1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or alive : Ultimate "live"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hvc., 18 feb 2005.

  1. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meegedaan aan de competitie. Ik kwam eigenlijk voor het bijwonen van de opnames, maar zo'n meisje vroeg of ik mee wilde doen. Ach jah, ik moest toch wachten en had niks beters te doen. Ik heb het spel zelfs niet eens. Komt daar ineens een invasie van Camelot gasten aan. Ik wist niet eens wie dat waren. Ik werd keihard geownend, ik won nog wel een potje van zo'n Camelot gast, haha :D. Ik lag er dus al snel uit. Ik ving wel op dat die Camelot gasten zaterdag de hele dag hebben zitten oefenen. "Jezus jongens, weten jullie wel wat voor weer het was zaterdag!!!"

    Maar goed, ik ging aan het eind van de dag wel met een Xbox naar huis :D. Die ik had gewonnen met het verloten van prijzen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag was er het Euro Cup toernooi. Spelers uit heel Europa deden mee. Dus logisch dat ze van tevoren ff spelen. Afgelopen vrijdag was daarvoor de laatste kwalificatie ronde. Moest gelijk tegen Devill. Dat is 1 van de beste van Nederland. Dus ik kwam niet echt in de buurt van de overwinning. Maar James, jij hebt echt veel geluk. Gewoon een Xbox winnen. Ik win nooit wat. Je hebt, lijkt mij, al een Xbox. Maar je kan hem wel verkopen ofzow en van dat geld DoA: U kopen of natuurlijk Conker die vrijdag komt.
     
  3. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat oefenen op Zaterdag, dat viel behoorlijk mee. Er was het Euro Cup toernooi zoals Conker al zei, daar deed vrijwel iedereen aan mee en voor de rest is er niet gek veel gespeeld (in ieder geval niet door mij). Helaas kon ik op het Euro Cup toernooi ook niet serieus deelnemen omdat ik een feestje had.

    De TV-opnames waren ook leuk, vooral omdat ik uiteindelijk de DOA-competitie won natuurlijk ^^

    En omdat ik nu toch hier weer aan het lullen ben: Kom allemaal weer DOA spelen! Het is zo'n meesterlijk spel en het krijgt gewoon nog niet de aandacht die het verdient.
     
  4. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd nog met je overwinning. Ik vind DoA echter niet zoveel aan. Niet omdat ik geowned werd, maar omdat zo'n spel mij maar heel even kan boeien. Ik hou meer van spellen waarin je moet samenwerken met meerdere mensen. Jullie hadden wel pech dat het dit weekend zulk mooi weer was, maar gamen is natuurlijk altijd leuk! :D
     
  5. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog genoeg van de zon kunnen genieten tijdens het wachten op de trein (altijd leuk zo'n computerstoring -_-).
    En inderdaad, het teamverband is nog niet aanwezig, maar in DOA 4 kunnen we lekker 2v2 tagteamen ^^.
     
  6. freakyboy

    freakyboy ---xXx---

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het vroeger redelijk veel.
    Maar nu zijn er veel minder mensen die dit game spelen jammergenoeg.
    Ik speel met Zack kben al A+ kan al een paar goede combos.
    Wie er veel diy spel spelen voeg mij toe maar ik ben wel een Belg.
    Gamertag:Lamehellokitty
     
  7. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik t heb gemist..khad t wel graag willen zien...niet echt een verassing dat iemand v [Camelot] het heeft gewonnen..

    Ik zit ook in een tentamenweek -_-'
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, 2 vs 2 tagteamen. Dat wist ik nog niet
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Een S met Zack *) Vraag me af hoelang ik em kan vasthouden.

    Wat zijn sommige SS'ers enorme losers zeg :{
    Zat net te gamen tegen eentje hij had me iets van 7 keer achter elkaar ingemaakt. Heel vaak was et net aan en dan win ik een keer van em door op The Island voorzichtig te spelen en een beetje guerilla tactieken te gebruiken is ie zwaar pissed off en komt ie met gezeik als "dat was de laatste keer in je leven dat van je mij won", terwijl hij mij tig keer ging "wall-rapen".

    90% van de mensen die DOA spelen zijn zwaar relax, maar soms...
    Dit soort types moeten maar gewoon Halo ofzo spelen, daar loopt zo'n beetje iedereen te *ankeren.
     
