Hoezo zou die vals gespeeld hebben dan ? het kan toch dat hij die score al had en voordat hij die plaatste al bezig was om het te verbreken
Ja clawviper maar luister is a.u.b. 1 hij zegt een score 2jij zegt een betere 3zegt hij vlug weer ineens een betere 4als jij 1 minuut zoveel bezig ben zet jij hem dan op pauze om te posten en daarna weer verder te gaan? en tsja zoals ik al zei,als jij(hij) het kan bied ik mijn exuses aan,maar als je zo kijkt dan klinkt het wel erg vreemd in de oren en dat moet je toegeven clawviper
Hey clawviper wat is je time van de de tag? >>>''Ik heb jullie time attack tag battle tijd nodig mensen!!!''<<<
Doe gewooon gelijk alles,ook survival mode is veel beter,alles tenminste in 1 x in ieder geval ik heb men scores weer is verbeterd, Single survival mode (met bayman ) :73 Tag team survival mode(bayman met leon ) :92 (bijna 100 al ) Single time attack(ein ) :nog steeds hetzelfde niet geprobeert te verbeteren dus: 03.54.42 Tag battle time attack(bayman met leon ) : 01.57.09