ik ben bezig mat alle items te verzamelen op pag 1(er zijn meerdere heb ik begrepen? of niet?) moet ik er nog 1 hij zit helemaal ling en zit tussen de hamburger en de cactus, weet iemand welke dit is en met welk mannetej ik em moet halen??? en hoe zit het met de volgende pag's??? moet je die halen na 50 kills?
ik heb een DOA 3 save en ik heb met EIN alle beschikbare pakjes geunlocked. En nóg kan ik niet hitomi kiezen bij versus :{ hoe kan dit?
wees er zeker van dat je alles op default hebt staan normal difficulty long health bar dat soort zaken
Nee. Gewoon zo'n save hebben en met Ein het spel op default settings uitspelen. Toen kreeg ik gewoon Hitomi
weet je zeker dat je een save hebt van hitomi uit dead or alive 3? volgens mij heb je zomaar een save gemaakt in doa3 en niet eentje met hitomi.
Waarom moet je een save hebben van Hitomi dan? Gewoon doa3 in de xbox steken eruithalen, met ein de storymode doen en daar is hitomi. Snap niet dat dit problemen kan geven eigenlijk .
ik ben bezig mat alle items te verzamelen op pag 1(er zijn meerdere heb ik begrepen? of niet?) moet ik er nog 1 hij zit helemaal ling en zit tussen de hamburger en de cactus, weet iemand welke dit is en met welk mannetej ik em moet halen??? en hoe zit het met de volgende pag's??? moet je die halen na 50 kills?
er waren in US ook al meldingen van een aantal versies die problemen vertoonden: waar hitomi niet verscheen ondanks de DOAX/DOA3 save game en ook meldingen van versies waar hitomi verscheen ook al was er geen DoA3/DoAx save game misschien dat dit ook is in Pal
Ik heb nog een vage vraag, in het begin met dat filmpje (DOAU2) met hayate, kasumi en Ayane, spelen ze een nummer af, dies vet, ik wil hem downloaden, alleen probleempje, hoe heet dat nummer Weet iemand dit ? als je niet weet wat ik bedoel moet je maar even luisteren.
Dat is toch dreams als het goed is?(sing with me sing for a year etc) Die zoek ik ook nog steeds zonder resultaat.
ze coveren tegenwoordig alle nummers,maarja...met hitomi kan ik de storymode maar niet uitspelen op hard...iemand tips
probeer eens te drukken op de Y knop, misschien ook eens wagen aan de B knop af en toe af weren met X knop en soms wanneer de vijand verdedigd met A vastpakken dan moet het lukken