1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Or Alive, Soul Calibur II, Tao Feng En Meer Fight Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fighter, 1 jan 2005.

1. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 ook gespeeld en ik vindt deel 2 echt wel beter hoor.

2. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand trouwens weleens Capcom VS SNK 2 EO gespeeld ik had het spel gisteren van een vriend geleend en ik vindt het echt een stom spel, wat vinden jullie van het spel?

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat die demo vernaaid is, het echte spel speelt wel normaal (dus hoog tempo). op Gamexpo heb je dat zelf kunnen ervaren (ik heb zowel de demo als DoAU gespeeld op GameXPO dus ik weet waar k het over heb.)

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    man doa is gewoon DA BOMB 8) , nee tis gewoon een super mooi spel met perfecte controls :D

5. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn persoonlijke ervaring is dat veel multi-console spellen slecht zijn.
    Dat ze niet allemaal zo zijn, daar heb je een punt.
    Maar hoeveel multi-console spellen zijn nou echt goed, waarvan je denkt:"Zo, dit is een goed spel."

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een fighting game bijv. DOA. Ik kan nu deel 3 kopen of wachten op ultimate. Wat zouden jullie doen?

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Laatste halfjaar? Rainbow six black arrow (multi play), burnout 3 (single play), NHL2005, NFL2005, ESPN NHL 2005, ESPN NFL 2005, ghost recon 2, nfsu2. Een paar die me in gedachten springen en ik elk beter vond dan bijvoorbeeld xbox xclusive 'toppertje' Fable...

Maar ik dwaal af, fighters is het onderwerp. Volgens mij zijn er maar weinig xbox exclusive en die dat dan waren (tao feng bijvoorbeeld) vond ik dramatisch in gameplay. Doa3 vond ik wel leuk, maar Soulcaliber leuker. Wel totaal subjectief, zuiver kwestie van gameplay die me meer aansprak. En dat is wat voor mij een goeie game maakt, gameplay. Dan mag een fighter mi zelfs best 2d zijn...(en port).

8. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Dead Or Alive ook heel veel gespeeld... Beste characters zijn toch altijd wel Jann Lee en Leon. Helena (beste character van cyphers uit vorige post...?) is echt het tietenwijf uit het spel. Veel tiet maar weinig combo's en als je haar hebt tijdens een random potje ben je zowieso al genaaid :p

9. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete fighting-game is absoluut Dead or alive 3.

Ik heb ook Tao Feng en SC 2 gespeeld, maar die hadden wat mij betreft die 'feeling' niet. Niet dat het verhaal bij doa zo goed is, en die eindbaas is ook een beetje loos. Maar ik heb met iedere character minstens 10x het spel uitgespeeld. Met kasumi heb het denk ik zelfs 25x of zo uitgespeeld. Alleen jammer dat ze een voorgevel van 200 kilo heeft gekregen, alsof het alleen maar om de tieten gaan... |:-

Kasumi=cool *)

10. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    Kasumi kan het "bef trucje" *) iedereen die een beetje met haar heeft gesparred weet wat ik bedoel ;)

11. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja de befgrab...zo noem ik die ook altijd. Er zijn trouwens meerdere characters met deze 'speciale' eigenschap. En Grote smurf, die 200 KG tieten, daar doen we et toch voor ? O-)

12. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lei Fang is echt mijn favoriete character, goeie combos, lange benen, goeie vastpakken en goeie counters.
    Jann Lee vind ik maar niks, bij hem heb ik het idee dat ik maar wat moet doen, beetje op de knoppen rammen.
    Maar Lei Fang & Jann Lee is wel mijn Favo Tag Team
    Christie en Helena trouwens ookwel.

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten *)

14. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DOA 3 Kopen, kost maar 30 euro, en ook ultimate kopen :p wat vind je daarvan? Neh 3 MOET je gewoon hebbuh

15. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Jann Lee is juist ubervet man een van m'n favorieten _O_ en Lei-fang is ook wel goed ja. zelfde geld voor Helena en Christie :9

16. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een potje Capcom vs SNK 2, Guitly Gear X2 #Reload, Streetfighter Anniversary Collection, of Mortal Kombat Deception wil spelen laat het me dan weten. Ik had graag eerder willen posten maar ik kan niet overal tegelijk zijn ;)

Gametag: SNK FOREVER

17. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Is het iemand al opgevallen dat er na Iron Phoenix Q1 2005 geen vechtspel meer komt?

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is meer een hack 'n slash, Iron Phoenix.

Verder komt er absoluut een nieuwe Mortal Kombat en Dead or Alive! :)

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive 4 komt voor Xbox 2, dus dat telt niet ;)
    en de nieuwe Mortal Kombat, weet niet meer hoe die heet, is geen fighting game als Mortal Kombat Deception maar iets als Ninja Gaiden geloofik (alleen dan veeeel slechter ;))
    dus: er komen idd geen nieuwe 1on1 fighting games, best jammer.. is mijn favoriete genre...
    maar ik ga me niet vervelen, niet met DoAU en Guilty Gear XX2 reload!

20. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, ik ben ook gek van 1 on 1 Fighting Games... Zelf heb ik dus DOA3, SCII, Bloody Roar Extreme en Tao Feng, en ik vind ze allemaal vet, ik had eerst ook X-men next dimension, maar dies echt bagger. Def Jam lijkt me ook niet zo leuk, is ook niet echt zoals DOA enzo, beetje in zo'n ring rondlopen, neh doet me een beetje denken aan zo'n boksspel

Deel Deze Pagina