I LOVE MY GIRLFRIEND!!!!
Heb gisteren als kadootje dit 'dikke tieten spel' (zoals zij het noemt) gekregen!! Ikke blij, en lekker effe offline 15 pakjes van Kasumi unlocked, en daarna online!!!
Helemaal mee eens. De lag is ECHT ontzettend storend. Ik ben gisteren avond ook de hele avond online geweest (behalve tijdens CSI ), en had echt moeite om een potje te vinden zonder lag. En een potje spelen in slow motion is NIET cool.( * )
Verder is het ook best irri dat als je eindelijk een groepje hebt gevonden zonder lag, en met gamers rond je eigen nivo, dat er dan een A of S klasse insneakt, en daarvan win je dus nooit, en is de fun er toch ook wel uit.
Gisteren ook iemand gevonden die genoeg had van de lag (en de irritante Fransen ), en samen verder gespeeld. Dat potje ging ECHT goed. Geen lag, en we waren echt aan elkaar gewaagd. Uiteindelijk zijn we allebij geen nivo gestegen of gedaald.
Met zo iemnand is het een ECHT cool spel. Kreeg alleen wel wat kramp op een gegeven moment in mijn handen....Ben Beat em ups ook echt niet meer gewend...
( * )Ook mijn verbinding is erg goed.
Heb ik. En dan?
Laatst bewerkt: 20 feb 2005