1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or alive : Ultimate "live"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hvc., 18 feb 2005.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke bedankt mensen ik ben vanplan nog veel te trainen ;)
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat heb je niet gedaan heh. Sindsdien ben je niet meer online geweest met DOA. Reden: omdat je flink in elkaar werd getrapt. Als je gewoon een beetje in de sparring mode wat moves uit je hoofd leert, kan je online best wat overwinningen pakken. Maar ja, je bent zeker niet de enige. Zo zijn er wel meer die het een kut spel vinden omdat ze online er niets van bakken. Met een klein beetje oefening kan je zoveel plezier hebben in dit spel online. Als ik online ben kom ik ook alleen maar dezelfde Nederlanders tegen. Een beetje nieuw bloed kan dus geen kwaad.
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er niet echt tijd voor gehad ;) maar ben nog wel vanplan om wat meer te trainen.. maar ik kan die atacks nooit onthouden 8)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een enorme fan van DOA, Dead or Alive : Ultimate vind ik tot nu toe ook echt het beste deel :) Ik speel het nog vrijwel dagelijks, vaak ook samen met mijn vriendin want dit is een van de weinige spellen die ze leuk vind om mee te doen en waar ze ook nog best goed in is ook soms :9

    De reden echter dat ik er (jammer genoeg) zo weinig online mee speel heeft onder andere te maken met de volgende 2 dingen :

    A) 9 van de 10 keer als ik zit te spelen lagt het spel bij mij als de ziekte, en het hoeft nog niet eens echt erg te laggen maar een beetje is me al teveel....nou is een beetje lag in een shooter al irritant, laat staan in een fightinggame :mad: Ik erger me dan kapot omdat ik met Ayane (mijn favo character) niet de combo's tevoorschijn kan toveren die me nogmaal gesproken wel lukken.
    B) Een goede oplossing tegen lag is om voornamelijk tegen Nederlanders te spelen, ik heb gemerkt dat ik er dan een stuk minder last van heb als wanneer ik met Engelsen of Amerikanen zit te spelen. Het probleem is echter dat ik al een heel geruime tijd thuis zit, en een soort omgedraaid dag en nacht ritme heb ontwikkeld waar ik steeds in blijf hangen. Dat wil dus zeggen dat ik 's nachts na 12en vaak pas online kom, en zo tot een uur of 5 nog weleens wil gaan zitten gamen....tja dan kom je dus weinig Nederlanders tegen op de gemiddelde dag :confused:

    Oke dat omgedraaide ritme is deels aan mezelf te wijten (als ik niks om handen heb, de volgende dag geen verplichtingen heb, is het voor mij gewoon verdomde moeilijk een fatsoenlijk ritme aan te houden :9), maar dan nog vind ik dat de keren dat ik speel ik gewoon teveel last heb van lag. Ook diverse potjes met Nederlanders gespeeld een tijdje terug, maar ook toen was de lag niet helemaal weg....en dan hou ik het gewoon gauw voor gezien.

    Ik hoop dat ik hier met DOA4 een stuk minder last van heb, want die game ga ik ook zeker te weten halen en als het ff kan ook VEEL meer online spelen als wat ik tot nu toe gedaan heb met Ultimate. Het vechtsysteem van DOA4 is ook weer een stuk anders dus het zal toch wel ff wennen worden, en hopen dat ik dan met een "schone lei" heel wat meer uurtjes online DOA plezier kan hebben :D

    EDIT : Dit wil overigens niet zeggen dat ik de Live Experience met DOA:U wil opgeven totdat deel 4 uit is ;) DOA gaat bij mij namelijk niet gauw vervelen, en een leuke Live Experience is natuurlijk niet verkeerd. Wat met name ook voor mij erg fijn is aan het online gedeelte van DOA:U is het feit dat communicatie niet zo belangrijk is. Ik heb een contactstoornis, en het verwijt dat ik te weinig spreek wordt me bij bijvoorbeeld een game als Halo 2 nogal gauw naar m'n kop geslingerd....dus als er mensen zijn hier die ook nog weleens na middernacht online zijn doordeweeks (denk het niet maar toch :mad:), of mensen die ook in het weekend nog weleens spelen, voeg me dan gerust toe aan je lijst :)
    Ik kom echt Nederlanders tekort in mijn friends-list waarmee ik lekker DOA:U kan spelen namelijk....En DOA4 ga ik sowieso halen dus misschien heb ik dan al wat meer Nederlanders in mijn lijst staan tegen die tijd ;)

