1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or alive : Ultimate "live"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hvc., 18 feb 2005.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe moeilijk is het om naar de threadtitel te kijken? Er staat toch duidelijk Live?!?! Ik heb toch duidelijk aangegeven dat het hier nadrukkelijk om de LIVE ERVARING gaat?!? Hoe moeilijk is het om even verder te kijken dan je neus lang is in plaats van dom te gaan lopen blaten in de eerste de beste thread die je tegenkomt?

    Ik word hier echt moe van.
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het toch over online.
    en conker Mrk vraagt ff wat over offline,dat is toch niet zo erg.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Daar zijn andere threads voor, wat al meerdere malen geroepen is maar waar niemand kennelijk iets op uit doet. De 3 posts die ik verwijderd heb waren al even off-topic.

    Als iedereen maar vrolijk offtopic zou blijven blaten zou het een mooi zootje worden op het forum. Vandaar dus: On-topic: De Live ervaring van DOAU.
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bedoelde hij de 3 posts boven mij, kasumi
    Hoevaak heb je al gewonnen online, kasumi?
    Mijn grade is nu C-, heb al wel een paar keer gewonnen maar ben echt ook al een paar keer flink in de pan gehakt. Tis wel geinig dat je ook naar de andere spelers kan kijken. Sommige gasten (vooral met grade A natuurlijk) zijn echt bizar goed. 1 gast teleporteerde de hele tijd met Kasumi. Tegen dat soort gasten speel ik liever niet.
     
  5. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn grade is ook C-.
    Ik speel altijd winner stays dat vind ik echt leuk.
    soms krijg ik echt goede gaste die me echt in een 20 seconden afmaken.
    en soms van die mensen die ik in 20 seconden afmaak.
    ik heb nooit mensen die echt net zo goed zijn als ik.
    ze zijn altijd veel beter of minder goed.
    dus ik heb niet echt een leuk potje nog gehad op live
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook 2 potjes online gespeeld en helaas allebij verloren :'-( Nog even oefenen dus!
     
  7. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 18 febrauri(voor mij 17 febrauri).
    Heb ik wekenlang geoefend met doa3.
    Om alvast in te komen voor doau.
     
  8. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    *snik,snik* :'-(

    Gameshop belde gisteren dat ze een exemplaartje klaar hadden liggen voor me, maar door een hoge rekening van de garage, kan ik hem niet kopen deze maand..... :'-( :'-(

    Maar hoe zit het nu met live?
    Kun je dan ook zelf kiezen met welke landen je speelt?
    Hoeveel characters heb je vanaf het begin, en hoeveel kun je unlocken?
    Hoe bouncen de.....haren.... van de dames? :9
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    LIve is zow vet!
    Je heb van het begin 12 characters en je kan er 3 unlocken(hitomi,tengu en bayman).
    en de haren van de dames bouncen flink jah.........
     
  10. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje objectief kijken naar de game kan ook kasumi. Ik heb gisteren en vandaag continu DOAU online gespeeld, maar er moet echt wat worden gedaan aan de lag die constant optreedt. Ook als je met NL'ers speelt kán het laggen. Wellicht vinden jullie dat ik veel zeur over de lag binnen deze game, maar juist voor beat 'm up titels, staat of valt een dergelijke game op dit punt. Dit kan gewoonweg niet genegeerd worden ivm het uitvoeren van combo's, counters enzovoort.

    Als je in een server zit waar geen vertraging optreedt (mensen moeten gewoon servers maken voor max. 4 spelers), is dit spel mijns inziens monsterlijk goed.

    Alvast aan de fanboys onder ons: ik heb een hele goede up- en download, dus dit is niet te wijten aan mijn connectie.

    Tenslotte: om Hitomi te krijgen moet je een savegame van DOA3 op je hard disk hebben staan. En Kasumi, hoe kan je alvast oefenen met DOA3 om DOAU te spelen? DOAU heeft namelijk de controls van DOA2.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga em maar meteen bestellen dan :D

    Het is dus niet zo dat je tegen mensen speelt die ongeveer op jouw niveau zit, zoals bij Halo? Das toch wel minder.
     
