1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or alive : Ultimate "live"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hvc., 18 feb 2005.

  1. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben redelijk, maar niet slecht.
    ik had vandaag mijn dag niet.
    maarja, over een maand kijk ik wel verder, hoe ik er dan voor sta.

    ik blijf gewoon oefenen.
     
  2. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar je hebt me wel 3x (of was het 4x?) op een rij verslagen. ;)

    Die Amerikaan liet inderdaad even zien hoe men ècht met Ryu Hayabusa moet vechten, die liet echt geen spaan van zijn oppo heel. 8)
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    was eerder 5 keer na elkaar ;)
    wanneer wilje weer vechten ? :p is goed voor mijn statestieken :)
     
  4. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je willen :9

    Ik ben daarstraks iemand tegen gekomen die met Hayabusa een freakin 'Senko-Izuna' op een oppo deed. (Je weet wel, die onmogelijke uberverdedigings dingen van hem)Iedereen meteen applaudiseren voor die gast natuurlijk. _O_
     
  5. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb het niet over counteren bij Tina. Het is echt je combo blocken en dan meteen vastpakken. Tot nu toe heb ik alleen een dude called Tanaka of Tanaku dat zien doen. Hij was een A+. Echt heel irritant en zielig vechten is dat. Maar goed, ik ga nu weer spelen om in ieder geval de B status te krijgen.
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook :)
    *alleen bij Sparring :p*

    maar ik kan wel de grab-izuna doen tijdens een match, alleen krijg ik niet al te vaak daar een kans voor
     
  7. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik m'n dag vandaag niet had, was het vandaag veel beter spelen dan gisteren; echt zelden lag gehad.

    Ik bakte er echt niets van, ging van C+ naar D.... :'-(
     
  8. En ik ben te goed voor jullie allemaal want ik ben rank S en nog 2000 puntjes en dan ben ik rank SS en dat als eerste Nederlander *)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2005
  9. En wat zijn volgens jullie de uber verdedigings dingen van hyabusa?
    Je bedoelt toch zeker niet die counter of wel?
     
  10. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net gekocht, zie jullie vanmiddag ;)
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jahwel die izuna counters
     
  12. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Bemsa, wanneer schrijf je je nou in voor de clan???
    je maatje is spinneke ofzo is ook welkom.
     
  13. Bemsie

    Bemsie Guest

    Maar die counters met hyabusa zijn ook kei makkelijk.
    Ik snap nie da je moeite hebt met te counteren en dan 2 keer op x te drukken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2005
  14. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    alle counters zijn ongeveer even makkelijk.
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    daar moet ik je ongelijk in geven

    de izunacounters van Ryu zijn zeker wel moeilijk, probeer jij maar eens in een seconde je dpad een halve draai te laten maken, op x drukken dan een volledige draai in de andere richting en dan op x drukken.
    Dat allemaal in het midden van de strijd.
    De punchcounters (izuna drops) zijn dus wel degelijk moeilijk uit te voeren, en het is erg goed van iemand als hij die zonder moeite uit kan voeren (ik kan slechts de A combinatie met Izuna drop).

    Daarnaast zijn er meer counters die lastiger zijn om uit te voeren, zoals die Sakura bloemen van Kasumi: naar achteren en dan voren/boven.
     
  16. Bemsie

    Bemsie Guest

    Ik moet wel zeggen dat ik in alle potjes die ik gespeeld heb maar weinig en veel dezelfde nederlanders tegenkom.
    Het lijkt net of niemand de release gemerkt heeft en nog steeds alleen maar halo 2 speelt,

    Besmsma Nl
     
  17. Bemsie

    Bemsie Guest

    da met da d pad is bull shit man
    gewoon 2 x op X drukken is genoeg
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is geen bullshit
    je moet echt je dpad halve draai geven, en daarna een hele draai
    of hebben we het over andere moves?

    PS:
    Ik speel niet zovaak op xbox doordeweek, en zeker niet rond dit tijdstip, vandaar dat ik er niet ben.
    En ik vind het ook raar dat er weinig mensen online zijn.. misschien zijn ze druk bezig met unlocken :p
     
  19. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah natuurlijk ik heb nog maar 4 uurtjes op live gespeeld,nu ben ik nog wel zoet met al dat unlocken.
     
  20. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ach, die lange combo van hayabusa met die halve draaien is zo simpel als in mijn grote onderbroek scheiten.
    Je kan hem doen met de thumbsticks, zelfs dan is hij niet moeilijk, je kan ook gewoon simpel 2x op a drukken :p, dan is er helemaal geen bal meer aan, maar dan doe je die counter/throw ook.

    EDIT: ik lees veel dingen over lag, maar het maakt geen anus uit of je nou met 500 man in een game zit of met 4 man, de host gaat naar een van de 2 spelers, als je het mij vraagt naar degene met het kroontje, dus de winnaar in winner stays zullen we mar zeggen.
    Als je lag hebt raad ik je aan een betere internet connectie te nemen, je kan makkelijk tegen duitsland en frankrijk spelen, ga je verder dan heb je wel lag, maar als je overdag speelt heb je zat goeie servers.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005

Deel Deze Pagina