    Ow enneuh Conker Mrk. jij staat al in m'n friends-list geloof ik....alleen jammer dus dat ik je vrijwel nooit online treft, waarschijnlijk vanwege onze "tijdsverschillen" dus. Maar ik probeer daar een beetje verandering in te brengen....ik zie trouwens dat Perfect Dark Zero en Dead or Alive 4 voor jou ook must-have's zijn, dus ik hoop je zeker wat vaker online te zien tegen die tijd....kan wel wat vaste mensen gebruiken om online mee te gamen :)

    Een ding is zeker, DOA:U is en blijft een vette titel....ook offline nog steeds een van mijn meest gespeelde Xbox games !! :D
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor deze toelichting...
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat inderdaad al een tijdje in mn friends-list, maar ik heb je nog nooit online gezien. Ik ben meestal online ergens tussen 16:00 en 20:00 (dan speel ik 1 of 2 uurtjes). Overdag ben ik meer met mn schoolwerk bezig en 's avonds een beetje tv kijken. En tjsah, 's nachts slaap ik. Mij zie je hier niet om 5 uur 's nachts een bericht posten;) Ik ga PDZ en DOA 4 ook zeker kopen op de dag dat ze uitkomen.

    Van lag heb ik niet zoveel last, alleen als er iemand aan het downloaden is. Maar over het algemeen loopt alles lekker soepel tegen Nederlanders, Engelsen, Duitsers en Fransen. Af en toe kom je ook zo'n gekke Japanner tegen, dan gaat alllleeeess heeeeelllll errrrgggg trrraaaaggg. Maar wat is een contactstoornis?? Dan heb ik het zeker ook, want ik praat nooit met shooters zoals Halo 2 of UC2. Want als ik praat speel ik nog slechter dan normaal. Ik praat eigenlijk alleen met Dead or Alive. Ik ben meestal wel 3 of 4 keer per week online te vinden met DOA. En nog steeds kan ik geen lange combo's :'-(
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, en waar mag dit op slaan ? :confused: Bedankt voor het geven van GEEN toelichting trouwens ;)

    Ik wou gewoon ff iets posten in de Live thread van DOA:U, is daar soms iets mis mee ?

    Anyways, ik zal eens proberen iets aan dat ritme van mij te doen, ik besef me dat veel mensen vooral doordeweeks overdag bezig zijn met school/werk (logisch) en dat er mensen zijn die 's avonds ook nog weleens TV kijken. Ikzelf sta op wanneer het mij uitkomt, en ga pas weer slapen als het mij uitkomt. De tijd daartussen vul ik op met mijn vriendin die meestal 's avonds wel ff langs komt, en de rest voornamelijk gamen....UREN per dag, TV kijken boeit me niet zoveel want er komt voor mij niet veel interessants op TV :mad:

    Maar goed weer ff ontopic : de oorzaak van die lag waar ik vaak last van heb is me nog steeds niet helemaal bekend, misschien ligt het aan m'n internetverbinding ofzo (heb Wireless)

    Uhm wat ik met contactstoornis bedoelde is dat ik een vorm van autisme heb en er vooral int begin moeite mee heb om met vreemden te praten. Als je dan Halo 2 zit te spelen met onbekenden die van je verwachten dat je veel communiceert dan is dat nog weleens kut....Gelukkig is dat in DOA:U minder belangrijk :)

    Mja ik zal eens kijken of ik van hier wat mensen kan adden in m'n friends-list voor onder andere DOA:U en straks DOA4 :) En dan maar kijken of er niet teveel "tijdsverschillen" zijn, tja en anders pech.....spellen zat daar nie van :9
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de lotto gewonnen?? Ga je niet naar school/werk ofzow??
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm het is hier niet de bedoeling dat we het over mijn levensverhaal gaan hebben ofzow ;)

    Maar kort gezegd : Ik ben afgekeurd voor het beroep wat ik gekozen heb vanwege mijn autisme, zit nu al een tijdje in de ziektewet en vang daarvoor een uitkering....niet iets waar ik trots op ben maar ik heb er ook niet voor gekozen.

