1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive, Soul Calibur II, Tao Feng En Meer Fight Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fighter, 1 jan 2005.

1. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nightmare is zeker een goed karakter. Die verschillende stances van hen leven goede combo's op. Zelf speelde ik ook altijd veel met YunSung, vond ik ook altijd een leuk karakter..

Maar om maar even van onderwerp te veranderen..Heeft er iemand hier Guilty Gear X2 Reload. Hij lijkt mij zeer dope, met het hele online gebeuren. Ook spreken 2d fighters mij wel aan..maar is het een beetje a la Streetfighter 2. Dus geen combo's en dat soort onzin..Of is het nog best diep..

Zelf denk ik dat ik hem ff laat liggen. DOAU lijkt me heel erg vet, vooral het online gebeuren. En ik heb wel weer is zin in een fighter..

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  3. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind doa3 leuk om te doen. Als je ff niks te doen hebt, gewoon lekker wat mannetjes in elkaar rossen. Ik kan ook niet wachten op Dead Or Alive : Ultimate!! _O_

Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  4. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0

idd, :cool: :)

_O_ _O_ _O_ DOA _O_ _O_ _O_

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet van die zooi, ik heb wel een demo van dead or alive ultimate ofzo. die nieuwste. Verder heb ik dan nog enter the matrix.

6. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb veel plezier gehad aan DOA3, wat een geweldig spel. Vooral met zn 4en! 8)
    Op de demo cd van Official Xbox Magazine stonde een demotje van DOA Ultimate, meteen ff spelen natuurlijk... Ik vond em eigenlijk nogal sloom, lijkt wel of de snelheid eruit is.

Is dit iemand ook opgevallen?

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kiest er nou Nightmare |:- ? Ja ik weet dat je kan winnen door gewoon te slaan maar vet is het niet kies dan bijv. Voldo :cool: dat vind ik de gruwlijkste. Tricks moet je wel ff een tijdje aan besteden maar dan is hij ook wel zeer vet.

8. JDA

JDA Guest

Aragorn trapt iedereen naar de tering, hij owned je fucking hard.

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :{

10. JDA

JDA Guest

11. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    ik :+
    en ja met nightmare kan je winnen door gewoon te slaan maar dat kan tog met elke karakter ? ;)
    en voldo vindt ik gewoon een sm nicht :eek: }:] ( overigens heb ik niks tegen sm nichten hoor het is maar dat jullie het weten :9 )

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
  13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Oops!

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Voldo!

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Heeft hier niemand 2d-fighters ala StreetFighter ofzo?

16. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik iig niet. De streetfighter serie is altijd een beetje hetzelfde gebleven. Ik had er 1 op de snes en mijn bro op de GBA dus ik ben voorzien..Dat werkt volgens mij niet op een console..Streetfighter.

17. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voldo is vies en irritant, bah wat een irritante pop. Echt kut om tegen hem, en met hem te spelen, enne...ik ben het helemaal met je eens Solid Snake }:]

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen die tricks gewoon niet let's face it :cool:

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind DOA3 niet zo geweldig als ik had verwacht, na DOA2 op de Dreamcast en PS2. De Dreamcast versie was veel beter. Ik zeg niet dat het slecht is, maar er viel ook behalve het grafische aspect weinig meer te veranderen, het was al (semi) perfect.

Over Soul Calibur 2, mijn verwachting. Het kan deel 1 niet overtreffen, als je deel 1 hebt gespeeld vind je deel 2 niks. Je krijgt niet hetzelfde gevoel als op de Dreamcast. Deel 2 is multi-console, dat is altijd slecht muv SSX3, Metal Slug, the King of Fighters. Kijken wat SNK nog meer op de markt gaat brengen, ik koop (bijna) alles van SNK.
    SNK maakt de beste fighting games naar mijn mening, zolang het 2d is. Bij KOF: MI krijg ik geen KOF gevoel, jammer verder is het wel goed.
    Hopelijk doet die 3d versie van Metal Slug het beter.

GGX heb ik op de PS2, het is redelijk, maar de KOF series zijn beter. Ze komen naar de PS2, van 94-00 met online functie.

Trouwens, wat was eerder DOA 1 op de PSX of Soul Blade?
    Dead or Alive Ultimate is gewoon deel 1 en 2, niks nieuws dus.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap echt niet wat je zegt. Je zegt dat Soul Calber slecht is omdat hij multiconsole is? De titel is prachtig op de Xbox en de gameplay is uitstekend, niks mis mee. Verder zeg je dat SSX3 een uitzondering op die regel is, terwijl die graphics juist absoluut duiden op een simpele poort naar de Xbox, de gameplay is vast in orde, maar daar kun je dan ook niet aan zien of iets een simpele poort is. Dan is gelijk je maffe argument dat multiconsole titels altijd slecht zijn in een gek daglicht gekomen aangezien je het tegenovergestelde bewijst met de paradoxale manier waarop je jezelf over die spellen uit.

Soul Caliber 2 zou een uitzondering moeten zijn, als het al zo was dat multiconsole titels 'altijd' slecht zijn. In mijn ervaring zijn alle multiconsole titels van Ubisoft allemaal het mooist en beste op de Xbox en absoluut niet slecht. Zelfde geld voor vele andere spellen. Vind het daarom helemaal geen regel, maar goed. Een spel is SLECHT en dan meestal op alle consoles. Of niet slecht en dan meestal niet slecht op alle consoles. Uitzondering voor een versie van Need for Speed de anders was op elke console. Daar was een versie inderdaad slecht en een andere goed, geloof ik. Vast wel paar meer voorbeelden, maar weinig.

Dat multiconsole titels niet het meeste uit de Xbox halen, meestal grafisch, ja sure, dat is vaak zo. Maar maakt ze niet per definitie slecht en daar is Soul Caliber 2 geen voorbeeld van, want die is erg mooi.

Omgekeerde wereld! :+

Laatst bewerkt: 5 jan 2005

Deel Deze Pagina