op de Xbox en de gameplay is uitstekend, niks mis mee. Verder zeg je dat SSX3 een uitzondering op die regel is, terwijl die graphics juist absoluut duiden op een simpele poort naar de Xbox, de gameplay is vast in orde, maar daar kun je dan ook niet aan zien of iets een simpele poort is. Dan is gelijk je maffe argument dat multiconsole titels altijd slecht zijn in een gek daglicht gekomen aangezien je het tegenovergestelde bewijst met de paradoxale manier waarop je jezelf over die spellen uit.
Soul Caliber 2 zou een uitzondering moeten zijn, als het al zo was dat multiconsole titels 'altijd' slecht zijn. In mijn ervaring zijn alle multiconsole titels van Ubisoft allemaal het mooist en beste op de Xbox en absoluut niet slecht. Zelfde geld voor vele andere spellen. Vind het daarom helemaal geen regel, maar goed. Een spel is SLECHT en dan meestal op alle consoles. Of niet slecht en dan meestal niet slecht op alle consoles. Uitzondering voor een versie van Need for Speed de anders was op elke console. Daar was een versie inderdaad slecht en een andere goed, geloof ik. Vast wel paar meer voorbeelden, maar weinig.
Dat multiconsole titels niet het meeste uit de Xbox halen, meestal grafisch, ja sure, dat is vaak zo. Maar maakt ze niet per definitie slecht en daar is Soul Caliber 2 geen voorbeeld van, want die is erg mooi.
Omgekeerde wereld!
Laatst bewerkt: 5 jan 2005