Dead Or Alive, Soul Calibur II, Tao Feng En Meer Fight Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fighter, 1 jan 2005.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb momenteel alleen doa3, sc2 hebbik gehad, maar die speelde ik toch minder dan doa3, dus hebem weggedaan

Tao Feng heb ik ook gehad, en das gewoon een kutspel... gewoon triest
    Bloody Roar Extreme lijkt me ook niet echt een diepgaande fighting game dus die laat ik ook links liggen (jah ik ben kritisch :D)
    Def Jam leek mij ook niet zo leuk vanwege diezelfde reden, en boxspellen liggen me al helemaal niet... DoA is gewoon dé game voor mij

2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen zeker nog meer fighting games voor de Xbox, al dan niet online speelbaar:

1: Capcom Fighting Jam (De Europeese naam van dit spel is Capcom Fighting Evolution). Fighting game van Capcom. Zal XBOX live ondersteunen, vecht met allerlei karakters uit diverse Capcom games zoals Streetighter en Darkstalkers tegen elkaar. 2D fighter. Release: Q1 of Q2 2005.

2: SNK vs Capcom:Chaos: Fighting game gemaakt door SNK Playmore. Ondersteunt XBOX live. Speel met Capcom en/of SNK karakters tegen elkaar. 2D fighter. Release datum: 28 januari.

3: KOF 2002/ KOF 2003: Fighting game gemaakt door SNK Playmore. Ondersteunt XBOX live. Dit pakket bevat King of Fighters 2002 en 2003. 2D fighter. Release datum: Q2 2005.

4: Iron Phoenix: Hack & Slash achtige game door Arc Systems, uitgever Sammy. Ondersteunt XBOX live. Vecht in diverse omgevingen met de meest uiteenlopende karakters tegen elkaar, er zijn diverse combinatie aanvallen om meerdere tegenstanders te lijf te gaan mogelijk. 3D fighter. Release datum: Q2 2005.

5: King of Fighters Maximum Impact: Fighting game van SNK Playmore. Geen XBOX live. Speel King of Fighters voor het eerst in 3D! Ziet eruit als een 3D game, speelt als een 2D game. Release datum: Q2 2005.

6: Spike Out Battle Street: Hack en Slash game van SEGA(vergelijkbaar met old school games als Streets of Rage/ Final Fight). Loop over straat en ruim vijandelijk gespuis op. Werk samen tot maximaal 4 players op xbox live, en doorloop zo samen de game! Diverse aanvallen zijn samen uit te voeren om de fum te vergroten. 3D fighter. Release datum: Q2 2005

En natuurlijk zal er een nieuwe Mortal Kombat verschijnen, het is echter nog de vraag of dit een Fighting game wordt of een Adventure, even afwachten dan maar. Verder zal Tekken 5 op de PS2 verschijnen, zeker niet de minste game lijkt me zo!

Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    niemand? :confused:

4. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, weapon master
    single player missie's, waarbij je level upt en geld verdiend hier mee kan je oa wapens kopen.

Beetje jammer, dat er na DOAU geen 1 op 1 3d fighting game komt.

5. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist niet zo kritisch, ben snel tevreden :9
    Maar alleen maar DOA spelen, pff dat gaat echt wel vervelen, ik heb die Storymode zo ontzettend vaak gespeeld, pff...dies echt mega saai geworden.

EDIT: Weetje trouwens wat echt het slechtste spel is dat er bestaat (Van Fighting) CROUCHING TIGER HIDDEN DRAGON, ECHT ONTZETTEND SLECHT, zelfs ik ben snel tevreden en ik heb het spel maar 1x gespeeld, waar-de-loos _0/

6. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0

k thx :9

7. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken 5, verschijnt voorlopig alleen op de PS2. Q2 of Q3 2005.

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen PS2 en ik denk niet dat deze naar Xbox komt. Ik denk wel dat Guilty Gear Isuka naar Xbox komt.

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    van buffy the vampire slayer heb ik wel genoten. beide delen.....maarja, ik heet niks voor niks buffy-lover. :p (achterlijke naam trouwens.... O-) )

10. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel alleen nog maar SCII :D
    Je hebt wel bij SCII een shitload aan moves, als je op het SCII forum kijkt dan wordt je helemaal gek. De moves zijn over het algemeen makkelijk waardoor beginners (smashers) er nog best fun mee kunnen hebben. Als je auto-block uitzet dan is wel lastiger voor buttonsmashers.

Ik wil eigenlijk nog wel een SNK game erbij hebben, SNK vs. Capcom 2 EO ofzo(nu iets van 25,-), lekker 2D nostalgie... King of Fighters lijkt me ook heerlijk, ik vind het alleen jammer dat ze de graphics van de 2D vechters niet wat opkrikken, het ziet er exact het zelfde uit al op de emu.

Nu alleen nog een goede Hori stick kunnen kopen in NL :)

11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Guilty Gear Isuka komt ook nog voor de xbox..

Iron Phoenix ga ik echt zeker weten halen die lijkt me echt vet met 16 man 8)

12. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook helemaal fan van Buffy en vind deel 1 veel beter dan deel 2. Deze heb ik ook geruild. Deel 1 speel ik nu momenteel voor de 100ste keer.
    Deel 2 zou ook een stuk leuker zijn geweest als je gewoon je character in het begin van het spel kon kiezen, niet zoals het is, verplicht spelen met een bepaald character, en het vechtsysteem uit 2 is bagger. Het gaat me veel te smooth...deel 1 vind ik echt leuker.

13. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Deel 1 speelde inderdaad heel lekker. Grafisch is et ook veel beter, geloof ik. Deel is gewoon bagger imo. Kamera en vechtsysteem zijn zo slecht, dat ik me echt zwaar moet vervelen wil ik deze spel ooit uitspelen. Hoop dat als er een nieuwe spel komt, dat ie in ieder geval het niveau van de eerste deel haalt.

Heeft misschien iemand de die Buffy game op de Gameboy gespeeld?

Deel Deze Pagina