    Daarom raak ik nogal gauw uit m'n ritme, en is er dus geen touw aan vast te knopen wanneer ik wel of niet online ben op Live :confused:
    Maar misschien als ik wat meer vaste mensen heb waar ik online mee kan spelen, dat ik dan tijden enzo kan afspreken met die mensen waaraan ik me kan houden :)
     
  10. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game dus ook laatst eens gekocht, maar ik heb het idee dat je hem alleen maar moet kopen als je live! hebt of niet?

    want ik heb met hun allemaal de story mode al gedaan en je doet elke keer hetzelfde verhaaltje en dan krijg je weer een ander pakje... is die Tengu de enige eindbaas? want ik vind t een beetje eentonig zo...
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denk wel meer dan 100 keer de storymode gedaan om alle pakjes te unlocken. Ik vond het wel de moeite waard. Survival heb ik ook weleens geprobeerd, maar toen kreeg ik nooit een pakje erbij.

    En waarom moet je dees alleen kopen als je Live hebt?? Misschien als je deel 3 al hebt, maar die redenatie kan je bij alle vechtspellen wel zeggen. Waarom Tekken 5 kopen als je deel 4 al hebt?? Waarom Soul Caliber 3 kopen als je deel 2 al hebt?? Feit is wel dat de online functie de levensduur van het spel verlengd. Zonder Live had ik het spel waarschijnlijk niet zo vaak gedaan. Tegen de computer vind ik het behoorlijk saai. Speelde alleen zo vaak de storymode voor alle pakjes.

    En Tengu is inderdaad de enige eindbaas. Je kan hem wel eentonig vinden, maar tegen deze eindbaas speel ik veel liever dan de eindbaas van deel 3
     
  12. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast voel je niet zo aangevallen...

    Ik vind t een geweldig mooi spel... ik had er alleen meer van verwacht... Ik vind de eindbaas niet eentonig ik vind het gewoon eentonig worden als ik 100 x tzelfde moet doen om al die pakjes te krijgen.

    en dat wat ik over Live! zei dat bevestig je zelf dus... ik zeg niet dat het een kutspel is zonder Live! ik probeer alleen te zeggen dat het kut is dat ik geen Live! heb want dan had ik meer met het spel gekunt, net zoals jij zegt is het leuker om tegen vrienden te spelen dan steeds tegen de computer...

    laat die xbox360 maar komen...dan kan ik ook eindelijk eens op live!
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die DoA online spelen?
     
  14. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zeker nog een man of 8 (uit Nederland) die regelmatig DOAU spelen via XBLive. Ik zal proberen je in mijn friendslist te plaatsen. We spelen soms in besloten kring (friends only) om spelers uit verweggiestan te weren zodat er minder kans is op lag.
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat jij dit spel nog speelde. Ik zag je nooit meer online. Wel jammer natuurlijk aangezien ik meestal won ;) Mn gamertag was toen MadMrk, nu voor de 360 Supremacy NL. Mocht je dus een 360 hebben, kan je me toevoegen voor Dead or Alive 4
     
  16. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inderdaad een paar maanden niet meer online geweest.
    Beetje dramatische periode gehad met veel ziekenhuisbezoek, maar sinds half december weer regelmatig van de (vecht)partij. DOA4 staat ook op mijn verlanglijstje maar dan moet ik wel eerst een 360 bemachtigen ^_^
    Ik laat mijn gamertag op de 360 hetzelfde. Ik zal jouw nieuwe gt toevoegen.
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Rookie, ik declinede je request. Kan je hem misschien opnieuw verzenden?
     

Deel Deze Pagina