  10. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Als het SSers zijn zijn het volgens mij geen noobs ;)
     
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft et over noobs ;)
     
  12. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2de DOA:U Euro Cup gaat binnenkort van start!
    Als je denkt dat je genoeg skill hebt mag je dat komen bewijzen op de Dutch Qualifications, hier moet je je voor inschrijven en dat kan je doen op de link die in mijn sig staat. Er worden uit alle landen samen in totaal 32 spelers geselecteerd die in de finales mogen strijden om de Europese DOA:U titel.
    Dus doe mee en schrijf je in zou ik zeggen!
     
  13. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, ik doe mee, ik own iedereen, zolang er maar geen goede spelers inschrijven :p

    Al is emedoen belangrijker dan winnen.
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me net ook ingeschreven. Ik ben altijd wel in voor een toernooitje. Alleen jammer dat er op deze site zo weinig mensen nog Ultimate spelen. Ze zijn zeker bang om tegen SS ers te spelen, net als ik ;) maar met zo´n toernooi doe ik toch maar een poging om een potje te winnen.
     
  15. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    SS met Zack *) Iets van 50.000 punten. Ik kan tegen de meeste mensen wel mn mannetje staan, behalve als ze met Ayane spelen. Dan wordt ik in 90% van de gevallen gechopt. Iemand enige adviezen voor als ik tegen haar speel?
     
  16. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon heel simpel om met Ayane te spelen, daarom spelen zoveel mensen ermee en winnen ze ook nog. Ayane is (en Ein ook wel een beetje) een character waarmee je als je slechts 3 moves gebruikt toch kan winnen. Ik zeg niet dat er geen mensen zijn die ook echt goed met haar kunnen spelen, maar de ruime meerderheid speelt gewoon allemaal precies hetzelfde, het begint me eerlijk gezegd allemaal een beetje te vervelen, want ongeveer 80% van de spelers speelt met Ein of Ayane, en ongeveer 80% daarvan speelt hetzelfde, meestal heb ik hier niet zo'n problemen mee, maar het begint me gewoon een beetje te vervelen om de hele tijd hetzelfde gevecht te spelen.

    En Ayane verslaan...tsja, blijf bij haar, zodra je Ayane haar eigen spelletje laat spelen verlies je. Dus zorg dat je de afstand niet te groot laat worden. Dat is ook zoiets dat ze bijna allemaal doen: weglopen. Moet je maar eens tijdens een gevecht stoppen met iets doen. Dan zie je ze gewoon weglopen -_-. Erg jammer. Maar goed, met zeuren schieten we ook niets op. Waar je op moet letten bij Ayane is haar backpunch, dat is een aanval die je launched, maar hij ontwijkt ook hoge en midden aanvallen. Het draait bij een heleboel Ayane spelers allemaal om deze aanval. Een probleem voor jou kan zijn dat je met Zack speelt, Zack is een zogenaamde 'Low Tier' character, oftewel een character die minder goede moves heeft dan bijvoorbeeld Ein en Hayabusa. Jij moet dus harder werken voor je wins dan mensen met andere 'High Tier' characters.

    Goed het staat er een beetje chaotisch, maar pas gewoon op voor die backpunch en blijf bij haar in de buurt, zodat je het gevecht aan de gang houdt en haar niet het gevecht laat domineren.
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit spel echt te fucking moeilijk online ze moetsen gewoon een Halo 2 achtige matchmaking er in doen was het spel stukken leuker geweest.
     
  18. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan zelf bepalen tegen wie je speelt hoor. Je moet gewoon zelf een lobby openen en instellen welke grades er allemaal in je game mogen komen.
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, je begint net. Je moet niet verwachten dat je gelijk de boel ff ownt. Ik zag dat je van de 42 wedstrijden er maar twee had gewonnen. Je moet gewoon ff oefenen bij sparring. Daar kan je wat moves leren. Toen ik net begon werd ik ook dik ingemaakt. Nu heb ik al heel vaak gewonnen. En idd kan je gewoon je eigen lobby openen, zelf bepalen tegen welke grades je speelt. Je kan ook kumite doen. Dan kan je lekker door spelen. Hoef je niet telkens te wachten zoals bij Winner Stays als je verliest. Maar grappig dat jij een spel na een uur spelen online afserveert.
     
  20. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, ik werd bij mijn eerste matches ook in no time gedegradeerd naar E...
    Ff doorbijten Duo! Probeer anders de sparringmode en kies dan voor een computer level (1= makkelijk, 8= moeilijk), dan kun je eindeloos doorspelen zonder dat je zelf of de tegenstander "doodgaat". Zo kun je een beetje feeling krijgen.
    Er is een goede Nederlandstalige FAQ over DOAU vecht-tactieken van NGKrush alias "De Kroet".

    (bronvermelding: http://www.videogames.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1145)
     

Deel Deze Pagina