  12. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel spelen tegen mensen van jouw niveau. DOAU hanteert letters om aan te geven van welk niveau je bent. Maar het is natuurlijk het leukst om tegen iemand van A+ te spelen en zijn ass te kicken. Maak je borst maar nat, want gasten die DOAU op live spelen, hebben haast geen afwisseling in hun moves. Van een aantal gasten ga je het doorkrijgen en kick je hun ass, maar anderen (vooral degenen die met Tina spelen), blocken en pakken je direct vast. De HELE tijd en daar doe je weinig tegen. Zegt jullie waarschijnlijk niets, maar jullie zullen het met me eens zijn, als jullie een keertje tegen zo'n persoon hebben gespeeld. DOAU is wat dat betreft echt uitdagend en ongelooflijk vet.
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt het counteren? Ik denk dat je daar echt een goede gevoel van timing moet hebben.
    Ik heb zelf trouwens een internet connectie van 512/256. Niet al te denderend dus. Zou ik dan mogelijk veel hinder van lag hebben? Met Halo heb ik er niet echt veel last van.
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet counteren. Tina kan je blocken en direct vastpakken. Dus als je aanvalt, blockt ze netjes en grabt je direct. Je kan dan bukken, ook proberen te grabben, slaan, springen, maar dat is zinloos. Ik heb echt alles geprobeerd. Alleen echt gehaaide spelers doen dat. Dat is heel erg irritant. Logisch ook dat gasten (niveau A+'ers) in die server die gast helemaal de **** in zaten te schelden. Je moet het meemaken voordat je begrijpt wat ik bedoel, denk ik.

    Over de lag: ligt volgens mij echt aan tegen wie je speelt (uit welk land dus). Het is zeker wel een aanschaf waard als je buiten shooters ook een keer iets anders wilt spelen. Ik vind het persoonlijk een hele goede game.
     
  15. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan kan iedereen die met Tina speelt dat doen toch? Of is dat niet zo makkelijk?
     
  16. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zo simpel ligt dat niet. Niet iedereen kan zomaar opeens counteren of zo. Daar moet je op een gegeven moment echt een beetje feeling voor gaan krijgen. Wat gaat de oppo nu doen? Welke move komt er meestal na degene die hij nu heeft gedaan? Etc, dan kun je pas echt gaan counteren. ;)


    BTW, ik sta op nummer 187 bij Survival met Ein. Dik 1,6 miljoen punten verzameld. _O_
     
  17. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    I LOVE MY GIRLFRIEND!!!! _O_ _O_ :9
    Heb gisteren als kadootje dit 'dikke tieten spel' (zoals zij het noemt) gekregen!! Ikke blij, en lekker effe offline 15 pakjes van Kasumi unlocked, en daarna online!!!

    Helemaal mee eens. De lag is ECHT ontzettend storend. Ik ben gisteren avond ook de hele avond online geweest (behalve tijdens CSI :cool: ), en had echt moeite om een potje te vinden zonder lag. En een potje spelen in slow motion is NIET cool.( * )
    Verder is het ook best irri dat als je eindelijk een groepje hebt gevonden zonder lag, en met gamers rond je eigen nivo, dat er dan een A of S klasse insneakt, en daarvan win je dus nooit, en is de fun er toch ook wel uit.

    Gisteren ook iemand gevonden die genoeg had van de lag (en de irritante Fransen :mad: ), en samen verder gespeeld. Dat potje ging ECHT goed. Geen lag, en we waren echt aan elkaar gewaagd. Uiteindelijk zijn we allebij geen nivo gestegen of gedaald.
    Met zo iemnand is het een ECHT cool spel. Kreeg alleen wel wat kramp op een gegeven moment in mijn handen....Ben Beat em ups ook echt niet meer gewend... :+

    ( * )Ook mijn verbinding is erg goed.

    Heb ik. En dan?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je met alle karakters de story mode uitspelen.
     
  19. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen, ik ben blij met die on-line modus. _O_

    Ik heb inmiddels alle pakjes, mannetjes etc. vrijgespeelt, en zonder live! zou het waarschijnlijk over een week niet zo leuk meer zijn om te spelen.

    (Nu alleen nog ff met alle varianten als Tag survival en time attack uberscores halen en een SS worden. 8) )
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook erg blij, ik had eerst teveel lag, maar toen ik vanmiddag 2 uur lang online DoAU heb gedaan (zonder lag) heb ik heeeel veeeel vertrouwen gekregen in online modus van DoAU.
    Dit is echt een live-game die bij geen enkele live gamer mag ontbreken.

    het is vooral leuk wanneer je met andere nederlanders speelt, omdat je dan:
    Meestal geen lag hebt en gezellig kan praten.

    Qua uitdaging is er genoeg, ik ben vandaag mensen tegengekomen die ik met gemak versla (nee grote smurf, niet jij ;) jij was best goed :)) mensen waar ik toch wel een uitdaging in vond (dus we waren ongeveer gelijk qua skill niveau, ook al was onze ranking dat niet) en mensen die gewoon abnormaal waren. Volgens mij zijn mensen goed doordat ze betere kennis hebben van de combo's van characters en dus beter kunnen blocken/counteren en ze kennen eigen unieke combo's (zo zagen jelle en ik een zwaar goeie Amerikaan die met Ryu hele vage combo's kon uitvoeren).
     

Deel Deze Pagina