1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or alive : Ultimate "live"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hvc., 18 feb 2005.

  1. +Bemsma NL+

    +Bemsma NL+ Guest

    yo maar voor die counter moet je hem wel op analoge zetten voor dat 2 keer op x drukken voor de hyabusa counter als je dat niet hebt dan moet je da wazige gedoe met da d pad doen.
    En trouwens moderators waarom hebben jullie mijn ip geband?
    Mijn ban zou al 2 weken geleden unband worden maar dat is niet gebeurd dus nou maak ik een nieuwe en dan word hij weer geband
     
  2. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zker een ras egte doa fan.
    dus deze ga k wel ff halen:)
     
  3. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    en ja hoor, bemsma is SS rank :D.
    helaas niet de 1e nederlander, mar toch wel snel :D.
    ik ben intussen ook S... mar bemsma is toch wel stukken beter.
    in 5 dagen in de top 1000 is nie mis :).
     
  4. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt dus wel een anus uit, want hoe zit het dan met de data die jij en anderen als 'watcher' ontvangen en versturen? Ik heb gespeeld tegen vrienden die een connectie van 512/256 hebben. Als ik tegen hun speel heb ik lag. Tegen mensen met een betere connectie niet. Maar goed, dit spel rockt online.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een potje zie met spelers met rank A, S of SS ga ik er echt niet heen. Ik ben zelf C- en dat gaat denk snel richting D. Ik speel liever tegen dezelfde rank spelers. Want om iedere keer met great te verliezen, is ook niet leuk. Tis wel leuk om naar die SS'ers te kijken maar niet om tegen te spelen. Die counters lukken me amper. Ik probeer het af en toe, maar als het mislukt krijg je er flink van langs.
     
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ok 500 man maakt uit ja, maar 8 man dus niet.
    de 2 die spelen krijgen geen lag omdat ze een heeeeel miezerig klein beetje data moeten versturen van alleen beelden.
    Als je lag hebt terwijl je tegen een andere nederlander speelt zou ik je downloads maar uit zetten of die van de andere speler.
    Je krijgt ook lag als iemand quit of net je game joint.
    mar goed als jij lekker veel lag hebt is er iets goed mis met je connectie.
     
  7. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem net gister gehaald bak er niet echt zo veel van maar moet ff de moves een beetje doorkrijgen en counteren is niet zo moeilijk als wat mensen zeggen behalve als je tegen betere mensen dan jezelf vecht
     
  8. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn DOAU ervaring dan maar eens. *)

    Ik vind het spel echt helemaal de shit als het niet lagt. Maar tering, als je lag hebt ben je wel de lul, want dan is dat potje gelijk geen drol meer aan. Wat helemaal kut is, is dat die host telkens doorwisseld. Verlies jij, andere gast de host, zet de matchpoint op 5. En dan duurd het verdomme 7 (spelers) X 5 (matchpoints) = 35 potjes voordat jij verdomme weer aan de beurt bent. :mad:
    Wat nog gieriger is, doordat je niemand der uit kan kicken, is dat als iemand met een kutverbinding in jouw server komt, je gelijk met lag speelt. Jij hebt wel goede verbinding, maar om het eerlijker te maken spelen ze allebei met lag. Maarjah, je kunt die vent er niet uitkicken....

    Wat wel vet is, is dat het altijd ranking is, dus als iemand level C- of SS is, dan speelt ie ook echt zo. Maarjkah, die levels zeggen sowieso geen hol. Ik was eerste 10 potjes C+. Heb ik 2 van die SS gasten de ass gekicked, en toen was ik alweer B+. Oftewel, ranking zegt nog steeds geen hol.

    En wat echt gaar is, is tegen die nieuwelingen, die maar door blijven rammen op knopjes, dus waardoor je geen schijnbewegingen en truukjes kunt gebruiken. Ze blijven maar net zolang rammen tot ze verloren hebben, en heel af en toe, krijgen ze me der daarmee zelfs onder. :9

    Maarjah, zonder lag is die game de bomb. Alleen jammer dat je bij winnerstays en dergelijke na elk potje weer trug moet naar die kloteselect screen, met laadtijden van een half uur en shit. Waarom niet gewoon je mannetje ingame in start menu selecteren, en zodra die spelende gast afgemaakt is, jouw mannetje der gelijk inspringt. :{

    Maar goed, genoeg geluld, hoop wat van jullie gasten online te zien. _0/
     
  9. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw, als ik een beetje rondkijk op dit forum vind ik wel dat die Darkwing dude loopt te mieren neuken om elke opmerking die lichtelijk offtopic gaat. Alsof dit fucking huiswerk is. :confused:
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook zwaaar offtopic vriend...
    als je commentaar hebt over Darkwing, heb ik maar 1 advies:
    Hou het voor je en hou je gewoon aan de regels!



    Rank betekend wel wat
    mensen die het spel vaak spelen hebben hoge ranking als ze ook vaak winnen, maar jij wint van ze omdat je veel offline/doa3 ervaring hebt, terwijl mensen die DOAU voor eerste keer spelen of slecht zijn in DoA3 winnen niet van SS.
     
  11. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, zal niemand meer kwetsen. Maar goed, de enigste reden dat beginnelingen van SS verliezen is, omdat al die SS gasten met ayane en kasumi spelen. En het enigste wat ze dan doen is van die gare faggot combo's, en zodra je op de grond ligt de hele tijd over je heenspringen en shit. En dan heb ik het nog geen eens over dat gare blaadjesaanval van Kasumi. Kijk maar in die rankinglijst wie het meest gebruikte character is. Die gare Ayaane 8)
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, blijkbaar vinden jullie Ayane niet bepaald leuk, dan zal ik proberen wat minder ayane te spelen en wat meer Ryu. Wil niet dat mensen kwaad worden
     
  13. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah niet boos, alleen snap niet dat mensen daarmee kunnen spelen. Doe ff serieus, zijn echt van die verwijfde aanvalletjes. Ga ook ff rondjes draaien met me handen uit, en daarmee mensen voor de flikker bitchslappen. Valt me nog mee dat er geen thunderbolts uit de reet komen. :'-(
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon niet tegen je verlies +)
     
  15. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gezegd dat ik van die faggot shit met ayane verlies man. Is eitje, gewoon w88 tot ze die torpedo tornado rondraai move doet waarmee je 20 meter ver kan komen (lkkr gaar dus) en dan laag vastpakken. eitje ;)
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    man die tornado kan je de hele tijd achter elkaar doen echt een noob aanval.
     
  17. Solid Jos

    Solid Jos Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar kun je wel gewoon blokken, en dna gelijk laag vastpakken als ze gebukt opstaat. Net als die flying kick van Jann Lee, daar verras je ook geen hond mee.Ook al raak ik iemand der minsten 2 of 3 keer per potje mee.

    Offtopic bezig zijn we wel. :p
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje raar dat je met de cd van Ultimate 1 ook online kan in Ultimate 2
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is dat raar? is toch grappig :)
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    en makkelijk, tenminste...ik zou het klote vinden als je elke kjeer een andere disk erin moet proppen
     

Deel Deze Pagina